Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ru Cup aflyst! så ska til....... + andet
Forfatter: 
Dato:  13-06-2003 19:25
Hey......
Ja, de ringede fra Ry i går og sagde at de måtte aflyse stævnet. Det var fordi der var ikke nok tilmeldinger.
Der er et udvidet klubstævne i Hørning, så melder mig der til i stedet. Det er også på næste Lørdag. Min søster skal nu også starte, da der er nogle klasser i hørning som hun kan ride.

I øvrigt havde jeg jo bestilt nogle super læder støvler for 2 måneder siden, har lige hentet dem idag. jeg sidder med dem nu, og går rundt i dem, da de jo ska gå´es til. Føltes jeres også som om de var forlange, altså de gik lidt op over knæene??
Skal ud og ride monique her om lidt, så må vi jo se om jeg kan bevæge benene..
:-D
¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤

En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt,
ubeboet ø,
så længe der er fugleklatter på den
~ Lov fra USA

Søger part!
0
0
Svar på denne tråd

Trælst........
Forfatter: 
Dato:  13-06-2003 19:44
Hey!!

Det var da surt at det blev aflyst!! Hvad klasser skal du starte på Stübbengaarden??

;-D Qnuzer fra *Zippen & Oliver*!! ;-D

http://www.olli-bolli.subnet.dk/ <--- under konstruktion!!;-):-P

Kieffer hovedtøj sælges!!
0
0
Svar på denne tråd

Ja... sådan har alle mine par også været!
Forfatter: 
Dato:  13-06-2003 21:41
Som overskriften siger, så var alle de sæt ridestøvler jeg har haf også været meget høje og stive i starten, men det er jo for at de skal passe når de er faldet ned.
Træls med Ry cuppen, men hledigt med det andet stævne.

Hvad i grunden er mærket på støvlerne???

Mvh. Julie - som er glad for di hun fik 9/9 i skriftlig fremstilling til prøve eksamen.

Når du rider er du den kloge, ikke hesten. Derfor er det dig der bestemmer hvad den skal, og hvad den ikke skal. Dog er der begrænsninger for hvad du kan forlange. Det er jo kun et dyr
- Citat: Mig selv
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider