Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Den Ensomme Ensomhed!
Forfatter: 
Dato:  22-06-2003 19:33
hej :-)

ja, som overskriften siger: Den Ensomme Ensomhed!, det er ik alle der har den vel?!, men som min citat siger:
Øjene Kan Le, Læber Kan Smile, Men En Tåre I Hjertet Ingen Kan se!. hvor mange forståer dette?!

har i måske selv prøvet hvordan det var at være en glad person om dagen og være en trist og (over mega meget) ked af det person om natten?, som græder uden nogle kan høre det?!...

NEJ eller JA?!

til jer der siger NEJ!

det var jeg "Engang" :-( og tro mig det er ik sjovt!, der gik ca.3 år før jeg sådan som jeg er i dag kunne bare skrive det og snakke med nogle om det!, jeg mindstet mange som jeg holdt af!...

FX.min bedste far (d.24 dec) & min bedste ven! og mange andre!

er der nogle som mig som har prøvet denne Ensomme Ensomhed?!, så vil jeg meget gerne høre fra jer!!

KnuZZer & MøZZer Mathilde (Lord_Of_Horses_)

Øjene Kan Smile, Læber Kan Le, Men En Tåre I Hjertet Ingen Kan se!

Hvis Tåre Kunne Le,
Ville Jeg Le.

~Rigtige Piger Rider Hver Dag!~

0
0
Svar på denne tråd

En form for den ensomme...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2003 19:49
...ensomhed har vi vel alle sammen prøvet. Jeg har i hvert fald, men ikke på samme måde som du beskriver.

Det er ikke noget jeg vil komme ind på her, men ville bare lige understrege at du ikke er alene. :-)

:-) M.v.h. Punktummet :-)

Man skal ikke excellere i fremmedord, man ikke er kompetent til at definere, da man så risikerer at abstrahere fra de relevante realiteter!
0
0
Svar på denne tråd

takker mange gange!
Forfatter: 
Dato:  22-06-2003 19:53
det er da altid dejligt at vide man ik er alene :-)

KnuZZer en extar glad pige Mathilde!

Øjene Kan Smile, Læber Kan Le, Men En Tåre I Hjertet Ingen Kan se!

Hvis Tåre Kunne Le,
Ville Jeg Le.

~Rigtige Piger Rider Hver Dag!~

0
0
Svar på denne tråd

Ja ikke?.....
Forfatter: 
Dato:  22-06-2003 19:54
...overskriften siger det meste.

Held & lykke fremover!

:-) M.v.h. Punktummet :-)

Man skal ikke excellere i fremmedord, man ikke er kompetent til at definere, da man så risikerer at abstrahere fra de relevante realiteter!
0
0
Svar på denne tråd

TjaH.......
Forfatter: 
Dato:  22-06-2003 20:08
Jeg er da også ensom sometimes, men det er nu ikke så slemt! Sommetider er det godt at være ensom, det mener min veninde i hvertfald ;-)
:-D ....Knus FeTaosTen.... :-D
~Tillgiv, men glem ikke~
*Selv om man, ikke brokker sig hele tiden, kan man altså godt have en mening*
~En rigtig ven, er som Rølle~
0
0
Svar på denne tråd

Ensomhed..........
Forfatter: 
Dato:  22-06-2003 20:28
Jepz, har da prøvet det, et par og mange gange.....

:-* -//Eminem :-*
Min drømmehest er en ukendt sjæl, uden hjem, uden hvile, men vil dog altid følge mig.
{> Ludvig {>

:) Mange drømmer om evigt liv :(
selvom de ikke ved hvad de skal lave en regnfuld søndag
:( eftermiddag :)

MSN: Marshall@mail-online.dk
0
0
Svar på denne tråd

((skide fucking 10 tegn))
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 00:12
Jeg har nok ikke provet det, saa slemt som du formulere det.. men alligevel jo lidt maske!

Altsaa hvis det er noget du har lyst til at snakke om, eller bare lige kommeud med noget... saa skriver du bare en mail eller en besked .. *just a tilbud* ;-)

Den ensomme ensomhed er slem, men ikke for den som forstaar at magte den *indviklet?* ;-)

Skæld aldrig hesten ud for en fejl, som du er sur over DU har lavet.

Hvis nogen sparker dig bagi, kan du trøste dig med, at det er fordi du ligger forest.

Bene -en springrytter ;-)
0
0
Svar på denne tråd

fucking 10 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 00:22
Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal beskrive det.. har masser af venner, kanone venner.. men alligevel føler jeg mig tit alene, og føler intet vil lykkes, har det bare så dårligt.. ingen af mine venner ved det, og tror jeg er glad, og lykkelig, og har det kanont.. men vil også helst holde det for mig selv, men vil altid snakke hvis det kan hjælpe en anden.

♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥

Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! ;D

Hvad er Jeg ? <---- Klik !
0
0
Svar på denne tråd

((skide fucking 10 tegn))
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 00:27
Nicole og Tarzan:
Nu naar du skriver det saadan, kan jeg fortælle at det er nojagtigt saadan jeg har det!! Ingen af mine veninder ved hvis jeg en dag, eller what ever er totalt alone.. :-) Alle tror jeg er totalt happy always, but life is not like happy always... *æv bæv*

Men altsaa, maske vores venner har det like us, og de ogsaa gaar "alene"? We don´t now, or do we?

**mig og mine engelske ord forstyrelser**

Skæld aldrig hesten ud for en fejl, som du er sur over DU har lavet.

Hvis nogen sparker dig bagi, kan du trøste dig med, at det er fordi du ligger forest.

Bene -en springrytter ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Lige for tiden....
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 16:14
Har jeg det så'en p.g.a. personlige årsager, og at jeg ikk' gider snakke med nogen om det, så det kommer "ikk' ud"! Hmm....

Knuz, Kyz & Kramz, HesteNuzz
- Og hestene Frig, Ruthi & Lotte -
God sommer
0
0
Svar på denne tråd

Tror de fleste har prøvet det..
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 19:10
..men har bare oplevet det på flere forskellige måder.

Jeg har da også haft perioder hvor jeg har følt mig lidt ensom, men jeg er heller ikke speciel god til at tage telefonen og spørge en eller anden om vi skal ses- for det har jeg faktisk ikke rigtig lyst til.

Jeg kan til tider være ret asocial og trives udmærket med at være alene. Det værste er bare når jeg så keder mig. Men det er jo nok noget andet :-)

Men samtidig kan jeg godt lide at møde en masse nye mennesker og være til fester. Er nok lidt af en skizofren. Nogen gange den sociale og vilde, andre gange den asociale og stille person.

Jeg kan skam sagtens side en aften og blive vemodig og trist- helt uden grund. Eller er der én?
Ved det ikke, men sådan er jeg. Mit humør kan være meget skiftende når jeg er alene. Derfor der nok er lidt skizofren over mig. Jeg kan være så mange forskellige typer mennesker på én dag..

Mig, hesten o.m.a.
http://geocities.com/nancie1987

Mine enhjørninger
http://geocities.com/nanciepigen
0
0
Svar på denne tråd

Kender det godt
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 19:11
Jepper kender det godt, og har det lidt på samme måde som Wezoriny og Chilly-Willy!!!

Er ved, at komem over det, og ved egenligt ikke, hvorfor jeg har følt mig så tom og alene nogle gange!!?

Jannie & Bozze

Verdens mest værdifulde guldklump er - Bozze

MSN: Jannie_Borch@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

Ja, det kender jeg...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 20:07
... Kender ligesom alle de andre det godt.

Knuz *Smile*
En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P

0
0
Svar på denne tråd

KENDER DET!!!
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 21:35
Jeg har også to "veninder"... Den ene er mærkelig og overdriver for meget og den anden flipper MEGET tit ud... Mange synes bare de er FOR meget, også hader de også mig!!! Ingen kan lide mig, og jeg tænker på det hver dag. Jeg har kun min familie og mine dyr at leve for. Jeg har ingen "anden mennskelig social kontakt" som jeg bare behøver. Alle de billige tøser fra min klasse kan alle drengene lide, men mig er der ingen der kigger på... Alle siger bare at det kommer en dag, men det gør det ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JEG HADER MIT LIV SOMME TIDER, MEGET TIT!!!!!!!!!

:{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-(
-♥AnnKa&Dytten♥-

♥Det regnede den dag Dynamo blev født, ikke fordi det var hans skyld, men fordi himlen lige havde mistet sin smukkeste stjerne!♥

-Hjemmeside-
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider