Hey....
I går:
Jeg tog op til min veninde igår, for at springe. Da der ikke er springundervisning den næste månede.
Vi satte en 3 kombination op, hvor i der var et kryds, lodret og oxer.
Også satte vi også 2 lodrete op. Der var fyld under alle springene undtagen krydset. Baldi havde aldrig sprunget det fyld før så jeg var temmelig spændt.
Vi startede med at sætte banen op til 70 cm, uden fyld.
Så satte hendes mor det op til 1 meter med fyld.(det skal lige siges det højeste jeg har turde spring på ham var 1 meter).
Men han fløj jo bare ind over det hele. Min veninde skal til stævne næste weekend, og der skal hun spring 110, så moren ´satte det op. Jeg syndes det så temmelig højt ud, men der kunne jo ikke ske andte at ahn stoppede eller rev ned, prøvede jeg at overbevise mig selv om. Så jeg prøvede. Han fløj bare ind over, som om det ingen ting var for ham.
Han blev så glad at over den ene lodret fyrede han 3 bukspring lige efter hinanden, så jeg røg ud af sadlen.
Og nåede lige at sætte mig i sadlen, da han sprang vidre over 3 kombinationen. Så er helt vildt glad, at jeg turde gøre det.
I dag:
Jeg skulle ride dressur på ham, han var helt vildt sø i starten, hvor jeg red ham dyb. M;en da jeg ville løfte ham lidt blev han vildt hidsig. Han begyndte at galoppere på stedet. Og hver gang jeg stoppede ham op, ville han ikke gå i trav.
Da jeg endelig fik ha til at trave, begyndte han at små stejle. Og 1 gang syndes jeg selv han var temmelig højt oppe. Men efter 15 min, gik han lige så pænt igen.
Det er skide ireternde, at vi skal have de magt kampe..!!
Det blev lige en lang smøre, men så har i jo også noget at få tiden til at gå med:-)
Rigtige rytter rider springDen rigtig springhest hedder DRITHOLMSGÅRDS GARIBALDITjek min præsentation med masser af billeder og skriv i min gæstebog