Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hjælp Hjælp!?
Forfatter: 
Dato:  26-10-2003 15:38
Hejsa alle JHN mennesker.

I'm in big trouble!?

Skal skrive en stil, og har aflevering på fredag. Jeg har absolut ingen idéer, jeg er fuldstændig lost. Plejer at ha helt vilde idéer til sådan noget, og har fået 10 for alle mine stile *Blær-Blær* LooL

Det forlyder..:

Skriv et kunsteventyr.

Billedet Hip Hip Hurra ( Kan ikke scanne ) er den lykkelige slutning på en lang og uhyggelig historie. den lille piges far, som står i baggrunden, havde tidligere et alvorligt alkoholproblem. Det gjorde, at han tit var voldelig mod pigen og hendes mor som sidder ved siden af. Pigen besluttede sig at tage hjemmefra og søge hjælp overalt for at finde noget eller nogen, der kunne stoppe hendes fars drikkeri. Hun kom ud for mange farlige siturationer, mødte både ondt og godt, og til sidst lykkedes det hendes at løse alle problemer.

Jeg skal skrive et kunsteventyr, hvor jeg i 1. afsnit fortæller om familiens liv før pigen tager hjemmefra. I 2. afsnit - det længste - skal jeg fortælle om pigens oplevelser, men hun er hjemmefra. Og endelig i 3. afsnit skal jeg skrive om den lykkelige slutning og komme med mit bud på, hvad vi kan lære af denne historie / budskab/morale.

Det skal have et passende navn.

Jeg skal bruge 3-talsreglen, og eventyret skal indeholde noget overnaturligt.

Hjælp !?!?
~Sommerhilsner fra Julie~
- som bruger HN/HNJ alt for meget !
Mail
0
0
Svar på denne tråd

Can't help U ...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2003 16:19
-Desværre-

Med sådan et emne går jeg sQ også blank... selv skal jeg aflevere en stil om 'den vanskellige kærlighed' på Torsdag...

*Kalina*

!~I'm lovin' angels instead~!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider