Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvad gør man lige?
Forfatter: 
Dato:  25-06-2003 18:47
HeY!
Håber i kan give mit nogle råd/ideer.....! Der er ham her, som jeg jo nu er blevet temlig vild med, men han er den meget stille type! Hvordan skal man lissom finde ud af, om han også kan lide en?!?! Han viser ikke sine føelser, særlig klart....Jeg er virkelig et stort spørgsmålstegn! Alle ideer og råd modtages, med stor glæde!
Nå! Nok om mit "kærligheds liv" -Hvis man lissom kan tilade sig at kalde det det....?!?! Jeg har bare lavet nothing i dag, set "Dirty Dancing" og set alle mulige skøre serier, som jeg ikke engang syntes var sjove, og jeg har selvfølgelig været på MsN messenger, og herinde på JhN, og skrevet en masse sms'er fra coolsms til Jimmi, og tjah..daffet rundt i nattøj...*SKØNT*

:-D ....Knus FeTaosTen.... :-D
~Lad være med at tænke for meget over tingene, du bliver bare sindsyg~
~En rigtig ven, er som Rølle~
0
0
Svar på denne tråd

Har tit.............
Forfatter: 
Dato:  25-06-2003 19:29
Har tit spekuleret over helt præcis det samme.......
Er I sådan helt præcis samme sitotation ;)

:-* -//Eminem :-*
Min drømmehest er en ukendt sjæl, uden hjem, uden hvile, men vil dog altid følge mig.
{> Ludvig {>

:) Mange drømmer om evigt liv :(
selvom de ikke ved hvad de skal lave en regnfuld søndag
:( eftermiddag :)

MSN: Marshall@mail-online.dk
0
0
Svar på denne tråd

Eminem-Ludvig....
Forfatter: 
Dato:  25-06-2003 19:34
Det hjalp jo ikke meget.... ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Nå nå da da.........
Forfatter: 
Dato:  25-06-2003 19:38
Nå nå, Ludvig, er man lidt forelsket, ej det er gas!

Feta: Ved sku ikke liiiige helt...Det er nok en menneske gåde, det er kærlighed nok ''bare'' generelt, men prøv at fortælle ham lige ud, at du godtkan li' ham... >o<

KyZzaR.....

- {> Malle & Nuggi {> -

"Én mand kan lede en hest til vandingsstedet, men tyve mand kan ikke tvinge den til at drikke" (Skotland-gælisk)

B-) ...*God sommerferie*... B-)
0
0
Svar på denne tråd

Malle....
Forfatter: 
Dato:  25-06-2003 19:39
Kom på Joras!
0
0
Svar på denne tråd

Nuggi me Malle.......
Forfatter: 
Dato:  25-06-2003 19:40
Tja..... Har jeg været sådan ca. 1 år..... ;)

:-* -//Eminem :-*
Min drømmehest er en ukendt sjæl, uden hjem, uden hvile, men vil dog altid følge mig.
{> Ludvig {>

:) Mange drømmer om evigt liv :(
selvom de ikke ved hvad de skal lave en regnfuld søndag
:( eftermiddag :)

MSN: Marshall@mail-online.dk
0
0
Svar på denne tråd

Eminem-Ludvig....
Forfatter: 
Dato:  25-06-2003 19:42
I *ham* ikke osse....Hvad hedder *ham*? Jeg kender ham nok....hvis han er fra omegnen!?
0
0
Svar på denne tråd

Ja lykken fandt jo mig!
Forfatter: 
Dato:  25-06-2003 19:45
Jeg havde længe gået rundt og savnet en kæreste, men så igår begyndte jeg at smse med den sødeste og mest stille fyr i min parralelklasse, og pludselig skriver han at han har været vild med mig i 2 måneder!! Jeg tænkte bare F*u*c*k* for ham har jeg jo været vild med længe men lagde det på hylden igen... Pludselig får jeg en sms hvor der står:" Hey Ac. Du skal bare vide at jeg har været vild med dig i 2 mnd. og drømmer vildt om dig... Jeg er mega genert for at spørge dig, men vil du være min kæreste? KNuz Din Jesper..."
Jeg skrev om ikk jeg måtte tænke på det og han skrev jo.. Jeg tog så til ridetime og da jeg var færdig ringede han og fortalte han vidste total meget om mig... Og om ikk jeg ville komme sammen med ham for jeg var bare alt... Vi snakkede i 2 timer imens jeg sadlede hest af (Mega svært at snakke i telefon og vaske bid samtidig) men tilsidst ssagde jeg så ja... Han skrive hele tiden søde beskeder...
Så prøv at lade ham komme til dig....
Men så i dag da min veninde var her sagde hun at han havde skrevet til hende at hun var den hotteste, men jeg ringede så til ham og han sagde at han aldrig havde skrevet at hun var hot for hun var sgu NOT!
Men ja..
lad ham for guds skyld komme til dig, eller prøv at glemme ham også giv en af hans venner dit nummer for pludselig skriver han vil jeg tro, også bare lad være med at virke nærgående på ham...
Knuz Gizmo

Smil til verden
så smiler den igen!

Gør livet til en fest
gå på BØRK den er bedst
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider