|
|
| JHN-tur |
| Forfatter:  |
~ Dræber Guldfisken CBP ~ |
| Dato:  |
04-07-2003 12:30 |
|
Hey alle JHN'er 
Kan ikke huske om dette har været oppe for nylig, men jeg tænkte på om vi alle ikke skulle mødes en dag her i sommerferien ?
Det kunne jo være skide hyggeligt, så vi fik hilst på hinanden osv. ?
Hvis vi nu alle skriver de uger vi kan el. dato'er og så de steder vi max. vil tage hen ... ?
Eks. så siger vi d. 1/7-03' - ved københavns hovedebanegår kl. 13.00 ... 
Jeg kan i ugerne: 29,30 og 31 sikkert også flere ...
Jeg kan max. komme på sjælland ! 
Håber vi finder ud af noget - da det kunne være kanont hygsomt.
~ Dræber Guldfisken CBP ~ Foråret (er) kommet - Glædelig sommer ! Tænk ikke på hesten som en kriger du skal bekæmpe - men som en samarbejdspartner MSN: camilla_bunk@ofir.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm..... |
HesteNuzz:) |
04-07-2003 12:31 |
|
Bor på jylland, så kan nok ikk' komme!
~♥~MøzZ & KøzZ HesteNuzz~♥~|& naboens hypZere, Frig, Ruthi & Lotte|De som er kloge og som har hjerne, begriber aldrig nogenting. [-Peter Plys-]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HesteNuzz:) |
04-07-2003 12:33 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| __--__--__--__ |
HesteNuzz |
04-07-2003 12:35 |
|
Hehe!
Ville sq oss' godt ha' mødt nogen af jer, Tøser!
(Hva' sys' du forresten om min geniale overskrivt?)
~♥~MøzZ & KøzZ HesteNuzz~♥~|& naboens hypZere, Frig, Ruthi & Lotte|De som er kloge og som har hjerne, begriber aldrig nogenting. [-Peter Plys-]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
04-07-2003 12:37 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maybe..... |
HesteNuzz |
04-07-2003 12:40 |
|
Vil da prøve at ta' et tog, men vil da lige følge udviklingen her og se hvornår det bliver!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
04-07-2003 12:48 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved ikke helt |
*Smile* |
04-07-2003 12:58 |
|
Ved ikke helt hvornår jeg kan, men hvad med at tage i Tivoli ?!
Kærlig hilsen ~ *Smile*Dragør - st. magleby rideklub / DSM.
- At have viljen til at ville, giver evnen til at kunne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jylland..... |
|
|
Tjaaa.........
Jeg bor også på jylland, så jeg kan nok heller ikk!
Men jeg skal ride Military i Ringsted i august!!
Knuzz Mardde og Julie Martinique - verdens bedste pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan....... |
|
|
Godt tage til KBH.......
Men kun i uge 29 og 30 Knus ChristinaMSN: Christina2410@sol.dkPlys til nakkestykket købes, grøn eller hvid!FOR rideklub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Smile* |
|
|
*Smile* god ide! Hvilken uger kan du?
Knus ChristinaMSN: Christina2410@sol.dkPlys til nakkestykket købes, grøn eller hvid!FOR rideklub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det mæ' at...... |
HesteNuzz |
04-07-2003 13:03 |
|
ta' i Tivoli lyder skægt!
JEG KOMMER!
(Måske)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lyder hygsomt... |
ZilDe |
04-07-2003 13:10 |
|
Bor på fyn, men ved nu ik' helt om jeg kommer!  Det ku' ellers være skide skægt!
~¤-KramZ fra ZilDe-¤~ ~Hesten er til tider den høfligste, den hlælper dig først over springene~-¤-Citat: Zupé, tak ven!-¤-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tivoli lyder... |
04-07-2003 13:28 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| HmmmMmmmmmm....... |
|
|
Jeg vil nok gerne, men min ferie er ret proppet, men måske!!!!
Men her for et par dage siden var der et indlæg om at vi nok skulle mødes til baltic cup i berntoftsparken i august!!! Livet er et stort forhindringsløb, så snart man har overvundet den første kommer den næste...  *SØGER PART* i nærheden af Slangerup kig på min præs. for mere info.... DV, Allround hoppe, 10 år, 25000 kr til salg, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Datoen ??!! |
*Smile* |
04-07-2003 14:57 |
|
Hvis vi nu laver en dato, og så laver vi et indlæg hvor vi fortæller hvad tid og hvorhenne, så kan alle der kan og har lyst jo komme?
Jeg kan godt lave indlæget.
Men hvad med d. 22-23-24 Juli ? (Altså Tirsdag, Onsdag og Torsdag i uge 30)
Jeg kan ikke i weekenderne, da jeg er til fest og sammen med min "kæreste", vi er ikke helt kærester, men næsten  Men alt det, kan vi jo snakke mere om i Tivoli. DETALJER! *LoL*
Kærlig hilsen ~ *Smile*Dragør - st. magleby rideklub / DSM. - At have viljen til at ville, giver evnen til at kunne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nejj... |
~CoW-Girl~ |
04-07-2003 15:02 |
|
jeg kan ikke , jeg på i sorø skal det være i KBh , det kan også være i bonbonland???
Knuz CoW-Girl Marshall Grin - bare det er betalt E-mail Præs. |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CoW-Girl.... |
HesteNuzz |
04-07-2003 15:06 |
|
Sy's nu bedre om KBH - Tivoli!
Kan altså ikk' i hele uge 30 eller 29!
Hva' med en dag i uge 31?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HesteNuzz........ Cow-Girl! |
Ludvig |
04-07-2003 15:07 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æhmmmm....... |
*Smile* |
04-07-2003 15:11 |
|
Altså! Hvis nu alle skriver til mig på beskedcenteret hvad uge de kan, så vil jeg på Mandag/Tirsdag lave et indlæg med hvilken dato det bliver.
Skriv altså hvad uge i kan, og om i kan alle datoerne i ugen!
Og mødestedet er; Hovedindgangen ved tivoli.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| et foreslag |
Cirena_m |
04-07-2003 15:15 |
|
Og et lille foreslag: Hvis I gerne vile have folk uden for sjælland med, burde i måske finde ud af at arangere noget bagefter... eller evt. et sted hvor folk kan cashe for en nat? Det er pænt dyrt at komme til KBH bare for at være der en halv dag i tivoli og så tage hjem igen...
Bare et foreslag til eftertanke. Kunne forestille mig folk fra Jylland gerne ville med, men det skal helst kunne betale sig...
/Christina BK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cirena_m: |
*Smile* |
04-07-2003 15:24 |
|
Jaaa... Det har du ret i. Men det kunne være hyggeligt hvis vi kunne være i tivoli til klokken 00:00
Kærlig hilsen ~ *Smile*Dragør - st. magleby rideklub / DSM. - At have viljen til at ville, giver evnen til at kunne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hm........ |
ponysandy |
04-07-2003 15:30 |
|
Jeg vil gerne, men jeg skal på ridelejr i uge 30, så jeg kan kun i uge 29 OG 31!
Kram Sandy 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ponysandy :::: |
*Smile* |
04-07-2003 15:32 |
|
ponySandy: Så skriv det til mig! Ligemeget hvilken uge det er du kan, så skriv det dog forhelvede til mig på beskedcentret.
Og husk at skrive om du akn alle dage i uge 29 og 31 eller om det kun er specielle dage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Well, det lyder... |
Signý |
04-07-2003 17:28 |
|
...Lidt som om at folk forventer at ALLE skal kunne komme med? For sådan vil det jo aldrig være. Der vil altid være nogen, der ikke vil kunne komme med.
Sorø - det ligger da på sjælland? Så er der sgu da ikke noget at brokke sig over. Det er "værre" for dem fra Jylland (og bornholm, hehe).
Knus fra Katrine og SignýMail - Præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bor desværre på fyn... :-( |
|
|
Har desværre ikke råd, ellers kunne det være rigtigt hyggeligt....
Hvorfor gror penge ikke på træerne?.. Så kunne jeg i hvert godt kommme..
Hilsen marlene
Endelig nye billeder af willie på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmmm... |
~CoW-Girl~ |
04-07-2003 18:01 |
|
Altså når det er i Bonbonland er det Billiger ???
men det må slev bestemme, men jeg kommer i værtfald ikke, når jeg ikke har råd !!!!
Basta bum
Knuz CoW-Girl Marshall Grin - bare det er betalt E-mail Præs. |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe.... |
Punktummet |
04-07-2003 18:14 |
|
...og jeg bor i Nordjylland! **LOL**
Men god tur da!
M.v.h. Punktummet
| Kåret som månedens bruger juni 2003 på JHNMan skal ikke excellere i fremmedord, man ikke er kompetent til at definere, da man så risikerer at abstrahere fra de relevante realiteter!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Punktummet |
04-07-2003 18:16 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv,øv og atter ØØØØVVV!!!!!!!! |
TonePetersen |
04-07-2003 18:27 |
|
jeg bor i synderjylland!!! for heldvede og patter!!! så kan nok ikek komme! men måske!
Den, der mener han er færdigudlært, er ikke udlært -men færdig
Celebration F. Damgaard, præmie hingst i herning 2003. 2 bedste spring hingst, med 10 i kapacitet! I ka se en masse billeder af ham, gå ind i billedgalleri & søge efter Celebration F. Damgaard!Wiegaardens Fotostudie
MSN: tone_petersen@msn.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CoW~Girl... |
HesteNuzz |
04-07-2003 18:30 |
|
Hvis du ikk' kan (eller vil) komme, så er vi da ligeglade! Vi skal da nok få en go' tur alligevel, da!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan nok ikke...... |
Vindruen slash Malle me Nuggi |
04-07-2003 21:28 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan måske!!! |
|
|
Det er svært at sige en dato jeg kan... såå når der wer en dato så prøer jeg om det ik kan lade sig gøre og evt. flytte mine planer!!!
For jeg 2-talt gerne.... Men jeg er os min mor den del af ferien så jeg håber på at jeg får lov, da hun plejer at være meget.... sådan ?!"#¤(%/ når det gælder om "fremmede" eller det syns jeg ik i er, men det syns hun nok!!!
Men håber helt vildt at min mor bøjer sig!!! og at jeg kan den dag der kommer ud af det!!!!
PLEASE!!!! MOOAAARRRR Livet er et stort forhindringsløb, så snart man har overvundet den første kommer den næste...  *SØGER PART* i nærheden af Slangerup kig på min præs. for mere info.... DV, Allround hoppe, 10 år, 25000 kr til salg, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CowGirl |
Signý |
05-07-2003 00:09 |
|
..Kommer nok også an på hvor i landet man er fra
Anyways, jeg kommer nok ikke. Er fra bornholm, skal til Paris d. 11 og til KBH den 28, såh.. De gamle spilder nok af penge på lille jeg - og jeg har sgu ikke råd til at betale af egen lomme.
Knus fra Katrine og SignýMail - Præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fucking 10 tegn |
Wezoriny |
05-07-2003 00:10 |
|
Skod jeg først flytter d. 1, ellers kunne vi tage hjem og overnatte hos mig
Men hmm - ved ikke helt om jeg har lyst, måske hvis vi kan overnatte et sted. ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| æææææææææææv |
|
|
vilel smaddergerne, men får ikke lov at tage til KBH en hel dag for at være sammen med nogle fra nettet jeg ikke kender :'(
Hvis det var slagelse så ok.. men KBH... nopz..... men vil da spørge.. man kan da gøre et forsøg
♥Julie&Bacardi♥ ♫"Also, the way north, is mutch longer, the slow way"♫ $ ↑↓ Hvis du ser op, ved du at du ikke ser ned, medmindre du står på hovedet! ↓↑ $
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et Lille Forslag :) |
Minimusen |
05-07-2003 20:14 |
|
Hvad med at gøre det på FYN ??? Det er "Næsten" Midt i det hele "Næsten" Bare et forslag ... Hehe hvad siger i til det??? SVAAAR
- Mini - Det bedste Scoretrick er at være dig selv for det er det folk elsker dig for Msn :mini-pigen@mail.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Minimusen |
05-07-2003 21:00 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HVIS det skal være i KbH |
Minimusen |
05-07-2003 21:13 |
|
ØØhm jeg kommer måske derover med min Famile i Weekenden i uge 29 MÅSKE  *gG* så kunne det jo være jeg kunne kigge forbi
- Mini - Det bedste Scoretrick er at være dig selv for det er det folk elsker dig for Msn :mini-pigen@mail.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HeYY!!! |
Gode gamle Gogo!!! Mæ Iris |
06-07-2003 11:28 |
|
Jeg vil da oxo med!!!
Men jeg kan ikke fra den 11 - 28 Juli! For der er jeg i France...!
Hva med den 30 eller såden noget?!
Ang. det der med Tivoli var det måske ikke lige alle der havde penge? (Mig også!  )
Vi kunne også 'bare' tage på MCDonald?
~ QnuzZ Gogo og zmukke Iris tøzen ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bor i Jylland.... |
|
|
hm.. bor desværre i Jylland..
Det lyder ellers helt kanon, ville sku gerne haft mødt jer venser....
¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤
En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt, ubeboet ø, så længe der er fugleklatter på den ~ Lov fra USA
Søger part!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|