Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

(OT) Skoleuniformer - ja/nej?
Forfatter: 
Dato:  15-06-2003 22:21
¡Hola!

Jeg sidder netop og læser en tråd på Fyldepennen.dk, som omhandler brugen af skoleuniformer.

Det er hovedsageligt voksne som besvarer den, og de synes det er en god idé (mange af dem).

Men jeg synes hellere jeg vil spørge rundt, hos dem der faktisk GÅR i skole. Mon ikke det er os/jer det ville påvirke mest. ;)

Så lad mig høre. Synes I det ville være en god idé at indføre skoleuniformer?

Så kunne vi allesammen gå ens klædt og ligne hinanden, der ville ikke være noget "problem" med forskellige tøjstile i skoletiden, etc.

Hvis det ikke er åbenlyst, så er jeg ikke meget for ideen.

Jeg beklager at det ikke er heste-orienteret, men jeg er ret nysgerrig efter at vide, om jeg er den eneste der synes ideen er dårlig.

Mvh

-+- Zip.

0
0
Svar på denne tråd

((10 tegn, sikke noget lort!!))
Forfatter: 
Dato:  15-06-2003 22:32
Både ja og nej.

Ja:

Fordi der, som du siger, ikke vil være mobning omkrinbg tøj, hvilket jeg synes er godt, for der er virkelig meget mobning om det. Specielt een fra min klasse, mobber een anden, det er sQ så synd.

Nej:

Fordi det ville gøre at ingen fik deres egen stil, og kunne være helt dem selv, NEDTUR, seriøst!!

-♥AnnKa&Dytten♥-

♥Det regnede den dag Dynamo blev født, ikke fordi det var hans skyld, men fordi himlen lige havde mistet sin smukkeste stjerne!♥

-Hjemmeside-
0
0
Svar på denne tråd

Dinmordinmordinmor
Forfatter: 
Dato:  15-06-2003 23:27
Ja. Der er for mange der bliver mobbet med deres tøj, og nogle af dem har fx bare ikke råd til alt det "smarte" tøj. På den måde ville det jo blive løst.

♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥

Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! ;D

Hvad er Jeg ? <---- Klik !
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm... (10)
Forfatter: 
Dato:  16-06-2003 07:25
Det er jo rigtig nok hvad I siger, men jeg ville altså bare synes at det var totalt NEDTUR at gå i skoleuniform! De er jo ikke videre kønne ;)

Vibeke

Det mest sikre tegn på, at der ikke findes intelligent liv andre steder i universet er, at de endnu ikke har prøvet at kontakte os.
- Steen og Stoffer

Pony lånes!
0
0
Svar på denne tråd

Dah dah... (10 tegn)
Forfatter: 
Dato:  16-06-2003 11:04
Jeg mener ikke at skoleuniformer vil stoppe mobning. Der er jo så mange andre ting, man kan mobbe med - frisure, vægt, - udseende, nationalitet, ens styrke og ens svagheder osv osv.

Og så er skoleuniformer jo aldrig heller heeelt ens. Den ene er måske lidt mere nusset end den anden, så er der en der har spildt noget kakao på den, og den tredje's uniform er pinligt ren.

Så, jeg er mod indførelse af skoleuniform. Der skal også være plads til udvikling - og at de fleste kan lære, at alle er forskellige, unikke, på hver deres måde.

Knus fra Katrine og Signý

Mail - Præsentation
0
0
Svar på denne tråd

NEJ!! (10 fucking tegn)
Forfatter: 
Dato:  16-06-2003 11:54
Aldrig i livet om jeg ville klæde mig på med en skoleuniform!!! Det syntes jeg altså ik er en god ide..
Lev livet fedt - dø ung

{>Lev mens du gør det, elsk men du tør det {>

Giv hesten frihed, frihed til at vælge, så vælger den dig

KnusSar Milla og de to daRjlige heste Fido og Ilana :-P
0
0
Svar på denne tråd

Nu er jeg jo så (heldigvis)...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2003 13:42
lige gået ud af skolen, men jeg vil ever never gå i uniform! det er jo sådan noget politiet gør!
Og hvad nu hvis man efter skole lige skulle ud til sin hest og ik havde skifte tøj med, ja...så kom den jo til at lugte, og så er mobningen igang igen 8-)

Så nej, ellers tak!!

Hilsen Lisa med
♥Ódin♥ & ♥þrymur♥
MSN: odiash@ofir.dk
0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak -
Forfatter: 
Dato:  16-06-2003 15:38
... for jeres svar. :) Jeg opfordrer stadig folk til at besvare tråden, men nu har jeg da i hvert fald fået en opfattelse af, hvordan uniformer kan anses - uden for den økonomiske sammenhæng.

For man må jo indrømme, at det økonomisk set er billigere.

Men det burde det jo ikke komme an på.

-+- Zip.

~ Feel free to look up and bless the stars ~
0
0
Svar på denne tråd

lalalalalalalalalalalalalalalala
Forfatter: 
Dato:  16-06-2003 15:41
Helt klart NEJ!!!!

- ;-D Malle ;-D -

...*Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars*...

Hvide ridebukser sælges, skriv en besked!
0
0
Svar på denne tråd

Både og.....
Forfatter: 
Dato:  16-06-2003 15:46
Jeg synes det ville være en god idé, når man tænker på mobning af tøjstile osv.
Men som en anden skriver -man kan mobbe med så meget andet! Hvis der er nogle der VIL mobbe, skal de -desværre- nok finde noget andet at mobbe med.

Det ville nok også stille nogle familier/børn bedre, og der bliver ikke gjort forskel på dem, der ikk har råd til dyrt mærketøj.

Jeg ville ikke være den, der klagede højest hvis skoleuniformer blev indført.

På den anden side synes jeg, at det hele bliver for ens og kedeligt.
Jeg synes det er fedt, at man selv kan sætte sit præg på sin stil på den ene eller anden måde.

Noget andet er, at vi alle har forskellige tøjsmage og alle har tøj de føler sig godt tilpas i. Synes det ville være en smule træls, hvis jeg ikke følte mig tilpas i en skoleuniform.

Men jeg synes det er helt fint som det er nu, og jeg synes ikke umiddelbart der er behov for at indføre skoleuniformer.

Vh. Ida

MSN: halifax_ida@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider