Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Er i tvivl..
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 16:30
Hai.
Først vil jeg lige sige undskyld det er mit 2. indlæg idag :P
Ja, som overskriften siger er jeg i tvivl om noget.
Jeg er i tvivl, fordi min pony Jason er begyndt at stoppe og blive disset til stævner osv. også blev jeg først enig med min springlærer om at stoppe med at ride udendørs stævner, fint jeg stoppede med det, fordi Jason er enormt følsom.
Og nu er vi så blevet enige om at stoppe helt med at ride springstævner også indendørs, han synes simpelthen ikke det er sjovt, også skal han heller ikke. Men nu gider/vil han heller ikke til spring, og jeg OVERVEJER at stoppe helt med at springe, da min dressurtræner fortalte mig at det godt kan være slid i benene, når han lander efter springene og derfor synes han ikke det er sjovt mere måske!? Og jeg vil jo for ALT i verden passe på min lille guldklump. Han går nu suverænt i dressur og kan VIRKELIG nå langt, så derfor rider vi nu dressur.
Hvad synes I?

På forhånd TAK!

Knuzz Cecilie.

<3Jason og Freja<3

prupony@sol.dk
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 17:50
Jeg synes se'følig at det er bedst at du la vær med at springe hvis det skader ham..

Skrydning fra

Anza
0
0
Svar på denne tråd

dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 18:10
som din træner siger, kan det sagtens være slid i benene, så få en dyrlæge på. Så er du sikker på hvad der er galt og om du stadig kan ride dressur på den.

Line og Tempo

-Man skal ikke acellerere geologiske objekter, når man selv residerer i et fragment transperant domæne
-Subjektivitet er at aflæse et solur med en lommelygte
-Faber est suae ciscuae fortunae
0
0
Svar på denne tråd

Tage en pause..
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 18:15
Hey...

Ja jeg syntes også du skulle have en dyrlæge til at tjekke ham, hvis du har på fornemmelsen at det gør ondt på ham...

Men ellers ville jeg da syntes du skulle lade ham få en lang pause fra springning, hvor du kun rider dressur og MASSER af skovture, og du kan da også prøve at tage med på en jagt, det syntes min hvertfald er 1000 gange sjovere end at være på en springbane...

Hilsen Sandra...

Hvis der er andre der har haflingere må i MEGET gerne skrive til mig, da jeg selv har en af slagsen...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider