Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

HaRj allesammen...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2003 11:42
... hey igen...
øhh ja håber i vil gøre mig en tjeneste og skrive lidt om jer selv.. for øhh var her inde engang før jul og så glemte jeg det ligesom og det er sku sket så meget!! så nu ved jeg ikke lige hvem i er? så øh håber i lige vil skrive lidT.. takker ;-D
;-D Elsker sin frodo!! ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Det vil jeg da med glæde gøre....
Forfatter: 
Dato:  25-06-2003 11:53
HeY!
Kender det godt, man har ikke været her et stykke tid, så kommer man der Øhm hvem er det lige du er....Jeg kan godt huske dig! Nå, men skriver lige lidt om hvem jeg er.....
Jeg hedder i virkeligheden Lærke, men kaldes FeTaosTen på internettet, eller noget andet totalt skørt! Jeg er fyldt 14 her den 30 Maj 2003 (I år....!), og jeg bor på midtsjælland! Jeg har 2 skønne ismuler, som hedder Gauti fra Kokhøj og Pafi (Udtales Pauvri!!!!), fra Fuglsang. Gauti rider jeg ikke meget på mere, han er min hyggepony, mens jeg rider Pafi så tit jeg kan komme til! Mit store idol er Shane Steven Filan *♥* og resten af Westlife drengene....TjaH du kan læse meget mere inde på min arto profil: Tryk her!

:-D ....Knus FeTaosTen.... :-D
~Lad være med at tænke for meget over tingene, du bliver bare sindsyg~
~En rigtig ven, er som Rølle~
0
0
Svar på denne tråd

Om moi......
Forfatter: 
Dato:  25-06-2003 12:02
Jeg er en pige, på 13 år ( Fyldte det d. 4 maj 2003) & jeg hedder Gunhild:)
Jeg bor på Jylland, nærmere, Midtjylland og endnu nærmere Jelling, og nærmere endnu Hvejsel! *Pyh*
Jeg har mange dyr, da vi bor på gård, men ingen hest selvom der er plads til én, men jeg må sQ ikk'! *ÆvZ*
Af musik hører jeg så'en lige det der kommer på HitFM!
Nåh, gider ikk' skrive mer' nu!

~♥~MøzZ & KøzZ HesteNuzz~♥~
|& naboens hypZere, Frig, Ruthi & Lotte|
De som er kloge og som har hjerne, begriber aldrig nogenting.
[-Peter Plys-]

0
0
Svar på denne tråd

jah jeg er....
Forfatter: 
Dato:  25-06-2003 12:10
camilla... bor på en gård lidt udenfor billund! har 4 heste eller det vil sige 2 hygge ponyer og en hest og en 1 pony!! øhh jah jeg er selvfølgelig springrytter!! hi hi bliver 14 d. 13 august!! øhh mere??
:-D Elsker sin frodo :-D

0
0
Svar på denne tråd

Lidt om MOI:O)
Forfatter: 
Dato:  25-06-2003 12:29
JA jeg er en Pige som hedder Sidsel juel gadegaard.(13½ år).
Og jeg har den dejligste kat. 1 pony. (du kan se ham på min præS)
Men jeg kan lide at høre lidt af hvert..
MEn især Lene Marlin.
VEd ikke om du ed hvem hun er.
Hmm ja så er jeg 159 Bliver kun 165 siger min sunheds plejske ØV..
MEn sårn er det.
JEg rider hver dag og Min pons og mig er springere..
Men resten kan du læse om på min præs.

DeR fInDeS kUn 3 *StJeRnE* i HeLe VeRdEn & DeT eR HaRlEkIn, ToNe Og ScHoLlE
;-D
:-D :-D

0
0
Svar på denne tråd

MiiiiiG
Forfatter: 
Dato:  25-06-2003 13:01
PææNt GoDDaG
JeG FyLdte 14 DeN 27. MaJ.. JeG BoR i JyLLanD, i EsbjerG... Jeg HaR HaLvpaRt i KviK, SoM VanDt SyDjySk MeSterSkaB i SpRinG...! JeG eR BåDe SpRinG oG DreSSuR RytteR.. SaD På eN HeSt FoR FøRste GanG SoM 4-åRiG.. oG FiK MiiN SheTlanDsPoNy SoM 6-ÅriG oG DeN DøDe Da JeG VaR 8, (LæS i MiiN PræSenTaTioN) oG FiK MiiN eGen iGeN FoR 1½ åR SiDeN..! oG Nu HaR JeG eT PaR KriKKer..
MiiN SmuKke DYRE ThoKkaDiS Fra HylleSted
PriS: 22000
Far: Stebbi Fra Ærtebjerg (MEGET BerøMt, PrøV aT SøG UnDeR HanS NavN)
Mor: örFra Øhh? Ka ikk Huske.. Men hun står selv her på stutteriet hvor der er 55 islændere i alt.
Alder: 4
Stg Mål: 1.33 M

Og Såå har jeg MiiN SmuKKe Lotte, Hun er SkimLede, oG DoG KuN halV IsLæNdeR, MeN HuN HaR Heller iKk VæRet Såå DyR.. oG Såå er der 3 shetlandsponyer og 1 shetlandspony HINGST.. det var miiNe Ponyer.. ReSten aF De 55 IslæNdeRe eR ikk MiNe EjNe,MeN Må GoDt RiDe På DeM..! SeFøLi..
jeg har SELVFØLGELIG ozZ andre dyr, (det skal man ha på Gård/eller stutteri) Jeg Har 3 Katte M. KiLLinGer, 1 HaNkaT (alle indendørs), 2 hunde, et akvarium, 2 KanineR, oG et HamSter.. Fler har jeg ikk tid til lige Nu.. ReGner MeD snaRt aT sQ Ha eN ChiNchilla eller noed...

KH LiiSe oG aLLe DyRenE
0
0
Svar på denne tråd

Hey............
Forfatter: 
Dato:  25-06-2003 19:52
Hej Camilla venze!

Gider ikke lige til at skrive om mig selv, du kender mig jo - formoder jeg...**He he**

Hvordan går det??

KyZzaR!

- {> Malle & Nuggi {> -

"Én mand kan lede en hest til vandingsstedet, men tyve mand kan ikke tvinge den til at drikke" (Skotland-gælisk)

B-) ...*God sommerferie*... B-)
0
0
Svar på denne tråd

Davs.............
Forfatter: 
Dato:  25-06-2003 21:53
Øhm.. ved ikke om du kan huske mig?!
Hmm. mig med Nandi, Tarzan, High Ways Boy, Cawanti og nu også NR. Kappelgaards Amazing Cha-Cha....
Mvh. Julie

Når du rider er du den kloge, ikke hesten. Derfor er det dig der bestemmer hvad den skal, og hvad den ikke skal. Dog er der begrænsninger for hvad du kan forlange. Det er jo kun et dyr
- Citat: Mig selv
0
0
Svar på denne tråd

Re: Zupé.....!?
Forfatter: 
Dato:  25-06-2003 22:02
Njaa - jeg r sq bare et eller andet fjols som fandt HN på google for 2 år siden 8-)
;D (-*~Hilsen Zupé~*-) ;D
[~"Af de udvalgte få er de færreste frelst og de fleste forskrevet til fanden. For hvemsomhelst passer til hvemsomhelst, kun få passer til hinanden"
Citat: Piet Hein~]
{-Vil du have bedømt din hp eller sign.? Så klik hér! -}
0
0
Svar på denne tråd

Hay malle......
Forfatter: 
Dato:  26-06-2003 10:46
jo da!! dig kan jeg godt huske.. he he glemmer dig ikke sårn lige...!! :-P

og jo mig og frodo har det helt super..!! hvad med dig? skulle du ike af emd nuggi??

MøZ
:-D Elsker sin frodo :-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider