*LooooL* hi hi SURT!!

Hvor må det dog være pinligt!!
Det får mig til at tænke på da jeg var på intro uge sidste år på Teknisk skole!
Jeg og dem fra klassen der os skulle være der (nogle skulle på intro på handelsskolen og gymnasiet) stod i "for"hallen i skolen.
Vi bliver så råbt op en ad gangen, og til sidst er alle fra klassen gået, uden jeg er blevet råbt op.
Jeg står så og venter...venter...venter...og til sidst står jeg der helt alene...
Så kommer en lærer hen til mig og spørger hvad jeg skal. "Jeg skal på "fra jord til bord"" siger jeg. Så kigger læreren på mig et øjeblik, og siger så "nååå du er intro?" og jeg svarer så ja. "Jamen så skal du bare følge efter de andre", hun peger ned ad gangen på resten fra min klasse som følger efter en lærer.
Jeg løber så ned til dem, jeg kan ik huske hvorfor, men jeg kigger lige tilbage, og da jeg kigger frem igen er de bare væk!
"@!#$" tænker jeg. For enden af gangen er der en dør lige ud, og en til højre og en til venstre. Jeg synes så jeg hører en fra min klasse sige noget fra døren der gå lige ud.
Jeg skynder mig så ind af døren og løber ned af en trappe, men...på gangen neden under er der bare menneske tomt!
Hjlæp...
Jeg går så ned af gangen, for det kunne jo være at de er gået rigtig hurtigt og allerede er uden på en anden gang. Jeg møder så en lærer og en elev og spørger dem om de har set en stor gruppe "børn", men det havde de ik.
Så jeg gik vidre og op ad en trappe. Og pludselig står jeg i forhallen igen.
Hende læreren som havde sagt hvad vej jeg skulle gå, kommer hen til mig, og jeg siger at jeg ik kan finde de andre.
"Jamen du skal bare gå ned af gangen og så til venste og bagefter til højre!"
Ups...
Og noget af det værste var at to fra min skole som går en klasse over mig havde stået og set det hele! *Pinligt*
Nå men jeg banker så på døren og går ind.
"Undskyld jeg kommer for sent, men jeg kom sq til at fare vild" siger jeg...hæ hæ rigtig godt indtryk at få af mig, står og bander læreren op i hovedet! *LoL*
Læreren spørger mig så hvad jeg har valgt som emne jeg skal ud og prøve på skolen, og jeg siger så igen fra jord til bord.
Så står han lidt, og begynder så at grine "jamen det har vi ik på denne skole, det er ude i Slagelse de har det!"
Hvor dum tror du så man føler sig?!
"Jamen ehm...sååå vælger jeg da bare noget andet" sagde jeg så.
Det endte så med at jeg valgte Service sammen med min veninde.
Og for det ik skal være løgn, så var jeg os kommet til at vælge forkert på de to sidste dage (man skulle være 3 dage i det ene "emne" og to dage i et andet) og der havde jeg valgt tømmer arbejde...troede jeg!! Det va altså smeden jeg havde valgt...!
Og jeg var den eneste der havde valgt det...
Hæ hæ fedt at være eneste pige mellem alle drengene *not* men det var nu utrolig hjælpsomme
Ja ja...pinlige historier er man vel altid god til...
Hilsen Lisa med ♥Ódin♥ & ♥þrymur♥ MSN: odiash@ofir.dk