|
|
| Jeg er blevet student i dag :o) |
|
|
Hejsa !
Som en af de gamle ponytosser herinde, så har jeg i de sidste par måneder kigget misundeligt på jeres indlæg om konfirmationer og jeres lange gavelister, men i dag - så er det min tur
Jeg fik nemlig min deeeejlige studenterhue på i dag og iiihhh, hvor den klæder mig  Har haft et pænt eksamensforløb (bl.a. to 11-taller i engelsk - dem jeg er mest stolt af  Både skriftlig og mundtlig) og i dag sluttede jeg så af med et 9-tal i mundtlig fransk på højt niveau - så jeg er glaaaad
Har fået gaver af diverse venner og en hulens masse røde roser - har aldrig fået så mange blomster på en gang før !
I aften er der fest med spisning på skolen (og efterfølgende druk  ) og på fredag er der så dimmission, hvor vi får vores eksamensbeviser. Bagefter er der lange baner af studenterfester, så jeg skal rigtigt nyde den første uge af sommerferien
I må hygge jer og have en rigtig god sommer
Forårshilsner fra Sine og muledyrene *Haflinger - en pony med power !*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke................ |
|
|
tillykke.
uha. det må være dejligt. så er du skole fri? 
en af mine venner er også blevet student. så det er jo fedt. håber du for en god aften (med druk)
go sommer.
Dead_Bjork''Hende uden Signatur,,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke Tillykke!! :D |
| Forfatter:  |
Helene (Domze) |
| Dato:  |
18-06-2003 14:15 |
|
Iih tillykke!
Det var da fedt!
WoouW et 11 tal i engelsk.. -Flot
Og 9 i fransk..  Vildt nok..
Ei men tillykke!
Alt godt Held & Lykke i fremtiden  (Hvis man da kan sige sådan  )
♥ Helene & Domze ♥ There's an ugly, old man in Mianus Rigtig musik er Eminemsk Mail & MSN!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| WEEEEEEEEEEE |
Cici |
18-06-2003 14:19 |
|
TILLYKKE HER FRA FRIESERGAARDEN!!!!!!!!!!!!
Cici, Chilli & Clara Ingen haflingere, intet liv! ~Citat: Mig! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Iiih hvor snyd...!!! |
|
|
Jeg vil også være student nu
TILLYKKE !!! Det var da kanon flot klaret...!!!!