|
|
| Sindsyge mennesker, AHRG!!! |
| Forfatter:  |
Signý |
| Dato:  |
05-07-2003 18:03 |
|
Suk ja.
Lad mig bare sige, at min bror går en tur med min hund, forbi en meget ophidset mands hus. Min hund bliver trængene, og lægger en lort på et græsareal foran mandens hus. Manden ser det fra sit vindue, og går helt grassat. Min bror og min hund går hjem, og lidt efter kommer manden så forbi mit hus og...
TRUER MED POLITIANMELDELSE!
Er det ikke bare for langt ude? Som om politiet ikke har andet at se til end hunde, der besørger uønskede steder, doooooh.
Knus fra Katrine og SignýMail - Præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er faktisk ulovligt |
Cirena_m |
05-07-2003 18:07 |
|
Det er rent fatisk ulovligt, hvis din bror altså ikke har samlet "det lille uheld" op igen!
Personligt synes jeg da heller ikke der er noget mere irriterende end at folk ikke samler deres efterladenskaber op igen...
Det lyder altid voldsomt med politi anmeldelse, men hvis manden kunne finde på det, så for i højst sandsynlig en bøde. Altså igen alt efter om det er samlet op.
/Christina BK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arj hvor plat |
~ Dræber Guldfisken CBP ~ |
05-07-2003 18:07 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ah, hvis det ikke er sagt tydeligt nok... |
Signý |
05-07-2003 18:15 |
|
...Det var ikke på mandens grund, at uheldet skete.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stadig ulovligt |
Cirena_m |
05-07-2003 18:42 |
|
okay regnede med at græs arealet hørte ind under hans grund!
Men det er nu egentlig ligemeget, det er lovpligtigt at samle op efter sig, lige meget om så manden skabte sig heller ej.
Og som nævnt man kan nemt få en bøde ud af det. Det er bare de færreste der gider blive hidsig over mange hundeejers mangle på hukommelse...
Men I er jo så desværre rendt ind i en af typerne.
/Christina B Kirk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har prøvet det mæ politiet! |
|
|
..det var da jeg var på ridelejr...
der sms'ede jeg og en der hedder Mette, til en der hedder Mia, at hun var dum, grim, og, en p**!!!
- uheldigvis sms'ede jeg til hendes MOR! også ringede hun til mig og sagde at hvis det her ikke stoppere NU, så ville de.. RINGE TIL POLITIET!!!!!!!
☺kNuZsEr KaMiLlA☺ ♥-oG zØdDe KeJsEr♥~Har du en: sød, fræk, nuttet, smuk, dygtig, go' PONY??
- Det har jeg ☻~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kamilla og Kejser |
Signý |
05-07-2003 20:06 |
|
- Det var da heller ikke særlig pænt gjort! Jeg forstår sgu godt moren dér.
-+-+-
Hehe, jeg finder det nu komisk, at den mand har brugt et kvarters tid på at finde ud af, hvor vi bor, for at bede os om at samle den op, i stedet for at bruge ½ minut og en plastikpose og selv gøre det, jaja..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Signý-...... |
My1dream |
05-07-2003 20:38 |
|
Helt ærligt, mener du, at hvis "manden" har et problem med du ikke samler dine lorte, burde han selv gøre det!?!!! Det er da din hund der har lagt den, ergo skal du altså samle den op, jeg kan da godt forstå han bliver sur, hvis din hund lægger en lort uden for hans hus, og din lillebror ser det, men ikke samler den op!
♥Qnuzzer fra Mayze og Dream♥♥Der findes kun 1 rigtig springpony, nemlig My Dream♥Spring og tur -fuck dressur -JOKE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 10 tegn... |
Signý |
05-07-2003 21:26 |
|
Trist. Jeg synes bare at det var en latterlig måde at reagere på, særligt når det IKKE var på hans grund. Heller ikke udenfor hans haveindgang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Idiotisk |
|
|
Manden har jo et problem, når det ikke er ud for hans grund det er sket..... Kan sq godt fatte at folk blir sure når det er folks ejen grund, men når det ikke er, kan man da være ligeglad...
Helt ærligt; hvis det havde været mig, var jeg gået ned og havde samlet lorten op og lagt den på hans grund og så have sagt; NU har du noget at brokke dig over....
F u c k en idiotisk spasser, hvis man kan skabe sig over sådan noget.....!
Rimeligt latterligt syns jeg, men det er jo bare min mening....
Knus mig....
*/Vold løser ingen problemer, over for bange heste. Det gør tålmodighed og ros/* *-_Når hesten gør fejl, er det ejerens egen fejl, man oftest ser_-* /*-Til hesten som stjal mit hjerte: Erato-*/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hundelort, at samle op... |
Cirena_m/Zippeline |
05-07-2003 22:29 |
|
*skriver lige fra Cirenas computer*
Jeg har et spørgsmål:
Hvorfor er det så svært lige at samle op efter hunden?
For nej, det tager jo ikke ret lang tid.
Man skal jo bare tage en pose med hver gang man går tur med hunden, så er det slet ikke et problem.
Det virker da sommetider ret unødvendigt at samle op efter hunden, og personligt har jeg da også "glemt" det til tider. Men bør man ikke bare bestræbe sig efter, at holde vores omgivelser så "rene" som muligt?
Mere en ét spørgsmål, ja ja - men lad os nu ikke blive for tekniske.
-+- Zip/Cirena.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en overskrift |
Forsaken |
14-10-2003 11:14 |
|
Jeg kan sagtens forstå at manden blev ret muggen, hvis det havde været på hans grund.
Men i øvrigt skal man også samle den slags ting op? :S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm...! |
|
|
Tjaa.. jeg gør det aldrig men bor ude på landet med højt græs i vej kanten og RIMLIG øde hvis jeg selv ska sige det såååeee?!
Kramser ♥Clarina♥ & ♥Beauty♥ ♥Beauty & Joey 4-Ever♥Mangler du en at ride med? Bor du i nærheden af Broby? Så skriv til Mig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|