Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Min "værste" dag!!!
Forfatter: 
Dato:  27-06-2003 13:07
Hejsa alle!!

Nyder i det go'e vejr - det gør jeg da, eller har gjort ;D

Men nu skal i høre for mit vedkomne - dagens "højdepunkt"...
Min veninde og jeg blev enige om, at vi ikke gad dressuren idag - så vi ville tage til søen og bade med Bozze og Garfield... Vi skridtede derud og ponyerne tog det bare rigtig pænt, igennem gaderne, forbi en Børnehave og over en å.. Og vi kom endelig til søen...
Først vil de pivskidder ikke i, men der gik ikke længe såh kom de ;D Det var hyleskægt, og Bozze nød det bare - i stedet for dressur og spring.. Så skulle en af mine venner op og lige bade lidt på Bozze, hun hopper så op, men ryger om og lander i vandet på den anden side - og Bozze løber :-@ Først griner jeg, men så sætter han i galop også er det næppe sjovt mere, så vil min venindes pony selvfølgelig med og den begyner os, at løbe og hun ryger i vandet.. Og så går det ellers afsted, vi tonsede bare efter dem, men de er for hurtige, vi springer på en cykel mig bagpå og hun cykler.. Og det gik bare stærkt, imens tænkte vi de værste tanker... Så møder vi en dame der siger, at de har ringet til politiet og vi må ike gå ud til vores ponyer for vi kan ikke fange dem og bla. bla. bla.. Jeg sagde bare til min veninde, at hun skulle cykle for jeg gad altså ikek lige høre på den dame... Der er så en flink mand der siger til os, at de er blevet fanget - pyha.. 8-) Så vi stiller cyklen og går over til ponyerne, men den mand der holdte Bozze - turde ikke holde ham - så han slap ham bare, men Bozze havde heldigvis travlt med græsset. Så kommer min springlærer og en der hedder Mummi kørende de tager så hestene og skridter dem hjem, for vi har bare tæ'er. Og min mor kører os ud til søen og henter de andre to og vores ting...

Der er umiddelbart ike sket noget med ponyerne, så det var da godt. Men hold da op folk i biler går i panik og tror ikke, at vi har styr på dem :-(
Det var så dagens "højdepunkt" det var bare godt, at der ikke skete noget med dem!!!

Forsat go' fredag!!!
Der kommer måske snart badebilleder!!

~ Jannie & Bozze ~
Bozze - verdens mest værdifulde guldklump
¤ Go' Sommer ¤
0
0
Svar på denne tråd

top nice................
Forfatter: 
Dato:  27-06-2003 13:10
det lyder til at have været rigtig (U)hyggeligt.......det var godt der ikke skete noget med jeres små guld klumper......

¤Kramz Zybbie¤
~Man kan ikke sige, at en ting ikke eksisterer, blot fordi tåberne ikke fatter den!~
- Vissuddhimagga, buddhistisk munk

Hvad er jeg?
0
0
Svar på denne tråd

godt så....
Forfatter: 
Dato:  27-06-2003 13:19
det lyder ikke rart... godt du har fået din pony indfanget, og at der ikke skete skade på hverken jer, eller ponyerne, og for den sags skyld andre...
Gummianden! :-D

0
0
Svar på denne tråd

har prøvet noget lign...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2003 13:30
hm... sikker et kaos!!!
Har selv prøvet noget lign. Min første pony Pluto, skulle også ud på en tur med 2 andre ( mine veninder ). Det var min søs der red ham. De galoperede nede i en kalkgrav, men lige pludselig blev Pluto bange og Rikke faldt af. Han begyndte at løbe op mod en klippe ( ud over ), eller næsten i døden. Min veninde slap sin hest, og jagede den, den modsatte vej. Pluto vender så om, og løber med den. Min veninde boede lige i nærheden, så hestene løb der hjem.
Hendes mor og søster kom med 110 km i timen, for de troede der var sket noget med dem. Det var der dog ikke!!!
:-D
¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤

En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt,
ubeboet ø,
så længe der er fugleklatter på den
~ Lov fra USA

Søger part!
0
0
Svar på denne tråd

Ja man går helt i panik
Forfatter: 
Dato:  27-06-2003 15:48
Lyder ikke rat.

Kender det udemærket godt f.esk.

Da jeg havde Happy der ville jeg en tur over i skoven med med hende og longere hende engang, fordi der er sådan et godt longe sted.
Jeg fik derover og det gik fint, jeg havde mere fat i hende fordi jeg vidste jo at Happy var meget vågen.
Jeg kom så til det longested og og gik så i gang.
Hun blev bange for noget og løb og fik longen mellem hendes ben, longen brænder mine fingre (longen er ellers af god kvalitet og ikke naylon) så refleks slipper jeg...Happy løber sin vej (det skal lige siges at den skov er MEGET stor) og jeg var helt alene. Jeg gik jo helt i panik og jeg løb også alt hvad jeg kunne, men hun løb selvfølgelig stærker end mig "vupti" og hesten var ikke ude af syne.. Jeg havde min telfon på mig så jeg ringede til mine forældre, som så ringede til dem som ejer stedet.
Jeg løb ned mod stalden (skal lige siges at der også er en vej)jeg kunne ikke se hvor hun jo så var løbet hen.. Heldigvis havde Happy sprunget longen...Jeg var kommet ned til stalden og spurgte de andre om de havde set Happy...Og de havde de (heldigvis) og de havde lukket hende ind i stalden... Men tro mig der var panik over det hele...Og de andre var nervøse for at jeg var ude at ride og Happy så havde smidt mig af......Hun fik ingen skræmmer eller halthed så det kunne ikke være bedre..Godt hesten kender sit "bosted"....

Kram Pernille

*Rigtige Rytter*
*Rider Dressur*

Præsentation Mail Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Bozze er halt nu
Forfatter: 
Dato:  27-06-2003 17:08
Pernille og MoniQue - Ingen af delene lyder rart!!!

Men Bozze er halt nu, jeg har afkølet hans ben to gange nu, og kører os derud i aften og afkøler det!! Men de har jo løbet på astfalt det meste af vejen, og det giver jo overhovedet ikke efter og når de så os har sko på, så bliver det endnu værre var faktisk sur over, at Bozze havde sko på der... Men jeg tror heldigvis ikke det er så slemt, jeg tror bare, at det er gået i hans gamle skade også, gør det lindt ondt - jeg håber, at det er bedre i morgen.. Ellers går jeg under jorden også bliver det den værste sommer for mig :-(
Men nu skal jeg ikke tage sorgene på forskud!!!

Er der nogle der har andre ideer end, at køle benet ned med iskoldt vand???

Please jeg vil gøre alt for ham {>
~ Jannie & Bozze ~
Bozze - verdens mest værdifulde guldklump
¤ Go' Sommer ¤
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider