Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

FDR, HUR, VER, HVR..
Forfatter: 
Dato:  14-12-2001 11:29
Hejsa..
Er du nogle herinde, der enten rider på FDR (Frederiksdal Rideskole), HUR (Hundested Rideklub), VER (Vestegnens Rideklub) eller HVR (Hvidovre Avedøre Rideskole)?
Selv rider jeg på FDR (i Virum).. -Verdens bedste rideskole!! :-P
Og så har jeg på et tidspunkt været lige ved at skifte rideskole til Hvidovre Avedøre Rideskole ( http://www.hvidovreavedorerideskole.dk ), men fortrød igen, da jeg alligevel ikke ville kunne undvære de mange søde og rare heste/ponyer og mennesker ude på FDR.. :)

Desuden er jeg nogle gange oppe at ride ved HUR, da min mor's kone, Vibekes (ja, mine forældre er skilt, og min mor er lesbisk - og det kan jeg absolut ikke se noget galt i!!) mor har to heste, og Vibeke har også selv haft heste da hun boede oppe i Hundested. Hestene hedder Wimsey og Lasan. Wimsey er 24 år og 134 cm. i stang, og Lasan er 15 år og 148-149 cm. i stang.
Det er også oppe ved HUR, jeg har fået mine første springlektioner (af Vibeke).

Tjaaah.. Og nu til VER.. Egentligt bryder jeg mig ikke rigtig om stedet, men så længe der er heste.. *GG* Min mormor har haft en hest deroppe (den hed Prins, og var virkelig en superspringer.. han sprang vist op til 160 cm.!! Men nu er han desværre død :-( Han døde i 1997 eller deromkring..). Min storesøster gik også til ridning derude fra hun var omkring 3-7 år, tror jeg nok. Nu rider hun ikke mere, kun engang imellem på Lasan og Wimsey når vi er oppe ved HUR. Jeg gik også til ridning der i en periode (altså på VER), da jeg var omkring 2-4 år, men stoppede hurtigt igen. Jeg red på Fifi..

Nå, jeg smutter, skal ud at gå med vovsen nu..

-Marie, som er blevet hjemme i dag, da hun var inde at se Nøddeknækkeren i går, og først kom i seng meeeeeget sent.. *Gaab*
0
0
Svar på denne tråd

Re: FDR, HUR, VER, HVR..
Forfatter: 
Dato:  14-12-2001 13:26
Hejza Marie.

ØØØØØMMMMMM hvis din mor har 2 heste hvorfor må du så ikke få en??

Qnuz *Julemand/fire*:)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-12-2001 17:25
Nej, det er ikke min mor der har 2 heste..
Det er min mor's kones mor! *SS*
Knus Marie..
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-12-2001 19:58
Jeg kender ingen af dem :-)

Hvorfor skulle der være noget galt i at din mor er lesbisk? Hun fik dig, så er hun da heldig ;-)
Vi har nogle i vores by som også er lesbiske, de er kanon flinke!

Jeg kender ikke så mange rideklubber, den eneste jeg kender er IRK (er det ikke rigtigt? Det skulel være forkortelsen for Ikast RideKlub :-D ) og så PSR (Ponygården Solvangs ridecenter) :-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-12-2001 22:27
Hej Rolsen.
Nej, hvorfor skulle der egentligt være noget galt i, at min mor er lesbisk? *SS* Der er bare nogle i min klasse, der synes det er mærkeligt, ulækkert osv. Nå, men de ka' sq bare rende mig et vis sted!! *GG*
Knus Marillen.. :-):-P
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-12-2001 22:51
Der er intet galt i at være lesbisk. Eller bisexuel. Overhovedet ikke. Hvis der er en slags mennesker jeg ikke kan tåle, så er det dem der ser ned på ikke-heteroseksuelle. Det giver mig kvalme at høre på ævl om, hvor ulækker det er/mærkeligt osv...

-+-KNA. Innocent Sithling.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider