|
|
| Regler om gamscher |
|
|
Hej!
Sad lige og snakkede om en veninde omkring regler til dressurstævner omkring klokker/Gamascher.
Må man ride med Klokker og/eller Gamascher, eller skal det være bandager (klubstævner)????
Knus ChristinaMSN: Christina2410@sol.dkPræs. opdateret med billeder af Cozi!F.O.R rideklub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja..... |
| Forfatter:  |
*Pernille&Baronen* |
| Dato:  |
30-06-2003 15:46 |
|
Jeg ved bare da jeg skulle starte LA1 der måtte jeg ikke ride med klokker. Tror hellere ikke at det er tilladt at ride med gamacher...
*Rigtige Rytter* *Rider Dressur*Præsentation Mail Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved det ikke... |
mOzZe |
30-06-2003 16:43 |
|
Men det er da dumt hvis man ikke må ride med det... Jeg kan ikke ride uden mine gamacher... Hun slår benene for meget sammen og blir halt... Jeg rider så heller ikke tævner, men der må jo være andre der osse blir nødt til at ride med klokker eller andet... Jeg sys bare det er dumt... Ved ikke med jer andre, men jeg vil egentlig gerne høre grunden...
Knuzzer og kramzzer fra TøSEn oG mOzZE... Hjertet slår gladest når det slår for andre...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommer an på klassen |
|
|
I LC og LB må man gerne ride med hvide bandager.. I LA og derefter må man vidst slet ikke bruge noget.. Man må både bruge gamascher, klokker og bandager på opvarmningsbanen...
Jeg er ikk helt sikker, så hæng mig ikk op på noget..
Hilsen Sandra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man må godt |
|
|
ride med gamacher i dressur men man må ik ride med klokker i dressur!!! Men du må ride med det hele i dressur!!!!! Knuzzer ♥♥Winze♥♥♥♥Kari er zød dæjlig og skøn en hver rytters drøm:o)♥♥Her kan i se min zmukke ♥♥Kari♥♥
Tjek nye billeder på min præs de er gode!!!;o)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det samme med sporer... |
LBfoxxy* |
30-06-2003 17:43 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JA!!!! |
Ann 27 |
30-06-2003 18:31 |
|
Enig med LBfoxxystar!!!
-♥AnnKa&Dytten♥-♥Det regnede den dag Dynamo blev født, ikke fordi det var hans skyld, men fordi himlen lige havde mistet sin smukkeste stjerne!♥-Hjemmeside-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tror det ikke.. |
*Milla* (Fido & Mulle) |
30-06-2003 18:42 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nix Winze...... |
TonePetersen |
30-06-2003 19:46 |
|
man må ikke ride med det hele i dressur! det er i springningen man må det! jeg har en gang fået lov til et klub stævne at ride med hvide gamacher, da jeg havde glemt mine bandager (gik op ofg spurgte dommeren)! men mener bestemt ikke at man må ride med det ellers!
Den, der mener han er færdigudlært, er ikke udlært -men færdig
Celebration F. Damgaard, præmie hingst i herning 2003. 2 bedste spring hingst, med 10 i kapacitet! I ka se en masse billeder af ham, gå ind i billedgalleri & søge efter Celebration F. Damgaard!Wiegaardens Fotostudie
MSN: tone_petersen@msn.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det må man det var vi oppe og spørger om |
|
|
Da jeg var med Gitte og alle dem der til stævne i Ladelund og det må man godt Michelle ville garne ride med hendes så vi var oppe for at spørger og det måtte man godt bare ik klokker det er kun i spring!!!! Knuzzer ♥♥Winze♥♥♥♥Kari er zød dæjlig og skøn en hver rytters drøm:o)♥♥Her kan i se min zmukke ♥♥Kari♥♥
Tjek nye billeder på min præs de er gode!!!;o)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tiil miit siidste |
|
|
sidste gang jeg var til stævne var der en der red dressur med gamacher.. !!??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ved kun... |
*Chili-Willy* |
01-07-2003 01:45 |
|
.... at du ikke må ride med klokker i LA1 ligegyldigt om det er klub eller distriktsstævne..
En jeg kender blev nemlig lige inden hun skulle ride op af midter linie til LA1 stoppet af et "par" (som vidst er ret meget inde i ridesporten, rider vidst mindst LA6 og op efter) og de sagde hun skulle stoppe.. og mig jeg sprang ind på banen og hev klokkerne af  Hun blev så 3'er i klassen, og det var hun jo ikke blevet hvis klokkerne havde været der
Skæld aldrig hesten ud for en fejl, som du er sur over DU har lavet.Hvis nogen sparker dig bagi, kan du trøste dig med, at det er fordi du ligger forest.Bene -en springrytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak....... |
|
|
Tak for hjælpen allesammen!
Knus ChristinaMSN: Christina2410@sol.dkPlys til nakkestykket købes, grøn eller hvid!FOR rideklub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke som jeg ved.... |
**(:Prupony:)** |
01-07-2003 11:28 |
|
jeg mener ikke du må ride med gamacher eller klokker til klubstævne konkurrencer. Dog heller ikke opefter (du ved c-b-a stævner). Men til opvarmning er det tilladt, ligesom med pisken, at have dem på bare du tager dem af.
Ellers skulle du da gå op og spørge dommeren inden du selv skal starte.
Hilsen prupony >Gør hverdagen funny, rid Dansk Sports Pony. ~~En vej går ind i himlen hvor jeg bor imellem hvide skyer og grønne marker. Ved vejen står en lille pony og sparker og spiser græs og vokser og blir' stor~~ prupony@sol.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|