Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Nye billeder og dagbog fra TøZeDReNGeN (Theis)
Forfatter: 
Dato:  05-07-2003 22:34
Heeeeejza!

Så blev det tid til endnu et forfærdeligt indlæg igen! Det er tilladt at forlade det mens I endnu kan.... Og endnu lever *Muahahahaha* :-*

Når men til sagen? Eller? Ha! Spilder jeres tid...

Ej, starter med at sætte lidt billeder ind fra i dag, og skriver så lige Theis´ dagbog fra i dag. Han har nemlig haft en meget farlig dag! 8-) (I ved... Mig= :-* )

Billederne

Maya: "Hmpf.... Er altså ingen hest!"

Vores nye Picadero.... Og hypperne i baggrunden?

TøZeDReNGeN: "Hvis jeg nu ser rigtig kær ud, med min finde lyserøde grime, kan vi så ikke lege lidt mere?? 8-) "
Moi: "Nix.... Først i morgen!"

Theis: "Så kan det være lige meget.... Tag billeder af Buller!"

Buller: "Det var uretfærdigt! Jeg åd lige!"
Moi: "Sådan er livet...."

Buller: "Tag et billede nu, så kan folk se hvordan man spiser med STIL!"

Theis: "Også mig!"

Buller: "Tsk Tsk.... Den TøZeDReNG har heller ingen stil!"

Theis: "Hvordan mon det er at være en sort frieser? Trist altid at være den samme farve..... Gad i hvert fald ikke være en Frieser!"

Buller: "Altid samme farve.... Du er da også altid brun....."

Theis: "Jamen køer kan ikke flyve..."
Buller: "Hvorfor skulle de også det?"

Theis: "Jeg er som skabt til at være en hest...."

Buller: "Nok fordi du ER en hest!"

Buller: "Jeg skrider..... Han er for dum at høre på!"
Mig: "Neeeeeeeeej!"

Theis: "Hva´ var det?"

Theis: "Ingen panik, ingen panik, PANIIIIIIK!"

Dagbog

Ja, nu en lille dagbog, fra mig. 8-)
Dagen startede som alle andre dage. Dejlig græs og en rar foldkammerat. Men pludselig blev der bedt om at jeg lavede noget. Min S (Kan vel ikke kalde hende Moar, for Buller er min Moar?? *Forvirret*) Kom og satte et langt reb i min lille fine lyserøde grime. Jeg var lidt bange for det, og dansede rundt. Men da jeg var beroliget, bad hun mig om at følge efter. Uf! Det turde jeg ikke emd det reb! Så hun hentede sørme sin far, som skulle hjælpe, med at når hun havde bedt mig pænt om at følge efter, og jeg ikke turde, så vippe lidt med en pisk bag mig. Men det forstod han ikke *Fnis* Han stod bare og gloede dumt, til han endelige fattede det..... 2-benede dog! Men fulgte så pænt efter, og fandt ud af at tovet ikke var farligt. Men da jeg prøvede at overhale, løftede hun altså hånden og så turde jeg ikke alligevel? Er ingen Tøzedreng, nej! Bar god til det der med at lytte til signaler.... Eller.... Men det endte da med at jeg kunne følge hende fint, og dreje fint, uden træktovet på nogen måde, nogensinde blev strammet, og uden magt. Det der Horsemanship er nu fedt. Men.... det betyder vel også at jeg ikke er fører mere? Det troede jeg ellers jeg var.... Men det er jeg så openbart ikke.....
Lidt senere, da vi blev aftenfodret, fulgte jeg så pænt op og blev bundet. (Plejer ikke at kunne lide det) Men nu havde vi jo lavetd et der HMS.... Meeeen..... Mon ikke lille mig skulle prøve min nye hestefører af? Så gav hende med forbenet et spark bag på benet, så hun var ved at falde, mens hun bandt mig. Blev ved at sparke lidt, og det kom vidst bag på hende. For der gik lidt før hun reagerede, med at sparke tilbage. Nåede lige at undvige. *Hahaha*
Når. Men fik da noget dejlig mad, og godbidder bagefter. Nyopgravede gulerodder! Feeeedt!
En times tid efter skete så det sjoveste i dag!
Blev trukket ind i picaderoen efter Buller. Buller blev så lukket ud. Jeg var lidt forvirret, men gjorde som jeg fik besked på. Satte fint afsted i trav. Men Min S (Nu fører) Som jo styrede mig, (Ingen reb, nej tak!) Hendes far, stod op ad rækværket og snakkede, så hun var ukoncenteret! Så blev jeg det også.... Han havde ellers fået besked på at holde K***.... Men det gik da.... Men alt var nyt, så stoppede en del op, og var svær at få videre. Efter lidt tid, gav hun mig nogen signaler. Forstod dem selvfølgelig, for det var jo på Hestesprog! Så vendte fint igennem i en blød bue, og skiftede diagonal.... Men var stadig lidt fraværende, for alt var jo nyt.... Selvom jeg i starten havde fået nogen minutter til at underøsge det... Vi nåede også at lave to stop. Første gang var jeg fraværende, og så det ikke. Anden gang stoppede jeg fint på bagparten, og fik et "Dygtiiig". Så nu er jeg stolt! Så sagde hun vi var færdige, men gad sq ikke med ud.... ville undersøge tingeste.... Og noget jeg undrede mig over! Der lå en vaskeklud i midten af ringen? Mennesker er mystiske! Men dem om det.... Bagefter prøvede min nye Fører at få sin far til ikke at falde mig om halsen med kæl og klap. Føj hvor jeg hader det! Et "dygtiiig" gør mig glad. Men alt det kæl og klap..... Gider jeg sq da ikke! Jeg er ingen hund! Når.... Men så skred de.... Lidt senere kom min fører tilbage og tog billeder af mig og Buller (Se ovenover i indlæg) Og ved I hvad hun lovede? I morgen træner vi uden hendes irriterende far er der!!!!!! Yes mand!!! Vi styrer sq da for vildt!!

Kan så sige der nok snart kommer billeder fra træningen af Følle (ikke den i dag) Vi skal også snart til at arbejde lidt med versader.... Hvad synes i forresten om min nye signatur? ;)

Kom på Joras! B)

{> Ludvig {>
Hesten der stjal mit hjerte
- Og beholdte det!

Mit hjerte banker kun i håbet om
8-) Engang at vinde dig tilbage :-(

Tam´kora atavisa
0
0
Svar på denne tråd

Gode billeder...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2003 14:03
... men sorry gad sq ikke a' læse den laaaange dagbog :P

Flot Picadero du har lavet dig ! heh.. den jeg lavet var ikke nær så pæn... hm.. plantede bare nogle stolper i sandet og så lidt snor om.. hm.. den gik vidst også ret hurtigt i stykker ;)

;D ~ Dræber Guldfisken CBP ~ ;D
Foråret (er) kommet - Glædelig sommer !
:) Tænk ikke på hesten som en kriger du skal bekæmpe - men som en samarbejdspartner :)
MSN: camilla_bunk@ofir.dk
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2003 15:16
Er jeg virk'li' ´MEGET dum, eller... Hvad er en picadero, eller hva I kalder dem?!

;D Dino & Bubbi-Bjørnen ;D

Kun ham som ingen forhåbninger har, er fri!
MSN: Dino005@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd

Dino!......
Forfatter: 
Dato:  06-07-2003 15:19
Se 2. billede!

{> Ludvig {>
Hesten der stjal mit hjerte
- Og beholdte det!

Mit hjerte banker kun i håbet om
8-) Engang at vinde dig tilbage :-(

Tam´kora atavisa
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider