Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Har været på ridelejr + mere ;O)
Forfatter: 
Dato:  28-06-2003 22:26
Heheheeej alle sammen :D

Waazaap? :)

Ei, men hva så? :D hehe

Idag er jeg jo kommet hjem fra ridelejr.(På Gelsådalen)

Det var ret sjovt.. hehe..

Først havde jeg en (Ret flot faktisk) tinker der hed Jesper. Men jeg kunne bare ikk' rigtig li' ham så jeg ville ha' en anden. (Dont' get me wrong, han var flink nok, jeg tror bare ikke jeg var rutineret nok ;) ) Han var vist også kun 3.

Men så fik jeg Evita og hun var bare ooverskøn. :) Virkelig dejlig hypss. Hun var 4.

Nå, jeg red lidt rundt et par dage og det var sjovt nok men så jaaeh, fanme om jeg så ikk blev syg. ;) Lidt surt.

Nå, men det var da en meget fed uge, men nogen der ved om man må til ride Tinkere når de er 2 år?

Jeg synes det er liige lovlig tidligt. 8-) De er jo (Vist nok) ligesom islændere 'langsomt udviklede'.
Og når jeg siger tilride, mener jeg at de får både sadel og hovedtøj på og bliver redet rundt af piger på ridelejren.

Ville bare lige spørge. hehe :)

Men i morgen smutter jeg igen, skal jo på Digelsgaard. :) Glæder mig ;)

Seees alle søde venser :D

Helene & Domze
There's an ugly, old man in Mianus :-@
Rigtig musik er Eminemsk (y)
Mail & MSN!
0
0
Svar på denne tråd

Fjong..
Forfatter: 
Dato:  28-06-2003 22:38
Harj Domze :)

Ja, jeg er jo også lige kommet hjem fra Sindbjerg.
Det var jo en super uge som sædvanligt (y)

Det lyder som om du har haft en super god uge. Ærgeligt du blev syg -det er bare så typisk 8-)

Mht. tinkere, så mener jeg også, at det er en af de racer der er sent udviklede, og jeg mener ikke man bør ride den som 2-årig. Jeg mener slet ikke man bør ride nogen somhelst hest som 2-årig!

Jeg red på en dejlig pony der hed Musketeer. Ham red jeg også på sidste år :)

Her kommer lige et par billeder af ham. De er fra stævnet, og det gik da meget godt som man kan se :P
1. plads i striglekonkurrencen, 2. plads i stilspringning (bedømmelse af hvem der springer pænest) og en 4. plads i mellemspring (på tid):

Er han ikke sød? Uden at være helt sikker, mener jeg han er new forest :)

God tur til Digelsgården Domze :D

Knus Ida

MSN: halifax_ida@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

Hmmmm.........
Forfatter: 
Dato:  28-06-2003 22:41
Mener bestemt ikke man kan tillade sig at tilride en tinker i den alder...... Er i forvejen til man venter lidt længere end nødvendigt med tilridningen ;) Men ingen hest bør tilrides i den alder...... Uanset race.

Men lyder da som en hyggelig/spændende ridelejr!

God tur til Digelsgården!

:-* -//Eminem :-*
Min drømmehest er en ukendt sjæl, uden hjem, uden hvile, men vil dog altid følge mig.
{> Ludvig {>

:) Mange drømmer om evigt liv :(
selvom de ikke ved hvad de skal lave en regnfuld søndag
:( eftermiddag :)

MSN: Marshall@mail-online.dk
0
0
Svar på denne tråd

Takker....:)
Forfatter: 
Dato:  28-06-2003 22:46
Tak for svarene - Begge 2 :)

Forresten Ida, der var en på Gelså der lignede der heeeelt vildt meget!! :D Det var så syygt!! :D

Var heeelt sikker på at det var dig, men så fandt jeg ud af at hun hed Karin.. :( Sååeh... ;)

Hihi.. ;D

Helene & Domze
There's an ugly, old man in Mianus :-@
Rigtig musik er Eminemsk (y)
Mail & MSN!
0
0
Svar på denne tråd

Dejligt at....
Forfatter: 
Dato:  28-06-2003 22:53
..høre at det var en god tur..

Men personligt er jeg lidt mere interreseret i Sindbjerg, så lige noget spørgsmål til Ida(Halifax)

-Håber det var en god tur?

-Var det ligeså godt som det plejer?

-Hvor mange var i? Og var der nogle jeg kender?

-Er der kommet nogle nye heste?

-Er der nogle der ikke er der mere?

-Og så lige til de heste jeg har redet der: Er Taila der stadig? Og hvad men Henry og Rambo? Og har de det godt?

-Fortæl fortæl!!! :-)

---

:-) M.v.h. Punktummet :-)

Kåret som månedens bruger juni 2003 på JHN

Man skal ikke excellere i fremmedord, man ikke er kompetent til at definere, da man så risikerer at abstrahere fra de relevante realiteter!
0
0
Svar på denne tråd

sarah&Sofus
Forfatter: 
Dato:  28-06-2003 22:57
Hej Domze min gode daaaaaaajlige veeeeen!!!
Hva så!! Det lyder som en sjov uge!!!
Hmmm...så for du jo min lige bamse pony af se imorgen!!! HUsk at tage et par billeder af ham så du husker ham!!! Han er Skøøøøøøøøn!!
hmm....jeg mener ikk at man bør ride nogen som helst ponyer når de kun er 2 årige!! De ska ha' lov til at være en vild følle så længe som muligt!!!
Kram **Sarah** :-D

EMINEM ROCKS THA FUCKING WORLD

**8-mile styrer** (y)
0
0
Svar på denne tråd

Svar til jer..
Forfatter: 
Dato:  28-06-2003 23:16
Domze -Årh hvaad, cool nok ;D Så er der både en Ida du har set dernede ad, og en Helene heroppe hos mig :P Du ved -hende der Anna!

Punktummet:
Ja, det var en super god tur, -er rigtig sur over at jeg kun skal være der én uge i år :P Det går alt for stærkt... men med en hest på budgettet kniber det lidt med pengene somme tider... hmm..

Ja, det var ligeså godt som det plejer (y)

Vi var 21, og der var faktisk ret mange vi kendte.. tror jeg nok :P Hvornår filen var det du var der? Uge 26 eller 31?
Der var mig, Nathalie og Janni i hvertfald.
Og så var der en lyshåret pige der hed Bjørg. Hun red på Mickey sidste år -kan du huske hende? Hun var der i uge 31.

Nej, der var ingen nye heste kommet. De havde lånt nogle til ridelejr, men de havde ikke købt nogle nye. De havde lånt den der fjordhest Picasso blandt andet.

Ja, der er to der ikke er der mere :(
Flik-Flak døde af tarmslyng i vinters, og Judi er også død. Tror det var alderdom.

Ja, Taila, Henry og Ramse er der endnu. Taila havde det som hun plejer. Alderdommen sætter jo sit præg, men hun havde det faktisk ret fint :)
Henry er blevet rigtig sød. Mille rider nogle gange på ham nu. Han var vist lidt af en rod sidste år? Der er i hvert fald mange, der siger han er blevet meget mere stabil og sød.
Ramse har det også rigtig fint.

Desværre var der en af de private heste, der havde medført en bakterie. Jeg troede sgu stadig den stald var i karantæne, men åbenbart ikke.
Så næsten alle hestene har været igennem en ordentligt omgang hostetur samt feber :( Musketeer var også syg. Jeg red på lille Picasso uden sadel på morgenturen :D Det var da lige før jeg kunne nå jorden :P

Men ellers havde de det godt, og det var en god oplevelse som sædvanligt :) (y)

Knus Ida

0
0
Svar på denne tråd

Ida(Halifax)
Forfatter: 
Dato:  29-06-2003 17:31
..Det lyder som en god tur!

Det var i uge 31 jeg var der sidst..

Ja, man kan jo næsten regne ud at Nathalie var der, -hun bor der jo nærmest hele sommeren.. Eller har i hvert fald gjort det de sidste par år. :-)

Tænkte på: Var Bjørg der sammen med en pige der hedder Sara? Og hvis han var, hvem red hun så på? (Jeg har redet på rideskole med hende.)

Det glæder mig at Taila stadig er der, -trods alderen. Hun er jo ved at være ekstremt gammel.. Jeg red på hende første gang jeg var på Sindbjerg og hun var bare så sød! :-) Ligesom Ramse, -ham red jeg i skoven..

Og så red jeg jo på Henry sidste år. Jeg ved ikke om jeg vil kalde ham en rod sidste år.. Men han var jo lidt hingstet.. Det var lidt synd, for han er jo ellers rigtig sød.. Han er nok den bedste pony jeg nogensinde har redet på.. Hvis du siger Mille rider på han nogle gange vil jeg dog også gætte på at han er "faldet lidt mere ned". :-)

Dig på Picasso? Okey.. Så vidt jeg husker er du pænt høj og han er pænt lille. Hehe..Det ville jeg gerne have set! Hvis du ikke kunns stoppe han kunne du vel bare sætte fødderne i jorden! :-P

Godt at det var en god tur! :-)

Man skal ikke excellere i fremmedord, man ikke er kompetent til at definere, da man så risikerer at abstrahere fra de relevante realiteter!
0
0
Svar på denne tråd

Punktummet
Forfatter: 
Dato:  29-06-2003 23:21
Ok :) Nu når du siger det, kan jeg egentligt godt regne det ud, for de havde slet ikke fået Henry i uge 26 ;)

Ja, Nathalie bor der også hele sommerferien i år *LoL*

Ja, Bjørg var der sammen med Sara. De var rigtig søde begge to :)
Sara red først på Tiger. Men han brød hun sig ikke om, og så red hun på en lille ny hest (ups!! Glemte lige, at der rent faktisk VAR kommet en ny 8-)) der hedder Lukas.
Det er en blandning mellem fjordhest og nogen andet. Den red hun på banen, og så red hun på Frikan i skoven.
Og så red hun Phi-Mu til stævnet, fordi Lukas var temmelig ung og ikke havde lært at sprige :)

Ja, Taila er godt nok ved at være gammel.. Men jeg synes hun havde det bedre i år end sidste år -der hostede hun så meget og kunne ikke rigtig tåle støvet..

Henry er ikke hingstet mere -ivhertfald ikke noget jeg har bemærket..
Men han er altså også ret dejlig -tror også hende der red ham var meget glad for ham.

LOL ja -jeg kunne næsten nå jorden på Picasso ;D Det var altså lidt sjovt, selvom det var pokkers svært at blive siddende med de mini-skridt den tager, når jeg er vant til min fjordhest :P

Men en god tur var det da :)

0
0
Svar på denne tråd

Ida(Halifax)
Forfatter: 
Dato:  30-06-2003 12:53
Okey.. Jeg vidste godt at Sara og Bjørg skulle derop, men ikke i hvad uge.

Der glæder mig at Taila virkede mere frisk i år.. :-)

Og mht. til Henry. Han var jo ret ny deroppe sidste år så han var nok ikke helt faldet til.. Men det glæder mig at han har det godt! Det var helt forfærdeligt så meget jeg kom til at holde af det dyr på én uge! :-P

-Man man forstår det jo godt! Han er jo skøn! :-)

Du har ret i at det er svært at holde sig fast på en pony med små skridt. Jeg red normalt en "normal-størrelse"-hest på rideskolen, men så en dag skulle jeg lige prøve en ny pony, -uden sadel. Sara der var på ridelejren red forresten en anden pony uden sadel den dag. Nå, men mig og den har pony.. Tja, øhh.. Han var godt nok lidt svær at hænge fast på.. Og endnu sværere at følge med i letridning, -man kunne jo nærmest ikke nå at rejse sig! *gg* Det må have set sjovt ud da vi sprang..

:-)

0
0
Svar på denne tråd

Til Ida/Halifax...!
Forfatter: 
Dato:  30-06-2003 16:35
Haaaalllooooo! Var der ikke to piger på Sindbjerg der hed Anette Rasmussen og Pia Kroch??
0
0
Svar på denne tråd

*Silva*
Forfatter: 
Dato:  30-06-2003 17:17
Davs du :D
Længe siden!

Jo, Anette og Pia var der. De var rigtig søde begge to -snakkede meget med Anette :)
Pia tog et rigtig DÅMT billede af mig der åd et snobrød med ketchup ud over det hele 8-)

Punktummet:
Hehe, man kommer til at holde af de dyr 8-)
Tror faktisk jeg har et par billeder af Henry fra sidste år -kan bare ikke lige finde dem ;)

Du skulle have set ham til striglekonkurrencen -hende der havde ham havde flettet marguritter ind i man og hale -det så ret godt ud :)

Hehe.. ja, små ponyer og let-ridning er ikke så nemt *LoL* ;D

Knus Ida

0
0
Svar på denne tråd

Idaaaaaa... og Halifax
Forfatter: 
Dato:  30-06-2003 19:48
Haha! Dem glæder jeg mig til at se...

:-*
0
0
Svar på denne tråd

Ida(Halifax)
Forfatter: 
Dato:  30-06-2003 21:18
Hvis du finder de der billeder ligger du dem så ikke ud? *kigger op med sine store hundeøjne..*

Uha.. Bare det var mig der havde været på ridelejr!

Har du forresten ikke nogle billeder fra i år? Altså ud over dem med Musketeer som vi har set?

0
0
Svar på denne tråd

Punktummet
Forfatter: 
Dato:  30-06-2003 22:56
Jo, skal nok ligge billederne ud, hvis jeg finder dem.
Har en mistanke om, at de ligger i en af mine flyttekasser -har lige flyttet værelse nemlig (fra den ene etage til den anden -det var derfor jeg brugte en flyttekasse ;))

Nej, jeg har ikke rigtig andre billeder end dem af Musketeer.. jo, nogle dårlige nogle.. glemte nemlig helt at jeg havde mit kamera, og glemte også blitzen på nogle af billederne og sådan.. virkelig vellykket 8-)
Men har da et par af Bjørg, ellers ikke rigtig nogle gode... æv...

*Silva*
Åh nej, hvor pinligt :P

Knus ida

0
0
Svar på denne tråd

Ida(Halifax)
Forfatter: 
Dato:  01-07-2003 12:12
Okey! Og tak..

Det var da ellers ærgerligt du ikke har nogen billeder fra i år, men hvis du er som jeg så har du allerede tonsvis af hestebilleder :-)

0
0
Svar på denne tråd

de ridelejrer
Forfatter: 
Dato:  01-07-2003 20:27
åhh alt den snak om ridelejr....

Man bliver jo helt fortabt i det. Jeg kommer da i hvert fald til at ønske jeg skulle afsted...

Men har da haft nogle skønne ture afsted i løbet af årene, så sådan må det være...

Det lyder jo bestet også som om I har haft et skønt ;-)

/Christina Bitsch Kirk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider