Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvad synes i om stævne gebyr?
Forfatter: 
Dato:  23-10-2003 10:10
HaiZa Allesammen

Hvad synes i om det 10 kr.'s gebyr ved C-stævner?

Okay det kan godt ske at det ikke er så mange penge, men alligevel så kan det da godt løbe op! Og når man starter så mange klasser, så tror jeg altså at det bliver lidt for dyrt! (synes allerede det er dyrt at starte stævne)
Men hvad er din mening?

;-D ^~~VrinZk, Nina~~^ ;-D
&, så min super dejlige springponZe, MizZ Flicka!
Ta' et kig på min, præZ, der er billeder af mig og skøndheden, MizZ Flicka! (y)
¤Rigtige ryttere rider spring! Men rigtige ryttere rider også fordi de kan li' det!¤
0
0
Svar på denne tråd

Det er vel OK?
Forfatter: 
Dato:  23-10-2003 20:34
Nu har jeg godt nok ikk' startet C-stævner, men tjaeh?

Du har ret i at det let løber op:)

- ¤ Malle ¤ -

- :-) Mizett er måske ikk' mange millioner værd, men det vigtigste er at jeg elsker hende :) -

-Ét godt eksempel er bedre end 1000 argumenter-
0
0
Svar på denne tråd

det er jo ikke pr klasse
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 08:50
det er ti kr for hele weekenden. så du skal ikke betale 10kr extra for hver af de 16 klasser du rider...

Line og Tempo

-Man skal ikke acellerere geologiske objekter, når man selv residerer i et fragment transperant domæne
-Subjektivitet er at aflæse et solur med en lommelygte
-Faber est suae ciscuae fortunae
0
0
Svar på denne tråd

læste forkert
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 08:52
fik læst forkert, sorry. det er pr start.

Line og Tempo

-Man skal ikke acellerere geologiske objekter, når man selv residerer i et fragment transperant domæne
0
0
Svar på denne tråd

Stævne gebyr..
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 11:46
Jeg syntes at det er lidt træls.. Fordi når der er nogen der starter stævner næsten hver eneste weekend så kan det jo godt lige pludselig blive til mange penge...

Men så er det jo heldig nok at jeg ikke starter c-stævner..

:-DJosse og Brandy
0
0
Svar på denne tråd

hmm.. hvad?
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 12:39
har ikke læst det, hva er det for noget`.. rider c-stævner så vil gerne lige vide det.. og skla til stævne imorgen... :S sååå men hva hvornår og hvorofr skla man betale?

Liv og Surprise
Springning når det er BEDST!! :P
0
0
Svar på denne tråd

synes ik.......
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 17:10
det er for meget, for dem der arrangere stævnet, skal jo' have overskud, og der skal både være penge til dommere, rosetter osv.

så jeg synes ikke det er for dyrt

nicosilver=dreng B-)
venlige vrinsk Solos & Nico ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 18:17
nicosilver: det er jo ikke til stævnepladsen selv, men et gebyr stævnepladsen skal betale til rideforbundet for hver start. Det er for at dække underskudet i forbundet.

Jeg synes det er forkert at det er licensrytterne alene der skal dække underskudet, måske kunne man trække lidt af tilskudet til eliterytterne. eller man kunne måske skære ned på det administrative.

Jeg synes i forvejen at det er for dyrt at starte stævner, og pengepræmierne er gennerelt for små. man skal ofte betale 100,- pr klasse og tit er der kun 50 til sidst placeret. Det er da noget mærkeligt noget.
Det klubberne tjener på er jo at holde et cafeteria. og hvis de ikke ønsker at give pengepremier, hvad så med at sætte gebyret ned?

Problemet er lidt alle de ekstra ting man skal betale. man betaler et startgebyr for at starte, et stævnegybyr for at få lov at deltage, og nu endnu et gebyr, denne gang ikke til klubben, men til forbundet.
Hvis du ønsker at flytte klasse, eller andet skal man betale et gebyr for det.
En efteranmeldelse koster ikke længere dobbelt gebyr, men tredobbelt. Opstaldning er inden for det sidste år også steget med ca 100,-
Det er rigeligt dyrt at have hest, og hvad vil vi egentligt med c-stævner? Man får jo ikke andet end lidt point, og så selvfølgelig muligheden for at ride landsstævner når man langt om længe har kvalificeret sig.
for et par år siden fik de en god idé, landsdelsstævner, men dete r så meget dyrere at deltage at man næsten ikke gider staret kvalifikationerne, da det alligevel er de samme ryttere og de samme banebyggere på de samme stæder. eneste forskel er at man slipper for at ride mod Lund og linse i LB og LA, hvilket selvfølgelig også er godt nok, men alligevel ikke så vigtigt.

Line og Tempo

0
0
Svar på denne tråd

det har jeg ike læst...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 18:28
men skal til et c-stævne her i november så, ved ikke om vi kom uden om, er det noget nyt?

*~*Den, der mener han*~*
*~*er færdigudlært,*~*
*~*er ikke udlært*~*
*~*-men færdig*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

0
0
Svar på denne tråd

Tone!!!
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 18:56
Tone - Rider du ikke i distrikt 8-9 og 10?

~Jannie&Bozze~
Måske er Bozze ikke lige så meget værd som de der
|Blue Hors-hingste, men for mig er han verdens mest værdifulde lille guldklump|

Tjek min hp
0
0
Svar på denne tråd

dfpkgh
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 21:15

Arj nederen med det der gebyr FIS

0
0
Svar på denne tråd

det er frækt...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2003 08:34
jeg synes virkelig det frækt.. synes det koster meget for at starte i forvejen.

det kan jo ikke passe at man ikke kan få et stævne til at løbe rundt, pga det skal være så dyrt at starte.

men ok hvor skal drf ellers få pengene fra når de ha et minus på 2 mio.

Vinder af krikkepokalen 2003

Hilsen marlene

Endelig nye billeder af willie på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak! :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider