Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Har i prøvet det??trælst!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  10-12-2001 19:11
Hejza allesammen:-)
ja det jeg ville skrive, er at har i prøvet at lige pludslig stopper ens pony op, stiller sig op og begynder så at skide??det har Bozze en vane med, og det er vildt trælst han har heldigvis aldrig gjort det til et stævne, men det har han gjort 2 gange med den gamle ejer. nu er han endlig begyndt at kunne trave. og ja så kald mig bare dyreplager men når han har gjort det har han altså fået et par rap med pisken, og et par prik med sporene. men det har da så oz hjulpet "lidt" men idag da han ville gøre det prikkede jeg bare lidt med sproene så løb han frem. hmmmm, altså han har dog stillet sig op i Guldager efter vi var færdige ja så stillede han så op også tissede han!!det var altså pinligt!!!nå men har i prøvet det???
kram jannie
0
0
Svar på denne tråd

Re: Har i prøvet det??trælst!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  10-12-2001 19:16
Nej ikke præsist men Fanta har den vane at når vi er på rideskolen stopper hun midt i det hele og skider går tre skridt frem og tisser - det er altid lige når det går allerbedst
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-12-2001 19:19
jaaa!!!det er trælst!!!!hmm,men alligevel det var ret sjovt da Bozze stoppede op og tissede!!!
-jannie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-12-2001 19:31
Min har får vane at den altid skal skide lige inden jeg kommer ind i stalden!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-12-2001 19:37
en hest skal når den ska om det så er en dovenskabs ting deeet ved jeg ikke
hyg
cecilie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-12-2001 19:49
Min gamle halvpart gjorde nøjagtig det samme som Fanta !
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-12-2001 21:47
Tja... min hest skal også når den skal. Synes jeg er meget fair. Tænk på hvordan det må være at skide med sadel og rytter på ryggen. *gisp*

-+-KNA. Innocent Sithling.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-12-2001 13:34

Min dressur hyps (Bacardi) har en vane med at han ALTID skal tisse når vi er færdige med at ride. Hvis han ik gør det så må han være syg!*GS*

KnuSanne
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-12-2001 14:33
Det er da det bedste for hesten at stå stille!?
Tænk hvis i skulle løbe rundt mens i lortede ;-)
Rollo står altid stille, og jeg la'r hende stå stille. Lóa tisser altid så snart hun kommer ind i boksen, den samme vane havde min gamle hest Max.

Signed Rollo...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-12-2001 14:58
Min hypper kan skide 4 gange på en time!! Det er virkelig irreterende men hvis den skal så skal den vel! *G*
Han stopper også med det samme også hvis vi traver! Jeg får altid det største chok..!

KnuZ og KraM Stinse med Chelze!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-12-2001 15:44
Ja, det er rigtig irriterende, når de små prullere sådan stopper op.
Det gjorde Bubber engang, ved et stævne (og det var mig der red ham :-P ), det var lige da vi kom ind ad midterlinien, og skulle til at ride videre.. Øhh, så der sad jeg bare og forsøgte at få ham frem, og så da helt sikkert vildt dum ud.
Midt i programmet tabte jeg også bøjlerne, og måtte ride uden bøjler skråt igennem (øget trav og letridning!), men alligevel fik vi da en 1plads med 91 point, for udover det med "toiletbesøget" gik Bubber vældig fint :-P

Nå, jeg smutter..
Knus Muntre Marie, Big Beautyfull Bubber, Dygtige Dejlige Dixie og Mega Magiske Miro!!! :-P :-P
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-12-2001 08:30
Harj..*Ø*

Jah, men dte er ikke dyreplageri at slå den lidt!!
Men gør det mens hun skider, så hun ved at det er der hun skal gå fremad!!

KRAMMER MILLA
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-12-2001 16:37
Det var sgu da dyreplagerri, at slå hesten når den skal skide, når den skal så skal den. Men altså, så kan man jo også bare piske dig, når du skal skide og f.eks. din mor ikke mener du skal gøre det nu eller hvad?

Nisse Tulle
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider