|
|
| Jer som hest? :) |
| Forfatter:  |
Line_H |
| Dato:  |
15-10-2003 09:47 |
|
Hej,
Jeg tænkte lige på hvordan I ville være som hest? Vi har så mange krav til vores heste, men prøv og tænk på os selv, hvordan en salgsannonce ville lyde
Line er en 15-årig spinkel hest på 171 i stang. Race ukendt. Hun er stille og rolig, og meget samarbejdsvillig. Hun er meget glad for skovture, ridebanen er ikke lige hende. Hun er altid glad, men kan dog godt være lidt doven ind imellem. Desværre har hun sukkersyge, og det skal selvfølgelig passes. Der kan også være lidt knas med ryggen engang imellem, men det plejer at gå hurtigt over!
HEY, Hvem vil købe mig? *GGG* Ingen vel? Tror jeg ville få en kugle for panden hvisjeg var hest!
Må jeg så høre jeres?
Muntre hilsner fra Line og Náttfari! ~I regn og slud, skal hesten ud~ ~Gør livet til en fest, rid islandsk hest~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min min min!! |
Pil |
15-10-2003 09:51 |
|
Jeg er en 15 årig pige på 1,65½ i stang.. Meget venlig og kan dog været ret livlig.. Men gør som folk siger! Jeg kan bedst lide at være ude fra baner og i den fri natur.. Jeg elsker opmærksomhed og er ret følsom.. Jeg elsker mine venner..
♥KösS fra Pil&Fáni♥~Gør livet til en fest, rid islandsk hest~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *LooooL* Griner indlæg!! |
Gogo&Iris <3 |
15-10-2003 10:14 |
|
Oki prøver:
13 årig brun hoppe sælges!
170 i stang, elsker a springe (?), ride dressur en gang imellem o skovture selvfølelig også!!
Elsker a galloppere stærkt sammen m sin rytter...!
Meget kærlig i stalden o knytter sig hurtigt t sin rytter (?) Elsker opmærksomhed, men t tider oxo ret følsom o genert/reseveret..
*LoooooL*
~ KnusS hende uden signatur! Hjælp mig m a lave en HER! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he he |
P.U.S.H. |
15-10-2003 10:21 |
|
Liv
1.65 i stg
lysebrun m. rød man
utroligt frisk, nysgerrig, børne venlig, 100% trafik/stævne/transportvant passet m. vacination. er altid syg har utroligt stærke knogler!
det smukkeste der sat sine ben på jorden (he he  )
springer 1.15 i højdespring! elosker tur/spring (uden rytter!) og dressur har en MEGET fin gang!
har aldrig været halt!
en hest der med den rigtige rytter ka nå toppen! (inden for spisning!)
Knus Liv og Ziwarco.P.U.S.H.= pray until somethings happenDER ER INGEN DER ER DUMME.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| høhø.. |
|
|
høh. prøver da lige :S
buttet sort hoppe sælges:
14 år. 1,65 i stg. elsker skovture. ridebanen er ikke lige hende. tiltider meget frisk (lalleglad?)
bange for katte. og bange for lastbiler.
lol.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super Springhest Sælges! |
*Chili-Willy* |
15-10-2003 10:28 |
|
Super Springhest Sælges:
Benedicte er en (1)5 år gammel springhoppe på 1,78 cm. Hun er en super smart hest, men gode bevægelser og er ret lydig. Hun regare på de midste tegn fra rytteren. En meget samarbejdsvillig og veloplagt hest. Har gået MB i springning og Grand Prix Kür Special i dressur, kapacitet til MEGET mere. Hun er kåret i Dansk Menneske Avl og har flere gange vundet priser som "Årets Føl" , "Året Plag" og "Året Hoppe". En virkelig dejlig hest, som skal ses.
Virkelig en hest som fremtiden forventer meget af. -
Pris: 250.000,-
Bedømmelse kan ses på føgende link:
Klik her for at se billeder og bedømmelse fra mit Special Kür program
Henvendelse efter kl. 15.00 i hverdage
På telefon: XX XX XX XX
Mvh. *Chili-Willy* Think Positive If you are baeten, you are. If you think you dare not, you don't. Success begins with your own will... It's all in your state of mind. Life's battles are not always won By those who are stronger of faster; Sooner or later the person who wins Is the person who thinks he can!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ok mine svar.. |
|
|
Navn: Josefine
Alder: 11 år
Højde: 1,59 cm
Dressur: Kan lave changement, og schengel vigning, og lidt passge og piaff..
Spring:Kan springe 50 cm. (jaaa)
Skovtur: Elsker at være ude i skoven, og er meget ivrig
Farve:Brun man
Skader:Har aldrig bræket nået, eller væert halt
Parpir: Har en mor og en far.
Race: Ukendt
Andre ting:
Skal på fold og have venner der ude. Har lidt allegi, og det skal passes omhyggeligt. Ellers en rigtig god hestemenneske..? 25.000..?? æhhh.
Ja det var lige hvordan man kan beskrive mig, og det med dressur det har jeg lavet, og også det med springningen..! 
Ponyhilsner fra *Linus og Kashmir*
~Kashmir er ponyen for mig, han er lysets stjerne~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| UHHHHHHHHHHHH |
P.U.S.H. |
15-10-2003 10:43 |
|
glemte lige lidt!
ALDER: 14 år
Race: blanding mellem: spanioler/svensker/nordmand/og andet.
bange for:??? INTET er veeeeerdens modigste hest!
Elsker: SIG SELV!!!!!! at læse være i naturen ta billeder(???) og spille settlers!
Knus Liv og Ziwarco.P.U.S.H.= pray until somethings happenDER ER INGEN DER ER DUMME.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hi, hi.... Mig.. |
|
|
Mette er en snart 15 årig hoppe på 165 cm i stang. Hun er kåret i DMA (Dansk Menneske Avl) og har vundet priser som "Årets føl" og "Årets hoppe" (Diplomer på flere kåringer kan fremvises) Hun er af den fineste avl. Hun elsker at springe og springer ca. 1.10 i løsspring og river sjældent ned.  I dressur kan hun gå schenkelvigninger og changementer. Hun har startet en enkelt jagt og vandt et opløb der desværre ikke galdt da rytteren ikke havde fået meldt til klubben. Hun har en rimelig roligt temperament, men kan dog til tider hidse sig op. Hun er sød i stalden og er meget madglad  Hun er sød på folden og kan fint gå sammen med andre heste. Til stævner kigger hun ikke, men kan til tider hidse sig op, men det går væk igen når hun kommer ind på opvarmningen  Alt i alt en dejlig hest som KUN sælges til godt og blivende hjem.
He, he.. Det var da meget sjovt  *GG* Lidt meget fun  Hi, hi..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mangler noget ved min |
Pil |
15-10-2003 11:10 |
|
Farve: Palomino 
Bygning: Meget smuk og næsten fejlfri
Spring: Elsker det, når jeg gider 
Dressur: Kan gå meget smukt og elegant, når jeg koncentrerer mig...
♥KösS fra Pil&Fáni♥~Gør livet til en fest, rid islandsk hest~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super all round hest sælges |
|
|
super allround hest sælges,
alder:13 år føles som 5 
højde: 170
farve: lys palomino frave
race: danskspotspony/holstener 
: sandra er en tiltider ret hidsig hest, har sine meninger om ting.
men er utroglig rar at ride 
hun har sprunget 105 (det har jeg faktisk ved bare at komme løbene og så spring  )
dressuren er hun os go' til hun samler sig let, og er go til' piaff.
på folden kan hun være lidt svær at infange men hvis du har e fløde bolle elelr anden form for go' slik med, går det let 
hun har stor udstråling
og sælges kun til godt og moderne + omsorgsfuldt hjem
p.s hun er et meget stærk og moderne dyr 
møzz mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krisb sælges=) |
krisb |
15-10-2003 11:54 |
|
Super frisk lille hest sælges.
alder.12
højde.165
farve.lyserød 
race.DV
Hun er meget livlig, skal have en erfaren rytter.
hun har en zuper go` gang, og hendes middeltrav,yummie... 
Hun elsker at springe, har en god springteknik.
Lige nu går hun "kun" MA i både dressur og spring, men kan nå meget længere med den rigtige rytter.
hun elsker en lille hyggestund med slik og cola=)
Hvis man stoler på hesten, stoler den på dig.
Krisb og Merkur.Min side!Livet er som skak. Det er altid nogle svære træk
Citat:Migz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhhhh.... |
|
|
Hvis jeg var en hest ville jeg være blevet slagtet...
Jeg har nogle rådne led som ikke holder til en skid, så hvis jeg var til salg som hest ville der nok stå:
Naja er en stor hest på 182 cm i stang... Hun lidt varm i hovedet og sælges til lidt over slagter prisen pga. svage led (hypermobil)
Må kun gå som skovturs hest eller selvskab!
Knus Naja
Rigtig lækker Tinker vallak på 4 år sælges! Skriv en mail hvis du mangler en super dejlig hyp! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Annonce: |
|
|
18-årig hoppe af ukendt race sælges. 163 i stang. Brun uden aftegn. Meget nærsynet og nervøs i trafikken. Ofte hidsig og stædig. Er desuden helt uden konkurrenceånd og temmelig kuldskær. Løber hurtigt og er vild med vand.
Foræres til meget tålmodig rytter.
;)
-+- Zip.
~ I like bodies better than minds, Baz, and I like bodies with no minds at all better than anything else in the world [H.Wotton/Dorian - Will Self] ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super smuk hest sælges.. hihi |
|
|
Super smuk hest med lys man sælges...
Navn: Charlotte (også kaldt Lotte)
Alder: 13 år
Avlsforbund: DMA (Dansk Menneske Avl)
Stg.: 170 cm
Mor: Kirstine
Far: Jens Jørgen
FarFar: Knud
Farmor: Elly
Mormor: Hanne
Morfar: Ejnar
Andet: Har sprunget 116 cm i løsspring. Dressur: Kan lave shenkelvigninger, piaffe, passage og changement.
Charlotte
Jordens bedste ponyer er:
Dalgårdens Speciel Pelle og min lille superspringer:
Ronja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CECILIE |
cecilie/jeanette |
15-10-2003 13:24 |
|
HEJ JEG ER EN HOPPE PÅ 12 ÅR.....
JEG ELSKER AT SPRINGE OG SKO0VTURE JER ER 152 CM I STANG.... OG RACEN ER UKENDT...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Sælges... |
|
|
Frisk blandings hoppe sælges...
Frisk hoppe på 14 år sælges.
Race er ukendt, men en anelse dansker er der nok i.
Sille som hoppen hedder har et meget roligt temperament, men hvis sille bliver sur/ikke vil noget kan hun godt sætte sig på bagbenene.
Hoppen er ikke trafik sikker over for store, larmende ting. Bliver let nervøs.
Hoppen er 1.60 i stg og rider pt. Lc-Lb dressur men har talent for at kommer længere. Sille har sprunget 1m i løsspring og med rytter 70cm.
Er meget nem at omgås. De fleste elsker hende. Hun har nemt ved at få nye "venner" på folden.
Sille er et luksus dyr, så gode forhold er nødvendige.
Hvis hoppen kan lide dig, har du en ven for livet.
*Hestens tillid kan ikke købes, den skal vindes*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Allround hest sælges.. |
zahne |
15-10-2003 14:13 |
|
Sanne sælges:
Sanne er en 14 årig blandingshest på 144 cm i SKULDERHØJDE. Endnu ikke færdigudvokset(!!). Hun er 25% af en ukendt sydlig race, 25% tyska varmblod og 50% af en endnu ukendt race fra Grønland. Har løssprunget nok 1,15 m, ca. 10 cm med rytter(!!). Skal lige arbejdes lidt med teknikken.. Dressuren går det tilgengæld godt med, og hun har næsten lært alle dressurøvelserne, inkl. de svære. En meget fin lille hoppe hvis det står til mig..!! Meget frisk, elsker at løbe stærkt.. Dog ikke hvis hun koncenterer sig tilstrækkeligt. Kan hurtigt komme til at kede sig, hvilket kan være til stor irritation. Sød og nem i stalden, især hvis man har en gulerod eller en stor æske toms kæmpeskildpadder med.
F: Lars
FF: xxx*
M: Emilie
MF: xxx*
Fin 1'er pony.. (indtil videre.. vokser jo stadig..!!)
Slå til inden hun vokser sig ud af ponymålene!!
Vi kan snakke om prisen!!
Henv. ved avlerne: xxxxxx xxxxxxxx
xxxxxxxxxxx 298A, 1
9800 Hjørring
Tlf: 9896xxxx
By: Sanne Msn: zahnesaki@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undskyld.. |
zahne |
15-10-2003 14:15 |
|
Der er nogen fejl deri og ting der måske kan virke lidt forvirrende i mit..
Men kom til at trykke "Godkend" istedet for "Ret"..
Ups. 
By: Sanne Msn: zahnesaki@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Laver den med.... |
Ditte2003 |
15-10-2003 23:45 |
|
- .. mig selv
Navn: Ditte..
Alder: 13 år..
Højde: 1,65 cm..
Dressur: Ikke en skid..
Spring: Kan springe SMÅ spring..
Skovtur: Elsker at være ude i skoven, og at blive striglet godt igennem..
Farve: Rød..
Skader: NUL  ..
Race: Frederiksborg..
Andre ting: Rigtig doven, hygge hoppe!
100% God til børn..
*..:: Hæ hæ ::..*
Er DU imod dyremishandling?
Så giv din underskrift på: Www.DyreRet.Webbyen.Dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er til salg ;) |
|
|
Jeg er en 13 årig (snart 14) gammel fuks hoppe, med utrolig glasfuld rød farve (kommer sig af mit normalt røde hår *lol*) og jeg er 1,61 m. i stm. Min race er ukendt, men jeg er meget spinkel, så det tyde rpå ædelt blod i årene, hvilket også kan ses på det varme temperament. Jeg har en del humørsvingningerne, og den ene dag kan jeg med lethed gå kompliceret dressur på mine elegante ben eller forcere en vanskelig springbane, hvor ejg så dagen efter kan være utrolig ugidelig og doven. Typisk hoppetemperament! Derudover er jeg også meget hidsig, og kræver derfor erfarne mennesker omkring mig! Er også lidt nervøst anlagt.
På mine gode dage går jeg med lethed en JRM dressur og elsker rigtig at vise mig frem! I spring går jeg på gode dage en MB!
Det vil sige jeg er en super allroundhest!
Jeg har et godt eksteriør, men er en smule sent udviklet, og ikke så høj!
Jeg har en utrolig udholdenhed, og en god spurt, og elsker at have det sjovt med min rytter!
Pris idé: 45.000-50.000 kr.
*hihååårh* skæææægt
♥Julie&Bacardi Breezer♥ "Hvis man kunne krydse et menenske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes" Oprindeligt citat: Mark Twain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe :D (fed ide) |
| Mulle | - og Vilddyret <3 | |
16-10-2003 09:49 |
|
Mig (Marie) :
12 årig, robust hoppe på 12 år. Ca. 1,55 i stang.
Glad for skovture, elsker at tulle roligt rundt, men er også med på en god jordetur og elsker at springe, både på bane og i skoven. God til dressur og meget arbejdsglad (WHAT?!)
Kan dog også være utroligt doven og irriterende.
Lidt sur og træt i stalden.
Skal have noget at lave hele tiden for ikke at kede sig.. Elsker at blive pylret om, og se godt ud. VIL KUN HA ESKADRON GAMACHER PÅ!!! 
ELSKER mad og slik over alt på jorden(McDonald's=))
NOGEN DER VIL KØBE MIG?  Narj..
Og så *Anna*(Simba) som jeg er sammen med:
12 årig spinkel fuldblodshoppe på 1,65 i stang.
Meget livlig og springglad, elsker jordeture i skoven og er glad for at arbejde i dressuren.
Er god på springbanen, kan lave små vendinger og springe højt.
Elsker at blive pylret om og se godt ud. VIL KUN HA ESKADRON GAMACHER PÅ!!!  (og klokker da)
Er opmærksom, nysgerrig og har sjovt udtryk i stalden.
NOGEN DER VIL KØBE HENDE?
Tror I ville foretrække Anna fremfor mig :S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mig som hest |
|
|
13 årig hoppe sælges. Sofie er en rød hoppe på ca. 155 cm stang. Hun elsker spring og en tur. Hun kan også godt dressur men synes ikke det er lige så sjovt. Elsker at blive striglet og nusset med i timer...
Lidt om Sofie:
Navn: Sofie
Kælenavn: Fie, Fido
Alder: 13
Race: En blandning af noget tykt og noget tyndt
Spring: Skide god
Dressur: Ok.
Tur: Elsker det
Stalden: Er sød og elsker at blive striglet og nusset..
Har dårlig ryg og kan derfor ikke klare så stor vægt.
Hvem gad dog at have mig?????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Endnu en lille annonce:) |
Signý |
17-10-2003 17:06 |
|
14-årig hvid (!), spinkel hoppe på 172 cm i stang sælges. Hun er vild med (god) mad (er det noget hun ikke bryder sig om, kan hun sagtens sulte et par dage). Hun bryder sig ikke om ridebanen, det keder hende, og hun er absolut ikke velegnet til konkurrencer, da hun er meget utålmodig. Derimod er skoven stedet for hende. Ulemper; Når hun er meget nervøs, kan hun godt finde på at bide i sine hove og hendes humør er meget svingende.
Hæhæ. Tror heller ikke at der er mange, der vil have mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hæ hæ hæ... |
Tinky Winky |
17-10-2003 17:53 |
|
Jeg vil osse være med *Gnækker*
15 årig tempramentsfuld og selvstændig lys skimmel hoppe.
Cirka 1.72 i stg. Atletisk bygget.
½ jyde - ½ englænder
Grand Prix dressur. LA/MB spring - ej bange for højder.
ALTID klar på nye udfordringer.
Elsker at komme på skovtur!
Meget stædig. Kan til tider være totalt ustyrbar.
Går sine egne veje. Ikke udpræget social. Men kommer alligevel godt ud af det med de fleste...
Elsker sne.
Ej trafikvant - HADER lastbiler.
Egner sig absolut IKKE til børn og nybegyndere!
*LåL* Det var da meget sjovt Nogen som vil eje mig?
- Tinky Winky - Remember, if you ever need a helping hand, you'll find one at the end of your arm... 
FORZA INTER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkhgdfhg |
Leise 4- ever |
17-10-2003 22:27 |
|
SÆLGES:
Shetlandspony sælges. Kønet er ukendt (måske hermofrodit), 90 cm i stang, meget overvægtig og med en kææææmpe vinterpels (selvom det er sommer)  . Når små piger vil ride på den ryger de som regel skrigende af  SPRING: har aldrig været over de 5 cm  <--- grundet ingen kan ride den og de mange deller.
DRESSUR: dette er et ukendt ord for den.
Men ellers en nuttet pony der ææælsker mad og sukker -chokofanter.
Sælges for 100 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.... |
ZiGGë |
17-10-2003 22:56 |
|
vil altså være pony  Hmm... er IRL 1,60m
Flink lille hoppe sælges !
Ditte(Eller ZiGGë om man vil  ) er en hidsig, lidt stædig hoppe, som samtidigt godt kan være sød.
Hun er en djævel på dressurbanen, og det er sjældent hun kan tage sig sammen og få sparket røv til dressuren. Men hun kan sagtens  (Eller kunne??  )
Hun har sprunget 1,10, men til dagligdag foretrækker hun de små højder, såsom 70-80cm 
Hun er rolig på tur, men kan dog godt være lidt hidsig og "madamme" agtig.
Hun er 13 år gammel, og 147cm i stg.
Ox araber( vil, vil, vil!  ), men lidt kraftigt bygget. Sød, hvis man formår at nå helt ind og er venlig mod hende. Knytter sig ikke specielt hurtigt, men det er muligt med en masse slik
Pris idé : 785424.24575467457545471574,-
Qram ZiGGë 
Gør livet til en fest - rid en pony  - Eller en Sonny 
Msn: Hazan[a]mail.dk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mig som hest.. |
| FannytastiCo | |
17-10-2003 23:15 |
|
Fanny Emilie er en frisk og livsglad DV blanding. Med stamtavle. Hun er 162 i stg. og en velfodret 13-årig hoppe. Hun elsker at springe og kan godt lide en hård dressur time.
Hun rider springstævner på disktriksplan, men har kapicitet til meget mere! Hun rider dog kun dressur på klubplan, pga. rytterens mgl. interesse.
Hun har et meget roligt temperament, men markere sig hvis det er nødvendigt. Meget trofast. Hun spiser meget, men tager absolut ingen skade af det. Hun kan til tider være temmelig skrøbelig i ben og led, men det kan nu klares med f.eks. gamacher o. lign.
Hun er 110% trafiksikker, måske lidt for trafik sikker.. Hun går lige op i transporteren helt uden problemer.
Den eneste dumme ulempe er at hvis hun ikke gider, GIDER hun ikke! Dette sker dog sjældent
Det var mig som hest, lyder nok lidt rædsom!?
Kram Fanny♥Coco Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser. -Fransk ordsprog-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sælges: |
Tina [-Mascara-] |
18-10-2003 11:37 |
|
13 (snart 14) årig hoppe sælges! Hendes navn er Tina, men hun bliver kaldt Tulle.
Hun er spinkel, måske en smule for tynd. Hun er en Palomino-farvet Fuldblod. "Tulle" er cirka 160 cm. Hun er god til at løbe, og hun har sprunget 110 cm. med rytter, og uden rytter 115 cm.
"Tulle" er god til stævne i en LB inden for dressur, men normalt rider hun næsten LA.
"Tulle" er lidt indadvendt, p.gr.a. dårlige oplevelser på "ride"SKOLEN.
Hun er ikke så glad for nye mennesker, men hun er meget nysgerrig og elsker andre dyr.
"Tulle" sælges kun til et godt og blivende hjem.
Ring eller mail, så vi kan få en snak om prisen!
Kærlig hilsen
"Tulle" og hendes ejer.
(Hvem vil købe mig?)
Made by: ♥ Tina med Mascara ♥ ণ Jydemagt & Hestepower ণ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pinto hoppe |
Dræber Guldfisken CBP |
18-10-2003 19:05 |
|
Pinto hoppe sælges.
Dejlig 13 årige hoppe på 160 i stg.
Dejlig springer og holder meget af stævner - en smule ilder i temperament. Elsker lange skovture og en rask galop på marken. Kærver rutineret rytter som kan holde hende igen! 
Har sprunget 120 under rytter og har kap. til mere.
Hun er rød broget og har flotte aftegn. Dressur er ikke hende stærkeside, men hun kan selvfølgelig godt!
pris; 1000.000000,-  (BEMÆRK: Kan dog forhandles)
|~Dræber Guldfisken CBP~| [Tænk ikke på din hest som en kriger du skal bekæmpe, men som en partner du skal arbejde sammen med] MSN: camilla_bunk@ofir.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min Salgsseddel :D |
Minimusen |
19-10-2003 19:13 |
|
12-årig lidt Robust Hoppe Til Salg
158 i Stang en Flink lille New Forest Hoppe.
Meget bange for Mænd hun ikke kender og lidt nervøs af sig... Sprunget 125 u. Rytter...(Rigtigt!)
Holder meget af at Springe og ride i skoven..
MEGET SKY over for folk hun ikke kender..
og STORT Temprament, Kræver Rutineret Rytter...
Pris: 1000000000000000.000000000,- KONTANT
Knuuuuus
~Mini|Det bedste scoretrick er nu engang at være sig selv - det er dét folk elsker dig for! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|