|
|
| Myre æg - ad for satan! |
| Forfatter:  |
*Smile* |
| Dato:  |
23-06-2003 22:08 |
|
Det hele skete på Madeira, hvor jeg kom hjem fra i går. På vores hotel var der nogle blomster med en masse tissemyre i, hvilket jeg ikke kunne udstå!
Så i flere dage gik jeg og slog så mange tissemye ihjel som jeg kunne, indtil jeg en dag fik en lys ide.
Jeg tog et Smarties rør som jo duftede af slik, og lagde det ned i blomsterne. Tænkte at så ville myrene jo gå derind, og så ville jeg fange dem! *HæHÆ*
Jeg lagde altså røret derned, og ventede et par timer.
Da jeg et par timer kom tilbage tog jeg røret op, og som forventet var der en masse tissemyre i, men nede i bunden lå en masse hvide ting der lignte ris. Jeg hældte dem ud og kiggede nærmere på dem, jeg tænkte over hvad det kunne være mens jeg kiggede på dem, indtil det gik op for mig det var myre æg!
Da det gik op for mig det var myre æg, blev jeg krid hvid i hovedet og svimmel. Jeg kunne mærke hårene på HELE min krop rejse sig (Selv de små hår ved ørene og der omkring), jeg sad i lang tid fuldstændig væk før jeg ligesom "vågnede" igen.
Det kan godt være i synes jeg overreagerede lidt, men det er simpelthen det klammeste jeg nogensinde har set!
Kan i forestille jer det?
Prøv evt. at fortælle en historie hvor i også så noget virkelig klamt! Måtte bare ud med det her.
*gys*!
Knuz *Smile* En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| u-lækkert! |
|
|
det var u-lækkert!
jeg ville løbe væk med den blomst!
hilsen Julie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Føj kan heller ikke tage dem! |
-Lokka&Anne- |
23-06-2003 22:46 |
|
Harj!
Puha jeg kan heller ikke tage de kryb...
En dag var jeg ved at ordne have...Så fjernede jeg alt det der er i en potteplante...Puttede den op i trillebøren, efter 10 sek var der bare pissemyrer OVER det hele!FØJ!!! SÅ klamt!!!
Den var bare fyldt med de klamme dyr!!!
Kan godt forstå din reaktion, havde nok gjordt det samme -Anne- Verdens dejligste Ismule...LoKkA Tjek min præs HER ♥ Elliot ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ((skide fucking 10 tegn)) |
*Chili-Willy* |
23-06-2003 22:56 |
|
Ha ha ha ... Kan lige forestille mig, dig ! *he he*
Er du kommet hjem fra ferie, og hvor var det i var henne? Hvilket land?
Jeg er paa ferie nu, ja ja! Men her er pisse koldt *gySS* gad vide om det ligger til navnet " ICEland"?
Ha ha, vi snakkes du gamle myreæg
Skæld aldrig hesten ud for en fejl, som du er sur over DU har lavet.Hvis nogen sparker dig bagi, kan du trøste dig med, at det er fordi du ligger forest.Bene -en springrytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Chili*-*Willy* |
*Smile* |
23-06-2003 23:00 |
|
Hey Bene!
Ja er kommet hjem fra ferie i dag. (Madeira=Portugal)
Skide pissemyre  !
Skal du ikke starte næste weekend i DSM?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Chili-Willy* |
23-06-2003 23:05 |
|
Naarhh potugal - he he mig og geografi
Jeg skal desværre ikke starte næsten weekend, jeg er nemlig i (lyder dumt med i, saa jeg siger altsaa paa) Island! Ja ja - klokken er kun omkring 21, heroppe og det er cirkus lyst dognet rundt, tilgængel er her monster pisse hamrende lorte skide fucking koldt!!! *he he mig og mit sprog*!!
Hvad skal du starte, og var det en god ferie ?
Skæld aldrig hesten ud for en fejl, som du er sur over DU har lavet.Hvis nogen sparker dig bagi, kan du trøste dig med, at det er fordi du ligger forest.Bene -en springrytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Benedicte... |
*Smile* |
23-06-2003 23:16 |
|
HeHe, jepper Portugal. Tja, er ikke lige selv Geografi-nørd *loL*
Det var en okay tur, men som du kan høre, havde jeg nogle ubehagelige oplevelser med myreæg! *AD!*
Skal vi egentlig snart til stævne, eller kunne bilen ikke trække to ponyer? (Kan aldrig huske det!)
Jeg skal starte Lc3 og Lb1.
Det er bare løgn ikke? Er du på ISLAND? Jeg tror jeg dør af grin!! Ej mega *LOL*!
Øhh... FEDEST! *gggg*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe, sagde i noget? |
HesteNuzz:) |
23-06-2003 23:54 |
|
Hva' så når man ligger liiiige så stille og sover i sin seng, så lige pludselig falder der et eller andet kryb ned i hovedet af én og man råber op! FØJ...!
Eller når man rækker hånden ind i et skab, og så sidder der en stor edderkop på den når man ta'r håneden ud igen! *AdR*
Nåh, men i har da oss' haft nogle "dejlige" oplevelser! Hehe:)
Knuz, Kyz & Kramz, HesteNuzz - Og hestene Frig, Ruthi & Lotte - God sommer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2-tal ulækkert |
|
|
Hader dem også bare...
Jeg kan også huske, da jeg var over hos nogle venner i deres sommerhus, og de havde så en dreng.. Og så var der en sandkasse, med de der myre-æg, og jeg vidste ikke hvad det var, og så spurte jeg om det var ris de havde helt ned i sandkassen og hvorfor, og de sagde at det var myre-æg, og jeg blev også helt bleg og rystede de der myreæg væk fra mig(ædddd) Og begyndte og skrige, men holdt med det samme op igen... Æddd synes bare virkelig det var ulækkert!!
~Qnusser Embrace~*Smil* så smiler verden til dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Chili-Willy* |
24-06-2003 14:19 |
|
Ja ja - ha ha paa ISLAND !! Og du drommer ikke om hvor lang tid min mor og far har slæbt mig med? 3 uger *SKRIGER* Hvad fanden laver man 3 uger paa Island ??  Ej det er sgu hygsomt nok, men der er ok koldt!
Vores car kan kun trække en pony  Desværre, nu havde jeg ellers lige lært at læsse Chili-Willy unden problemer  Men vi ser paa det, okey? Skal nok sige til ..
Hvordan er vejret i lille DK?? Hils omkring dig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *GGGG* Kan ikke kommer mig over det... |
*Smile* |
24-06-2003 14:25 |
|
Kan virkelig ikke komme mig over du er på ISLAND! *LOl*
Men du oplever godt nok nogle sjove ting, tænkte mere på du også har været i USA.. Anderledes steder, det må da være herre fedt?
Jepper, vi finder ud af noget med "Los trailers" 
Ellers får vi sgu bare Vicki eller en anden til at køre os med en bil. Har Vicki egentlig ikke bil?
vi fidner ud af skidtet  Ihvertfald kan Chili og Ursula jo enes, så det skulle da nok gå.
Og vi skal jo starte det samme...
Vi må finde et stævne når du kommer hjem
Skal nok hilse - og så hils alle søløverne på Island fra mig *Gg*
Er der isbjørne deroppe?
Kærlig hilsen ~ *Smile*Dragør - st. magleby rideklub / DSM. - At have viljen til at ville, giver evnen til at kunne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Chili-Willy* |
24-06-2003 15:53 |
|
Der skal slet ikke grines!! *haHaHeeeeeeee*
Jeg sover HELE TIDEN! Det er virkeligt slemt, jeg keder mig overdrevet...
Jeps skal nok hilse alle søløverne *haHAAA* *mega grin* Jo jeg oplever lidt af hvert, men altsaa 3 uger paa Island *GAB* Tror jeg vil tage ud og shoppe, *he he* ja det er heldigvis ikke grønland jeg er taget til, saa der findes butikker
Vicki har ikke bil.. Men jeg skal kore alene de forste par gange, pga eller lære hun aldrig at kore alene! Men vi ser sgu paa det gor vi! *hehe*
og nej der findes ingen Isbjørne desværre  NOT!!
Hvad er det for et SIGNATUR du har lavet!!!!!!!??
KÆRLIG HILSEN *SMILE*
*mega gigant grineflip* Det var dog det grimmeste *gG*
SES din skore papagoje.. Skæld aldrig hesten ud for en fejl, som du er sur over DU har lavet.Hvis nogen sparker dig bagi, kan du trøste dig med, at det er fordi du ligger forest.Bene -en springrytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kærlig hilsen *Smile*? |
*Smile* |
25-06-2003 11:50 |
|
Hey bene!
Hvad er der galt i "Kærlig hilsen *Smile?"?
*HIHi*
Ævsi, ingen isbjørne  Jeg ville kede mig ihjel hvis der ikke er isbjørne man kan lege lidt med ! *Uh uh, ikke pervers CAMILLA!*
*LOL*!
SÅZ, du!
Kærlig hilsen ~ *Smile*Dragør - st. magleby rideklub / DSM. - At have viljen til at ville, giver evnen til at kunne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Chili-Willy* |
25-06-2003 13:29 |
|
Jeg HADER "Kærlig Hilsen" .. Det er saa klamt! *gG*
Har lige fundet ud af, at engang i mellem sker det at en isbjorn sejler med en isklippe fra "Greenland" til Island..  *haaber jeg moder en*
Ha ha!!
Skriver du lige hvordan det er gaaet i weekenden med de forskellige? (selvfolgelig ogsaa dig selv ik'?)
Nakker du dem? ODDER WAS?
*go Smile**go smile**Go SMile*
Hu hu hu!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ewd, ewd, eeeewd...! |
Signý |
25-06-2003 13:43 |
|
Hehe, den slags er bare for klamt :S
Men men! Det klammeste dyr ever er - EDDERKOPPER. Det er sgu ikke for smart at have en edderkoppe-fobi, særligt når man er et hestemenneske; da edderkopper jo som bekendt er meget glad for gamle stalde.
Dette gjorde jeg mig især bekendt med, da jeg for et år siden mugede ud i Sigge's boks, - jeg havde været ude at rejse, så der var ikke blever muget i et godt stykke tid (plus at Signý lige havde født, så det var bedst at der var et lille stykke "bund" for føllet  ). Der var så en helvedes masse spindelvæv, så jeg kom lige op af et af dem med greben... Og vóila.. - Ud kommer der omkring 20-30 behårede, store og sorte edderkopper! EEEEEEEEWD! Dét kunne jeg bare ikke klare, så jeg skreg og slog til dem med skovlen  hehe.
Samtidig var der også fyldt med en helvedes masse fluer - og tilhørende små bitte "baby-fluer", som sad på væggen og gjorde den helt mørk :S ewd, ewd, ewd! Det var bare KLAAAAAAAAAAMT!!!
Dér mærkede jeg også alle hårene på kroppen rejse sig. :S
Knus fra Katrine og SignýMail - Præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|