Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hacker eller virus på min com?!
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 10:00
Jaa min puter er begyndt at opføre sig mærkeligt!!!

Måske er den sulten, eller også skal den bare på wc??

Aii, først havde jeg lige slukket den, så gik jeg ud for at slå græs... Min søster sad på værelset ved siden af, så hørte hun min commer tænde(den der bip lyd) så råbte hun Metteeeee, men ingen svarede, fucj tænkte hun, Mette er jo ude og slå græs... Nå min søster slukkede den, så kom jeg ind senere, hvor jeg sad og så tv med søsseren, så tændte den IGEN!!

Jeg gik ind og slukkede den!

Så ved i den røde knap der blinker, når en commer arbejder!

Commeren var slukket, men den røde knap blinkede som når den arbejder, shiiiit tænkte jeg, er det virus eller en hacker der sidder og laver et eller andet pis ved min commer...

Så slukkede jeg den på stikkontakten!

Fred i nogle timer!

Så tog jeg over til en ven, i mellemtiden havde min far åbenbart tændt på stikkontakten så da jeg kom hjem der 00.30, så stod den med den røde knap blinkende og larmer som når den arbejder! Så slukkede jeg på stikkontakten!

Men så tændte jeg igen, for jeg ville se tv, så da jeg tændte på kontakten så tændte commeren også! Grrr tænkte jeg bare!

Så slukkede jeg igen, og fandt det stik som computeren siddert i, i forlængerledningen og hev det ud!

Så så jeg tv!

Her til morgen tændte jeg igen, og så sidder jeg her!!!

Endten er der hackere, virus eller spøgelser i min commer!

Hva tror du?

Nogle kloge hoveder som har en god psykologisk forklaring eller noed:S

Hjæææælp min puter skræmmer livet af mig!!

Min signatur!
0
0
Svar på denne tråd

ja nu ska du høre her
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 10:20
ja u ska du høreher, de hedder computsspøgelser :-P,
de lever i særlig udvalgte computere, de laver ingen ravge, me driller bare med at tænde og slukke tiltider ka de fide på at lave baggrunde om o.lign,
du ska sige de remse for at de går væk ude at trække vejet :-)

her er remsen:
hylsmofit-puter-statestik,gå-vik-leg-i-en-bøvs-sammen-med-snøvs.

så skulle de for svinde :-P
-_-zazs-_-
0
0
Svar på denne tråd

Ved ikke......
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 11:40
Ville gætte på hacker?
Men aner det ikke.... ?:-)

8-) Theis 8-)
For at se mere krigerisk ud skal du ride med draget sværd, men pas på du ikke skærer ørerne af din hest!
:-* Roben&Knud-Magt! :-*
0
0
Svar på denne tråd

ja det er vel
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 11:58
måske en hacker ?! :-@ Aner det ikke.. min com havde virus -- men d var hvor den lukkede ned.. sagde sådan " systemet lukker om 10 9 8 ..." indtil 0 så lukkede den hele "lortet" .. ARgH! Nåede at blive RIGTIG sur på den nogle gange før vi fik den væk.. kan da godt være det er en slags virus af en art også--men jeg er nok mest til hacker!! altså tror jeg mest på :-P

KysS Cille! ;-D
0
0
Svar på denne tråd

tror at
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 15:57
Jeg tror at det er en virus er com spøgelse!
Jeg tror ikk det er en hacker da jeg mener de mest "bryder ind" hvor der er nogle specielle oplysninger at hente fx i millitæret eller noget!

Skrydning fra Anza!
0
0
Svar på denne tråd

Hverken hacker eller virus...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 15:59
Jeg vil komme med et gæt, og sige det er noget med indstillingerne.

Tror du måske, din computer har fået for vane at tænde, hver gang der kommer en mail? Tag at tjekke det. :)

Jeg har selv haft samme problem - blev vækket kl. ?? om natten flere gange, fordi Sinken tændte sig selv på de mærkeligste tidspunkter. Vi fik én af vores venner til at se på det, og det var noget med mail-indstillinger.

Ring eventuelt til nogen fagkyndige og spørg. Det er så irriterende, at ens computer laver mærkelige ting, uden at blive bedt om det. *tsktsk*

-+- Zip.

~ I like bodies better than minds, Baz, and I like bodies with no minds at all better than anything else in the world [H.Wotton/Dorian - Will Self] ~

0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 16:32
..Jeg hælder mest til Zippeline's forklaring.

Jeg tror næppe at nogen vil have noget ud af at hacke sig ind på en ganske almindelig familie-computer, -hvad skulle de finde der? Nu ved jeg selvfølgelig ikke om i har *hemmelige* oplysninger liggene.

Virus? Nja.. tja, jo... måske.. ved det ikke. Synes det lyder lidt usandsynligt.
Håber du du har en god virusscanner, firewall og hvad det hedder alt sammen, men det skal jeg ikke blande mig i.

Først ville jeg nok gøre som Zippeline foreslår: Tjek dine indstillinger. Er du egentlig sikker på at du overhovedet slukker din computer? Det kunne godt lyde som om den står på standby?

Hmm.. Håber du finder ud af det..

:-) M.v.h. Punktummet :-)

Man skal ikke excellere i fremmedord, man ikke er kompetent til at definere, da man så risikerer at abstrahere fra de relevante realiteter!
0
0
Svar på denne tråd

Zippeline
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 17:20
Ehh kigger lige eller:P

Slukker den alså sårn på knappen ikke!

Og så tænder den, så hiver jeg stikket ud!

Kigger lige om der er noed der ikk ska være der:P
Min signatur!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Mette:
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 19:02
Jeg tror du skal snakke med en, som ved hvad det drejer sig om. :)

Det er nok ikke en svær ting at få i orden - men personligt ville jeg ikke ane, hvor jeg skulle begynde at lede efter fejl.

Og møh - man skulle jo nødigt gøre noget dumt.

-+- Zip.

~ Man has been created to feel pain and loneliness without help from heaven [E.M. Forster, Maurice] ~
0
0
Svar på denne tråd

ferie!!
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 19:16
Vores computere og streoanlæge står også engang i mellem tændt efter vi har været på ferie!?!

Men vi plejer at tjekke indstilningerne, er der intet galt inorerer vi det!

De sker KUN når vi kommer hjem efter ca. 2 ugers ferie!

♥ Knuz og kram fra hanne ♥

jeg ønsker dig lykke, jeg ønsker dig held, men frem for alt pas godt på dig selv

besøg min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-10-2003 10:04
Har fundet ud af det nu!!! Puhhha!

Det var hverken en hacker eller en virus... Eller forkerte indstillinger!

Det var en lampe der var ikk havde mere strøm, eller noed i den stil, der er en der skal lyse når puteren er slukket, og det er så noed med at den ikke har mere strøm eller:S

Well min faaaaar fixer det idag:)

Ellers takk for rådene..
Min signatur!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider