Det er på tide i høre en virkelig historie!! Det vil være en serie, jeg laver, dvs. ca. hver dag for i et indlæg om hvordan det er gået zenia!
første afsnit:
Der var engang en sød, lille welsh/araber hoppe, 135 stg. der hed Zenia. Zenias ejer hed Sabrina og hun er fanme også skide sød!! (min veninde). Zenia var Sabrinas første pony og de red dressur. En dag blev Sabrina og hendes far, kalle, enige om at hun skulle lære at spring... JUBII!! Så de spurte en pige der hed Marianne om hun ville ride den. Selvføglig sagde Marianne og begynte op træne Zenia til spring. De red over bomme og Zenia elskede det. Ejeren Sabrina, fik nu også lov til at springe, men Zenia som elskede at springe red meget stærk og gjorde Lille Sabrina bange. Der gik et år og Mariannes ben blev for lange... Alt for lange. Sabrina og Kalle blev enige om at nu Zenia skulle lære at springe, måtte de finde en ny rytter. Det var her Kirstine kom i billede. Hun var nemlig smadder god til at ride og meget erfaren. Kirstine sagde ja og Zenia fik lov til at springe. De sprang og sprang og red også dressur, hvilket var Sabrinas arbejde! Men tiderne gik og dag blev til nat og omvendt og Kirstines ben kunne ikke side på en kat. 2 pony mere, hun var for stor. Der gik 2 år hvor Zenia ikke sprang. Men en dag kom der en ny pige på rideskolen hun hed Kia. Hun var meget sød og hjælpsom. Hun tilbydte Sabrina og Kalle om hun måtte springe Zenia. Det kunne de ikke sige nej til. Så Kia sprang mange stævner og meget høje spring. Men Kia voksede meget og en ny rytter skulle findes. En lille tynd pige, god af alder og ikke så lang af bene, en god rytter. Det var der at JEG kom ind i billedet. Det var nu Signes tur til at ride Zenia....
Næste afsnit: hør om hvordan det gik mig og hvordán det gik mig om min nye pony, Puk!
Ja, d lyder jo alt sammen meget godt, Men sig mig lige hvordan at alle de ryttere kan vokse så meget at de ikke kunne ride på Zenia men at Sabrina kan, Vokser hun slet ikke??
Hilsen Zupé
Hvad har man venner til? For at have nogle at komme op at skændes med, c-følig!? Ja, Hvad skulle vi gøre uden hvor venner?? Citat: Ja, Hvem tror du?