Hejsa!
Nu tænkte jeg at jeg lige have lyst til at lave et indlæg.. Om lidt af hvert.. tihi..
Ja det er ikke hver dag man ser mig så tidligt oppe en weekend, men jeg skal på arbejde nede i "Frk.s Skov's" (pølsevognen i Billund) kl. 11-16.. Iaften er der noget klubfest halløj i Grindsted hvor jeg skal med kæresten og min bedste ven ned og spille discotek.. go go..! Det blir sgu FunnY... Så imorgen er der jo hubertusjagt, og da jeg desværre både skal arbejde og da der er "lidt" langt derover så må jeg se det fra fjernsynet..! Men det går nok

Uha da da.. Legoland lukker imorgen.. Så der skal jeg også ud imorgen aften med min kæreste og mine 3 bedste venner. Det er altid rigtig hyggeligt når vi alle er sammen.. wee...!
uha.. fisker søger stadig pony.. Men har nu fundet en Tinker Vallak på 4 år. Den er rolig og stabil og elsker en god tur i skoven.. han kommer fra Irland og har kun været redet i ca. 3 mdr (<- det forstod jeg ikke helt, men den må jo være tilredet:S) Så han er ikke vandt til at gå på bane..
Men da jeg ikke er den store stævnerytter og mere er til en tur i skoven så er det jo fint.. Så kan jeg jo lære ´ham at gå på bane os..

Men jeg ved ikke om jeg må leje ham, ved kun at de kontaktede mig ang. en annonce hvor jeg søgte en pony... wee..
Og jeg elsker Tinkere så det er jo fiiin
hvordan går det så ellers rundt omkring? udover nogle er heldige at få nye ponyer og sådan

*Tillykke til jer* Og til dem der nu end har haft fødselsdag *også tillykke*
Jeg vil smutte nu.. Arbejdet kalder..!
Ihh ja..! Fandt ud af at jeg ved hvem TanZeN er..! hihi.. hun er fra Grindsted og jeg rider om Tirsdagen hvor hun springer og så har hun set mig ride (hun sagde oveni købet at hun syndes jeg red godt *Stooolt* hihi) Så det er jo vældig funny!
og til alle jer der har

problemer.. Det skal nok komme..! Hvis han ikke er interesseret i jer så er det ikke den rette...
SeeS..!
KrammeR Fra den lille Fisker (også kaldt Hobbitten)