|
|
| Jeg er blevet student i dag :o) |
|
|
Hejsa !
Som en af de gamle ponytosser herinde, så har jeg i de sidste par måneder kigget misundeligt på jeres indlæg om konfirmationer og jeres lange gavelister, men i dag - så er det min tur
Jeg fik nemlig min deeeejlige studenterhue på i dag og iiihhh, hvor den klæder mig  Har haft et pænt eksamensforløb (bl.a. to 11-taller i engelsk - dem jeg er mest stolt af  Både skriftlig og mundtlig) og i dag sluttede jeg så af med et 9-tal i mundtlig fransk på højt niveau - så jeg er glaaaad
Har fået gaver af diverse venner og en hulens masse røde roser - har aldrig fået så mange blomster på en gang før !
I aften er der fest med spisning på skolen (og efterfølgende druk  ) og på fredag er der så dimmission, hvor vi får vores eksamensbeviser. Bagefter er der lange baner af studenterfester, så jeg skal rigtigt nyde den første uge af sommerferien
I må hygge jer og have en rigtig god sommer
Forårshilsner fra Sine og muledyrene *Haflinger - en pony med power !*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke................ |
|
|
tillykke.
uha. det må være dejligt. så er du skole fri? 
en af mine venner er også blevet student. så det er jo fedt. håber du for en god aften (med druk)
go sommer.
Dead_Bjork''Hende uden Signatur,,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke Tillykke!! :D |
| Forfatter:  |
Helene (Domze) |
| Dato:  |
18-06-2003 14:15 |
|
Iih tillykke!
Det var da fedt!
WoouW et 11 tal i engelsk.. -Flot
Og 9 i fransk..  Vildt nok..
Ei men tillykke!
Alt godt Held & Lykke i fremtiden  (Hvis man da kan sige sådan  )
♥ Helene & Domze ♥ There's an ugly, old man in Mianus Rigtig musik er Eminemsk Mail & MSN!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| WEEEEEEEEEEE |
Cici |
18-06-2003 14:19 |
|
TILLYKKE HER FRA FRIESERGAARDEN!!!!!!!!!!!!
Cici, Chilli & Clara Ingen haflingere, intet liv! ~Citat: Mig! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Iiih hvor snyd...!!! |
|
|
Jeg vil også være student nu
TILLYKKE !!! Det var da kanon flot klaret...!!!!
Hehe du har roser nok til lang tid  Godt de dufter så dejligt!!!
Håber du får en fed aften, og efterfølgende fester
Finurlige hilsner, Grisling - Rollo!  Islandsk hoppe til salg *Gør livet til en fest, rid irsk hest* Min hjemmeside | HorseLand
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tak ! |
|
|
Takker
Nu har jeg haft nerver på i 6 uger her op til og imellem eksamenerne, så det varer nok lidt, inden mine muskler helt bliver sig selv igen - især mavemusklerne  Puha, måtte ud at tisse 4 gange på 1 time, inden eksamen i morges; nervøsitet har det med at trykke ualmindeligt meget på min blære
Grisling : Hæh, skal du også være student engang ? Det er en fin hue, er det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Din FUSKER! |
Signý |
18-06-2003 17:18 |
|
Det er altså MIG, der har fortjent en hue - i daaag  *mærker efter* - nej, det var ingen ond drøm - der er ingen dejlig hue på mit hoved  så jeg må vente 4 år endnu. - Ja, 4 år. Mangler 8 og 9. klasse, og derefter vil jeg så formentlig ta' en HF - 2 år. Der er jo blevet ændret i reglerne, så man ka' ta' en HF lige efter 9. klasse  det' deeeejligt..
Nok om mig!
Tillykke med din hue - og tillykke med dine karakterer  de er fandme flotte...
Og så må du ha' en go' aften - meeen, pas nu på med drikkeriet - ryger du til udpumpning klippes hele skyggen nemlig af  hehe.
Knus fra Katrine og SignýMail - Præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tilløk......... |
|
|
kan godt forstå du er misundlig  glæder mig den dag jeg engang selv bliver student 
har selv sidste skoledag på fredag  *WEEEEE*
fortsat god aften........(og druktur) he,he........ *...kramz ~~Zybbie~~...* *...pigen med det 2-talt únderlige sprog og som brokker sig konstant...* and so what!?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sine: Weeeeh!!!! STORT tillykke!!! |
|
|
Dann bist du FÆRDIG! I hvert fald for nu.  Det er da for lækkert for dig, og så med de gode resultater. Respekt til dig, det må jeg sige.
Men held og lykke med den videre fremtid - ved du noget om, hvad du vil?
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke - 2 ¨år endnu! |
|
|
Tillykke med de flotte resultater... Så kan jeg sidde her og surmule - mangler 2 år endnu... Hehe...
Med venlig hilsenKaren - og alle hypperne! "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"Har du god tid? Tjeck min præs., med spændende nyt, og billeder af mig og hypserne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glad studine :o) |
|
|
Tak, tak, tak - er LYKKELIG over at være færdig; nu gider jeg ski' ikke gå i skole mere det næste års tid eller to. Så skal der andre boller på suppen
Signý : Skal du have fejlfarvet hue ?! Nej, men fy da  He, he - kan sådan set godt forstå, at du vil vælge at tage den korteste vej, meeeen så går du jo glip af fantastiske fag som latin, idræt og oldtidskundskab - what a loss
Zip : Uha, det uundgåelige spørgsmål - jeg ved det faktisk ikke. Foreløbig er planen at tage til Island i et halvt år (har droppet planerne om au pair, da det er liiidt for langt hjemmefra - piiiv...), hvor jeg skal arbejde med får og heste og efter jul skal jeg til Australien med en veninde i et foreløbig uvist tidsrum - vi vil prøve at finde noget arbejde dernede, men hvilket må tiden vise. Når jeg skal til at bestemme mig for uddannelse, så er min pt. klogeste tanke at tage på Biblioteksskolen i Aalborg, men hvem ved - måske dukker drømmejobbet op midt i det hele, så jeg glemmer mine planer. Men det gør faktisk ikke noget - efter 13 år med fast skolegang 200 dage om året, så er lidt uvished en kærkommen gave
Fjordfreak : Bare klø på - de to år skal nok gå hurtigere end du tror. Men 2.g er en hård nød at knække, så den må man lige lægge lidt ekstra energi i
Oh nej, jeg røg ikke til udpumpning - vi hyggede os enormt meget og dansede en gang fuldemands lanciers midt på aftenen; det var spas !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oh! Nej, hvilken mangel... |
Signý |
19-06-2003 12:59 |
|
...I mit liv - kan da så absolut ikke leve uden latin og oldtidskundskab  nah.. Nevermind:o)
Knus fra Katrine og SignýMail - Præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Jaaaa* :-) |
|
|
tillykke  Så render du vel rundt med huen endnu? hæ hæ *LoL*
Eeeej snyd! Så tager du bare til Island?! Hm... tror du ik at jeg liiige kan klemme mig ned i din kuffert? *LoooL*
Hilsen Lisa med ♥Ódin♥ & ♥þrymur♥ MSN: odiash@ofir.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bare det var mig. |
*Smile* |
21-06-2003 13:34 |
|
Mange gange tillykke, og bare det var mig
Skal foerst lige haved e sidste 2 aar i folkeskolen, og saa de 3 aar paa gymnasiet. Hele 5 aar, foer jeg er student. *Suk*
Men tillykke.
Knuz *Smile* En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE !! |
Daphne/Lærke |
21-06-2003 14:01 |
|
Tillykke old pall !!!!
Hvis jeg kender dig ret ( og det mener jeg jeg gør selv om det er lang tid siden sidst ) så er den hue meget velfortjent !
Fransk på højt niveau, pyha !
Din første uge går så med fester, og du gemmer alle tømmermændene til nr. 2 uge *GG*
Tillykke endnu en gang!
Knus Lærke "Snip, Snap, Snude, Åndsbollen er ude !" Citat; Chandler, FRIENDS.Husk at kigge på min Præsentation: http://www.heste-nettet.dk/lodge/16702, og skriv i gæstebogen !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overlevede dimmisionen |
|
|
Grazias amigas !
Lisa : Yeees, yes - jeg sidder faktisk med huen på lige nu ! Fik en masse mennesker til at skrive i den i går, så den er fuld af hilsner; hygsomt.
Lærke : But of course I've earned it, old buddy ! Jeg har knoklet min røv i laser de sidste 6 uger med eksamener (hmmm...Måske skulle jeg også have lavet noget de sidste 3 år ?..!) og huen er min bedste ven  Går det godt med los krikkos ?
Nå ja, by the way, så sang og spillede 2.g-musikholdet for os til dimmisionen og hvem andre end Benjamin Buus og Daniel Saroori var forsangere (=popstars)?!! Det lød knaldgodt, selvom Daniel lavede en blære-frasering, som gik lidt galt 
Bagefter var vi jo på køretur (lastbil) og drak uafbrudt i 12 timer - wam bam thank you ma'm, jeg var færdig kl. 23 ! Phew, må vist hellere gå tidligt i seng i aften, hvis jeg vil overleve resten af ugen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|