Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Musik og stil [OT]
Forfatter: 
Dato:  19-10-2003 19:21
Hej allesammen.

Jeg synes lige vi skulle have et indlæg om musik. Hvad for noget musik hører I andre JHN'ere?

Jeg hører: Coldplay, Carpark North, Banjos Likørstue, KoRn, Metallica, System Of A Down, Linkin Park, Evanescence, Mew osv.

... og noget helt andet er hvilken stil har I? Altså jeg snakker om tøj nu;)

Jeg er selv rimelig inspireret af Punk-stilen, er ikke punker. Nogengange får jeg et flip, hvor jeg køber noget vildt tøj, som jeg går med. Men er faktisk heller ikke flipper. Kan ikke rigtig beskrive min stil.

VH
Christina med Major & Rocky

Det er underligt med heste og ridning; hvis det er gået godt 2 sekunder af en times ridning, kan man leve på det den næste uge!:D
Citat: MIG
MSN:
Marock_dyret@yahoo.com
0
0
Svar på denne tråd

Tja......
Forfatter: 
Dato:  19-10-2003 19:24
Hører næsten kun Roben&Knud og Eminem... Og så lige Inters sang? :P

Af tøj? Sådan lidt skater... Blandet af hvad jeg snubler over som er pænt.... Og lidt western :P

:( Theis :)
Findes ej
Lever ikke
Er her blot
Som en skygge

:-* Roben&Knud-Magt :-*
0
0
Svar på denne tråd

we..;Jjfj
Forfatter: 
Dato:  19-10-2003 19:37
Gomorgen allesammen

Jeg hører (kun) CKY, Blink 182, HIM, Good Charlotte, Sum 41, System of a down, Limp Bizkit, Linkin Park, Papa Roach, Nirvana og sårn..

Min stil: Øh :S Skater vil jeg tro. Elsker at skate :D Og nogle dejlig store hænge-røvs bukser er altid dejligt ;D Men elsker også den lidt flippede og punk'ede stil..

Domze
0
0
Svar på denne tråd

ooog...
Forfatter: 
Dato:  19-10-2003 19:43
Nårh ja, The Offspring og Slipknot er også meget frådern.

Som om i ikke var ligeglade ;)

Domze
0
0
Svar på denne tråd

hej 2tm
Forfatter: 
Dato:  19-10-2003 19:44
Okay.. here we go :S

Sepultura, Linkin Park, In Flames, Marilyn Manson, Slipknot, Iron Maiden, L.O.C., Harmony, Suspekt, Panzerchrist, Demon Hunter, DevilDriver, Disturbed, Konkhra, Megodeth, Rotting Christ, Soil, Spineshake, Papa Roach, Korn, Darkane, Raised Fist, Rob Zombie, To my surprise, Soilwork, Kreater, American hed charge, Kittie, Mortiis, Chimaria, Nightwish, Nailbomb, Pantera, Painface, Carcass, Deathstars, Slayer, Sonata Arctica, Dark Funeral, Dimmu Borgie, Ill Ninõ, Entombad, Body Canr, The psyko Projekt, System Of A Down, Murderdolls, Jokeren, Mudvayne, CKY, Nirvana, Nickelback, Cradle of Filth, H.I.M., Hammerfall, Machine Head, Hatevreed, Vomitory, Staind, Stone Sour, Svedbanken, Static X, okay så gider jeg ikke mere ;]

Tøjstil? Hardcore poptøs, tror jeg.. eller noget i den stil.

- HEJSA HEJSA.. fråder signatur
0
0
Svar på denne tråd

Musk / Stil:
Forfatter: 
Dato:  19-10-2003 19:46
Musik: Jeg hører mest Heavy, men har også en CD med Britney Spears (noget der gik galt i min tidlige barndom, vil jeg tro), og en masse klassisk.

Stil: Sort, gerne lidt tungt. Mit bedste stykke tøj er min lædderfrakke. :) Jeg er ikke tilhænger af nogen speciel stil, men vælger, hvad jeg kan lide. Dog har jeg en mani med lange frakker, selvom jeg ikke selv kan gå i dem.

-+- Zip.

0
0
Svar på denne tråd

Musik/stil :)
Forfatter: 
Dato:  19-10-2003 19:47
Jeg hører ikke så meget musik, men der er altid noget i radioen i stalden og i ridehuset... Og der kommer tit en masse sange, som er gode!!
Min stil er ret blandet, jeg vil gerne skille mig lidt ud fra andre sommetider, men jeg er meget enkelt i tøj også.. Kan godt lide nogle fede bluser med meget "pynt", og elskeeeer os nederdel!!

:P

~Jannie&Bozze~
Måske er Bozze ikke lige så meget værd som de der
Blue Hors-hingste, men for mig er han verdens mest værdifulde lille guldklump

Tjek min hp
0
0
Svar på denne tråd

Jeg høre.....
Forfatter: 
Dato:  19-10-2003 19:51
GoodCharlotte, Busted og en masse andet fis...He, he!
Går i flippet, 70-80'er stil....Altså skotsternede nederdele, og gamacher osv.....

Nogle der har "Can You Feel The Love Tonight" fra "Løvernes Konge", liggende på computeren! Kan nemlig ikke finde den!!

:-D -Hugs Flügger- :-D

Alle heste kan få en god fremtid, lissom alle mennesker kan få en god fremtid, arbejd for det, så vil du opnå resultater!*

0
0
Svar på denne tråd

Mææææh :S
Forfatter: 
Dato:  19-10-2003 19:52
Musik... ARGH! Jeg hører jo næsten alt :P

Men mest Creed, HIM, Roben & Knud, The Rasmus, Blur, Oasis, Alanis Morissette, The Cardigans, John Mayor, Smashing Pumpkins, Stevie Wonder, Bob Marley, Twisted Sister, Eminem, Outlandish, Sean Paul, Pink Floyd, Kashmir, P!nk, Outkast, MEW, Lifehouse, 50 cent, Foo Fighters, Evanescence, Enya, Red Hot Chilli Peppers, Smash Mouth...
Jeg kunne blive ved! ;D

Men de ultimative rockstjerner er da klart INTER! :P

Min stil... Den er sådan lidt af alt - dog ikke på samme tid! ;) Men jeg er SQ ikke så meget til det der "pop-tøj"? Ellers alt :D

- Tinky Winky -
Remember, if you ever need a helping hand,
you'll find one at the end of your arm...
8-)

FORZA INTER

0
0
Svar på denne tråd

MIG?.......
Forfatter: 
Dato:  19-10-2003 19:54
Høre RIGTIG meget Dizzy Mizz Lizzy (Tim Christensen).
& MEW & Kashmir.. Det er G-E-N-I-A-L-T..!!
EEELSKER DEM!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Tøj? Hmmmm...?? Bar, hvad jeg sys er pænt..

Hugs Malle & Mizett :D

- Et godt eksempel er bedre end tusind argumenter -
0
0
Svar på denne tråd

*Det ved jeg ikke;)*
Forfatter: 
Dato:  19-10-2003 20:01
JEg høre meget forskelligt=) Lene marlin og sårn..
Men tøjstil..

Jeg tror det er pop tøset måske:)

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

~Billeder af mig og min Søde Harlekin~ På min (nye) præs.:)
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-10-2003 20:04
Flügger - Der var tilfældigvis 'kun' 230 resultater af den søgning jeg lavede, gi' mig dit msn og jeg sender den hahah!

Well musikk!

Skal vi bare sige ALLE fra Shady Records dvs. Dr. Dre, EMINEM, 50 Cent, Obie Trice, D12, Snoop Dogg m.f.

Det hele er faktisk RAp, Hip hop, r'n'b...

Kan tåle det andet!!

Men men men er en stor Hater af Bitchney spears! Hader alt hvad hun står for, og sårn er det bar!

Men ellers er der jo en hel masse... huha der er mange men mest Wu tang clan, Ice Cube, Vanilla Ice, Kent, Lil Jon and Eastsideboyz, Ludacris, Moob Deep, Mos Def, Notoruis B.I.G, Talib Kweli, 2Pac, Violadores Del Verso,Twista, Bubba Sparxxx, 24s rage, Nate dogg, S.h.o.o.k, Beyonce, Chingy, Clipse, Pharrell Williams, Crazy Town, Dizzee Rascal, Manson, Mew, Linkin Park,Big Brovas, Busta Ryhmes, Die ärzte, Rammstein, Outkast, Sum41 ... Uha uha der er alså rigtig mange!

Tøjét!

Uhm svært at sige... Hvis jeg havde penge kunne jeg godt fine på at få en hanekam og gå i det der flipper tøj, det der 70-80'er tøj, eller skater tøj... Men nej Mette har ingen penge så Mette går i Mette tøj, det tøj som Mette lige kan li... Det er vel.. Tjae vil faktisk ikke bruge det grusomme ord pop, sys det er Chiller tøj, så det er vel en Chillerstil jeg går i...

Min signatur!
0
0
Svar på denne tråd

De 6 Tegn..
Forfatter: 
Dato:  19-10-2003 20:13
Hmm.. Godt indlæg! :P

Jeg hører: GOOD CHARLOTTE! (They're the best!), Linkin Park, Evanescence, Sum41, Mew, og alt muligt andet rock!

Tøjstilen: Den er meget svær! Vil nok sige, at det er en blanding af punk og rocktøset! :P
Mad Love, Kia
I'm sorry, I can't be.. Perfect..
0
0
Svar på denne tråd

Musik?!...
Forfatter: 
Dato:  19-10-2003 20:19
... Det er ik lige frem noget jeg går og tænker på til hverdag 8-) Jeg hører da musik oså´n, men ka sq aldrig huske hvem der synger/spiller sangen :-( Øøh.... Men hvis jeg ska sige nogen er det vel: Alex, Busted og øøh.. Eminem 8-) (For det meste)!!

Tøj-stil?? Jeg ve ik hva man kalder det, men går (næsten) altid i cowboy-bukser og T-shirt :-)

Til ALLE: Prøv Min Nye Hjemmeside!!

:-* ♥ Cille&Ralle ♥ :-*
[ Medgang er ingen retfærdig vægt;
modgang er den eneste vægt at veje venner på. ]
:-* MisSe Magt :-*

| Min Hp |
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-10-2003 21:02
Musik-smag:
Dido, Evanescene, Beyonce, Sean paul, Linkin Park, Good Charlotte, Sidsel, Christina Aguilara og Busted!

Tøj-stil:
Min helt egen.. Den er blandet af: Lidt cowboy, flippet, hippie, 70-80 stil, rå, sporty, feminin og sej!
♥KösS fra Pil&Fáni♥
~Gør livet til en fest, rid islandsk hest~
0
0
Svar på denne tråd

erh. hmm.
Forfatter: 
Dato:  20-10-2003 11:28

min musik ? den er bred.

.HIM.tv2.tim c. dizzy mizz lizzy.
metallica.MEW.nirvana.kashmir.
placebo.korn.zwan.disney musik.
roben og knud.daniel bedingfield.
korn.jupiter day.marilyn manson.
the smashing pumkins.the thrills.
the white stripes.kent.oasis.
the roling stones.the strokes.
kim larsen.the verve.modjo pinball.
kitty wu.love shop.moi caprice.
the psycko projekt.thin lizzy.
bo kaspers orkester.incubus.
eagle eye cherry.tiger tunes.
muse.sort sol.radio head.
led zeppelin.slayer.Dimmu Borgie.
ill ninõ.@!#$ man. kunne blive ved.
men er nok storfan er HIM.Tim C og marilyn manson. men hører alt det der står der oppe + det løse :S

min stil er min egen. min venner sir jeg er total punker ?! erh. men elsker nederdele fra genbrugs butikker. og sort tøj. men der kan også komme noget grønt og noget gul ind en gang imellem. men man ser mig mest i nederdele og sorte trøjer. jeg elsker smykker.iha. går altid med mine 8 ringe. mine pig armbånd. og så går jeg altid med mit parkistaner tørklæde. såh. det er fuldstændig min egen stil. jeg er ikke fasineret af nogle. jeg skaber mig selv. heh.

jeg er en prinsesse.

en konge. en konge. lalalalaala.
IDIOTER! der skal være en konge. JEG skal være.

-løvernes konge :O

mine digte.

http://www.heartagram.com
0
0
Svar på denne tråd

musik/ stil..tøjet..
Forfatter: 
Dato:  20-10-2003 13:43

jeg kan ikke leve uden musik..
det jeg hører er nok mest Beyonce knowlés, Travis, staci orrico. osv..

min tøj stil er lidt forskellig..
men et par cowboy bukser og en fed bluse er jeg ret vild med..

:-D ~~ MVH. Karina og Nobody ~~ :-D
8-) | Nobody og mig, et team som ikke er bange for nye udfordringer | 8-)
[ --ponyer styrer-- ]
0
0
Svar på denne tråd

uha....
Forfatter: 
Dato:  20-10-2003 13:57
Hører Rock og Techno.. (Mest Techno) og spiller Jazzmusik.. Min bror er også (kendt) jazzmusiker.. Jordans Drive

Hilsen Mig :)
0
0
Svar på denne tråd

Mine svar!
Forfatter: 
Dato:  20-10-2003 14:39
Hmmm...

Jeg har ikke nogen bestemt stil, og jeg hører ikke noget bestemt musik... Jeg tænker ikke hvordan jeg er, hvordan jeg gerne vil være, hvordan jeg skal være, og hvordan andre sys jeg skal være. Jeg ER bare...
Sååå...? Jeg hører næsten al musik. Dog mest blød rock, og når jeg er rigtig sur og træt af det hele, så heavy metal, det afreagerer jeg total godt til, ellers sys jeg egentligt bare det (for det meste) er mennesker der står og råber og skriger...
Udover det er jeg helt vild med Christina Aguilera :-) Hendes sang "The Voice Within" minder mig så meget om Coco... Det er nok mest musikken og sådan!
Og hendes andet musik er altså også ret fedt. Er også ret vild med "I'm OK", "Walk Away", "Impossible" og "Underappreciated". Nårh...

Mht. min tøjstil. Går i det jeg har lyst til. hvilket er forskelligt fra dag til dag, men jeg kan godt lide at chokere folk nogle dage med overdrevet anderledes tøj (ikke sådan noget skrigfarve-popnoget, mere sort, goth/punk agtigt), andre dage er jeg bare afslappet... Jeg bliver da bagtalt og alle folk griner af mig og synes jeg er mystisk, men dem om det. Selvfølgelig ville det være dejligt hvis jeg kunne blive venner med dem der gør det, men ikke hvis jeg skal lave om på mig selv for det, for jeg er som jeg er..?
Her er lidt billeder af mig, så kan I se lidt eksempler på min stil:

(det afslappede)

mest sådan noget...
Og så ellers tit nogle smykker.. :) Og masser af make-up.
SKAL MÅSKE SNART HA DREADLOCKS! :D :D :D :D :D
og selvfølgelig huller i ørerne... hehe..
Og ville også gerne have piercing i øjenbrynet, læben og hagen men det må jeg ikke :{-(

Mulle & Vilddyret
0
0
Svar på denne tråd

Forresten...
Forfatter: 
Dato:  20-10-2003 15:57
HVORFOR ER DER INGEN HER DER HØRER P.O.D?
De er da Guderne :-D

Mulle & Vilddyret
0
0
Svar på denne tråd

jeg er sq ok lidtmere poppet/original
Forfatter: 
Dato:  20-10-2003 16:38
jeg høre: sean paul, tm c, evanscenen <-stave?, good chalotte, black eyed pass, roben & knud, mew
og 40.0000 andre. :-P

mi stil:
tja er
ik så meget til det flippede har nok lidt min egen stil. de er nok LIDT poppet ej jeg er en fuckt up poptøs ;-)
jeg går sq i det tøj der passer mig, me jeg er MEGET tit ret sporty i mit tøj. er sq ik så meget til sådan noget små toppe og alt for meget bar mave :-)
0
0
Svar på denne tråd

Musik og stil
Forfatter: 
Dato:  20-10-2003 17:44
Hører sådan lidt af hvert. :) Eller: Alt hvad der er i radioen. Bortset fra Techno, Heavy/Hård rock og klassisk - Eminem er for resten bare NOT min favorit (n).
Jeg kan høre lige fra Abba til Avril Lavigne :P

Stilen: Ikke pop, ikke skater, ikke vildt flippet og ikke sådan tilfældigt tøj...

Kender I Bad Boys/Bad Girls? Det er børnetøj, men de største størrelser kan jeg godt passe. Bad Girls har sådan fimset modetøj (synes jeg ;)).
Hvis jeg SKULLE købe tøj i en af dem ville jeg klart vælge Bad Boys (!!!), men er ikke drenget i min stil...

Jeg går i sådan lidt neutralt tøj, inspireret af den mystiske mode for tiden ;)

Men jeg kunne aldrig finde på at iføre mig en lyserød ting - hehe. Hm... Måske et lyserødt, lidt cool halstørklæde, men det er det absolutte maximum for det lyserøde i min påklædning!!! ;)

Med sko er jeg MEGET kræsen (hvilket jeg faktisk også er med tøj 8-)). Jeg kunne ALDRIG finde på at købe et par sko med et lille blomsterbroderi på, hvis der var lyserødt eller lilla på eller hvis de bare var det mindste tøsede! De må godt være elegante, ikke-drengede, men IKKE tøsede.

Hehe - en hel roman ;D

~ Ascha~
Ascha, du vil altid være i mit ♥
Hvil i fred, min engel.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg hører meget forskelligt
Forfatter: 
Dato:  21-10-2003 16:46
Jeg hører en hel del :)

Som:

Evanescence - Didio - Shania Twain - Scooter - Mew - Sean Paul - The Rasmus - Techno - Eminem.

Hører også en masse forskelligt i stalden, jeg har hørt en eller sang jeg er bare totalt vild med. Men typisk aner jeg bare ikke hvad den hedder :(

0
0
Svar på denne tråd

Mig....
Forfatter: 
Dato:  21-10-2003 18:51
Musikken først:

Jeg kan lide alt muligt fra klassisk (selvfølgelig!) over jazz til pop, funk og (lidt) rock. Det vigtigste for mig er, at melodien er god og anderledes end al den "samlebåndsmusik", der bliver sendt ud. Jeg kan ikke fordrage Eminem, for jeg lytter næsten aldrig til tekster - kun hvis jeg synes, melodien er god. Det vigtiste i musik er vel trods alt musikken...hvis I forstår...?

Og til tøjstilen:

Tja, hvad er min tøjstil?! Jeg køber bare noget, jeg synes ser pænt ud!

Mvh mig :-)
0
0
Svar på denne tråd

Mine svar!!!
Forfatter: 
Dato:  22-10-2003 20:51
Musiiiik : Tim christensen - Disneyland after dark - Matchbox twenty - L.O.C.....

Min stil - Kald den hvad du vil - men flippet!!

Hygge, hygge....

-Ditte

-Alle klager over deres dårlige hukommelse,
men ingen over deres ringe forstand-

-Nogle ting er bedre i Sverige end i Danmark.
De har bedre naboer-
0
0
Svar på denne tråd

Mine svar!!!
Forfatter: 
Dato:  22-10-2003 20:53
Musiiiik : Tim christensen - Disneyland after dark - Matchbox twenty - L.O.C.....

Min stil - Kald den hvad du vil - men flippet!!

Hygge, hygge....

-Ditte

De har bedre naboer-
0
0
Svar på denne tråd

hva' sker der....
Forfatter: 
Dato:  22-10-2003 20:59
hvordan kunne jeg glemme KASHMIR??

-Ditte

De har bedre naboer-
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider