Domze -Årh hvaad, cool nok

Så er der både en Ida du har set dernede ad, og en Helene heroppe hos mig

Du ved -hende der Anna!
Punktummet:
Ja, det var en super god tur, -er rigtig sur over at jeg kun skal være der én uge i år

Det går alt for stærkt... men med en hest på budgettet kniber det lidt med pengene somme tider... hmm..
Ja, det var ligeså godt som det plejer
Vi var 21, og der var faktisk ret mange vi kendte.. tror jeg nok

Hvornår filen var det du var der? Uge 26 eller 31?
Der var mig, Nathalie og Janni i hvertfald.
Og så var der en lyshåret pige der hed Bjørg. Hun red på Mickey sidste år -kan du huske hende? Hun var der i uge 31.
Nej, der var ingen nye heste kommet. De havde lånt nogle til ridelejr, men de havde ikke købt nogle nye. De havde lånt den der fjordhest Picasso blandt andet.
Ja, der er to der ikke er der mere
Flik-Flak døde af tarmslyng i vinters, og Judi er også død. Tror det var alderdom.
Ja, Taila, Henry og Ramse er der endnu. Taila havde det som hun plejer. Alderdommen sætter jo sit præg, men hun havde det faktisk ret fint

Henry er blevet rigtig sød. Mille rider nogle gange på ham nu. Han var vist lidt af en rod sidste år? Der er i hvert fald mange, der siger han er blevet meget mere stabil og sød.
Ramse har det også rigtig fint.
Desværre var der en af de private heste, der havde medført en bakterie. Jeg troede sgu stadig den stald var i karantæne, men åbenbart ikke.
Så næsten alle hestene har været igennem en ordentligt omgang hostetur samt feber

Musketeer var også syg. Jeg red på lille Picasso uden sadel på morgenturen

Det var da lige før jeg kunne nå jorden
Men ellers havde de det godt, og det var en god oplevelse som sædvanligt
Knus Ida
MSN: halifax_ida@yahoo.dk