Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Kloge ord......
Forfatter: 
Dato:  14-10-2003 20:56
Lyset for enden af tunnelen er forlygterne på et tog.

Tusinde millioner fluer kan ikke tage fejl. Spis lort.

Mandage er en hård måde at bruge 1/7 af ens liv på.

Slå aldrig en mand med briller. Slå ham med et baseballbat

Skizofreni slår ensomhed.

Fod: en enhed til at finde møbler i mørke.

Karaoke: Japansk for tonedøv.

Den eneste grund til det store fremmøde ved hans begravelse var, at folk ville sikre sig at han var død.

Jeg lider ikke af vanvid. Jeg nyder hvert eneste sekund af det.

Jeg har brugt alle mine sygedage, så jeg ringer og melder mig død

Disse "kloge ord" har jeg lånt fra en hjemmeside, og jeg synes virklig at i skulle tjekke den (og dette er ikke reklame for hjemmesiden) men link: Klik her,
(dette er Punktummets hjemmeside) Jeg lå flad af grin efter at jeg havde læst dem alle!! Totalt griner...
0
0
Svar på denne tråd

culla...
Forfatter: 
Dato:  14-10-2003 21:01
fuuuuuck de er griiiiineren heheeheheehehehheheehehe ej ka sQ ik stoppe (fu*k jeg lyder dum)
Kramser ♥Clarina♥ & ♥Beauty♥

♥Beauty & Joey 4-Ever♥

Mangler du en at ride med?
Bor du i nærheden af Broby?
Så skriv til Mig!

0
0
Svar på denne tråd

Hvad mon....
Forfatter: 
Dato:  14-10-2003 21:19
....det lille fine mærke med et C, som der i øvrigt er gjort god brug af, betyder?
© -hvis nogen skulle være i tvivl.

0
0
Svar på denne tråd

Punktummet:
Forfatter: 
Dato:  14-10-2003 21:31
Godt fundet på, de kloge ord. :)

Ordsprogene, hvor har du fundet dem henne? Mindst et af dem har jeg set i et Anders And blad engang... de er ret gode. :P

Hrmmmm... ja, det med copyright, det skal respekteres, selvom det nogle gange er lidt svært at finde rundt i. *glor på fanfiction og ryster på hovedet*

-+- Zip.

~ I like bodies better than minds, Baz, and I like bodies with no minds at all better than anything else in the world [H.Wotton/Dorian - Will Self] ~

0
0
Svar på denne tråd

Zippeline
Forfatter: 
Dato:  14-10-2003 21:33
....de fleste af tingene er noget jeg har samlet sammen rundt omkring... Og ja, -jeg har fået lov at tage tingene af folk hver gang.. Men hvor dem jeg har fået tingene fra har fået dem fra kan jeg ikke udtale mig om.

:-) M.v.h. Punktummet :-)

Man skal ikke excellere i fremmedord, man ikke er kompetent til at definere, da man så risikerer at abstrahere fra de relevante realiteter!
0
0
Svar på denne tråd

Punktummet:
Forfatter: 
Dato:  14-10-2003 21:38
Aah... ok.

*trækker på skuldrene*

Sjovt, de var ligeglade med, hvem copyright'en faldt til. Men sådan er folk jo forskellige. :)

-+- Zip.

~ I like bodies better than minds, Baz, and I like bodies with no minds at all better than anything else in the world [H.Wotton/Dorian - Will Self] ~

0
0
Svar på denne tråd

Tja...... Zippeline
Forfatter: 
Dato:  14-10-2003 21:45
Jeg *ved* jo ikke om de har fået tingene på *lovlig* vis.. ;-)

Selv bliver jeg bare lidt *mobset* ved at finde mine ting andre steder... Det gør mig egentlig ikke noget at de kloge ord står her inde, -det er bare princippet i det..

En ting er i hvert fald sikker: Man har intet i fred på nettet og hvis man vil være 100% sikker på at ens ting ikke ender forkerte steder skal man ikke ligge dem ud. Jeg har så valgt at stole så meget på folk at jeg godt tør have mine ting hængende på nettet, -måske er det dumt, -det vil tiden vise?!

M.v.h. Punktummet, -som har en følelse af at hun i dag har tendens til at skrive enormt lange sætninger som det hverken er til at finde hoved, hale eller mening i.

0
0
Svar på denne tråd

Punktummet:
Forfatter: 
Dato:  14-10-2003 21:52
He he. :) Nej, det er da rigtigt.

Du har ret, alt er usikkert. Personligt lægger jeg ikke noget ud, jeg er meget øm over, bortset fra mine historier, som jeg tvivler på, folk stjæler alligevel.

Tror ikke de stjæler mine andre ting. ;) Men der er jeg så unødvendigt paranoid.

Mht. de lange sætninger; så kender jeg følelsen. Det med at man føler, man overhovedet ikke har sat et eneste punktum i det man har skrevet... phew!

-+- Zip.

0
0
Svar på denne tråd

verdens klogeste "ord"
Forfatter: 
Dato:  15-10-2003 10:39
er helt klart::::
DER ER INGEN DER ER DUMME.
Knus Liv og Ziwarco.
P.U.S.H.= pray until somethings happen
DER ER INGEN DER ER DUMME.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider