Hejsa alle!!
Nyder i det go'e vejr - det gør jeg da, eller har gjort
Men nu skal i høre for mit vedkomne - dagens "højdepunkt"...
Min veninde og jeg blev enige om, at vi ikke gad dressuren idag - så vi ville tage til søen og bade med Bozze og Garfield... Vi skridtede derud og ponyerne tog det bare rigtig pænt, igennem gaderne, forbi en Børnehave og over en å.. Og vi kom endelig til søen...
Først vil de pivskidder ikke i, men der gik ikke længe såh kom de

Det var hyleskægt, og Bozze nød det bare - i stedet for dressur og spring.. Så skulle en af mine venner op og lige bade lidt på Bozze, hun hopper så op, men ryger om og lander i vandet på den anden side - og Bozze løber

Først griner jeg, men så sætter han i galop også er det næppe sjovt mere, så vil min venindes pony selvfølgelig med og den begyner os, at løbe og hun ryger i vandet.. Og så går det ellers afsted, vi tonsede bare efter dem, men de er for hurtige, vi springer på en cykel mig bagpå og hun cykler.. Og det gik bare stærkt, imens tænkte vi de værste tanker... Så møder vi en dame der siger, at de har ringet til politiet og vi må ike gå ud til vores ponyer for vi kan ikke fange dem og bla. bla. bla.. Jeg sagde bare til min veninde, at hun skulle cykle for jeg gad altså ikek lige høre på den dame... Der er så en flink mand der siger til os, at de er blevet fanget - pyha..

Så vi stiller cyklen og går over til ponyerne, men den mand der holdte Bozze - turde ikke holde ham - så han slap ham bare, men Bozze havde heldigvis travlt med græsset. Så kommer min springlærer og en der hedder Mummi kørende de tager så hestene og skridter dem hjem, for vi har bare tæ'er. Og min mor kører os ud til søen og henter de andre to og vores ting...
Der er umiddelbart ike sket noget med ponyerne, så det var da godt. Men hold da op folk i biler går i panik og tror ikke, at vi har styr på dem

Det var så dagens "højdepunkt" det var bare godt, at der ikke skete noget med dem!!!
Forsat go' fredag!!!
Der kommer måske snart badebilleder!!
~ Jannie & Bozze ~Bozze - verdens mest værdifulde guldklump¤ Go' Sommer ¤