Hejsa!!!
Jaah som nogle ved leder jeg efter en ny og større pony, pga. jeg er ved, at vokse fra min lille elskede II'er pony!!
Så i Mandags tog mine forældre og jeg op for, at kigge på en palomino vallak - en hollandsk sportspony på ca. 147 i stg.
Det var ved Benny ææhm tror det var Hansen - Stald Frausingaard. Da vi kom derop var det den smukkeste palomino jeg nogensinde har set, jeg har aldrig set en pony der var så godt sat sammen og så smuk og så sød. Faldt pladask for den

Jeg prøvede den, så og den var så dejlig, at arbejde med.. Vi tog så hjem og vidst video'en til vores berider, og han synes den så rigtig fin ud..
Så vi aftalte med ham manden, at min far hentede Navaho(ponyen) torsdag eftermiddag..
Da de ankom satte vi ham i striglespiltovet og ordnede ham, så skulle jeg ind, at varme ham op til min berider..
Han red den så og synes den var rigtig fin!!!
Han prøvede den så igen fredag og jeg var jo allerede begyndt, at holde af den pony..
Men han sagde noget mærkeligt når man samlede ham ind, altså når han kom ind med næsen..
Det var meget mærkeligt....
Nårh men idag red jeg ham så selv.. Og det gik så fint.. Min far ringede til ham manden og sagde, at den sagde sårn osv. også blev manden sur.. Og han ville ikke betale noget for, at få den checket...
Bli'r fanme så sur på folk når de bare står og lyver en op i hovedet, for da vi var oppe, at prøve den sagde den det også, og der sagde min mor det til ham, også løj han bare om, at det var fordi den var for tyk!!!
Så var fanme så ked af det, og nu har vi lige læsset den og´min far er kørt med den.. Sidder og tuder nu, den var så dejlig og sød...
IIiih de ponyer de stjæler vores hjerter, det er altså ikke lovligt

Men nå vi må jo lede videre, selvom vi sikkert aldrig finder noget..... Vil så gerne have haft ham!!!!
Nåårh men jeg må heller stoppe, måtte bare ud med min "sorg"... *Tihi*!!!!!
Cs og forsat go' weekend!!!
Jannie & Bozze
Verdens mest værdifulde guldklump er - Bozze
MSN: Jannie_Borch@yahoo.dk