|
|
| er her nogen? Kuk-kuk! |
|
|
JAah.. Sidder kl. er 1:04 og *Gabz* Har gloet SAMTLIGE indlæg igennem.. fra ende til anden.. *dobbelt GaBz*
Sååeh.. nu er jeg sq v at være godt træt... ville bare høre om der var andre på JHN på denne tid?
Nat t alle
♥Julie&Bacardi♥ ☺♦☻Hvis man kunne krydse et menneske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes!☻♦☺ Oprindeligt citat: Mark Twain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nixen......... |
| Forfatter:  |
Eminem-Ludvig |
| Dato:  |
06-06-2003 10:56 |
|
Var ikke på så sent 
Men go´ morgen (Dag)!! -//Eminem  Mange drømmer om et evigt liv, selv om de ikke ved, hvad de skal foretage sig en regnfuld søndag eftermiddag MSN: Marshall@mail-online.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| *tsk*, *tsk*, *tsk*! |
|
|
Ej Julie!!!!
Hvor er du..! 
Ej... kan sku godt forstå doi liidt!!!!
men husk du må aldrig sige dit nr. eller din adresse eller så noget på en chat!! husk det nu!! 
ej jeg joker *sygligt sejt humor!!* *Lolzzzzz*
¨ KramZ *MeFeNiRo* ¨ ~Og de søde ponzer, ♥Felix, Nikki & Robin♥~ *~Man kan ikke prygle noget ind i ponyer, men man kan klappe meget ud af dem!~* ¨Citat= Frit efter Astrid Lindgren¨
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| *MeFeNiRo* |
|
|
hehe.. Nu spør han om jeg v med ham i bad *ss*.. HEh  For fun asså!
Tror du ik helelre det er bedst jeg ringer t FBI?
♥Julie&Bacardi♥ ☺♦☻Hvis man kunne krydse et menneske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes!☻♦☺ Oprindeligt citat: Mark Twain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| §Crazy-Stasia§ : |
|
|
ej hvor er han fræk!! 
Jo du har ret!!!!! ring hellere til FBI!!!!
de kan jo oz sæt spioner ud så de kan finde ud af hvor han bor og dræbe ham!!  *lolZzzZ*
¨ KramZ *MeFeNiRo* ¨ ~Og de søde ponzer, ♥Felix, Nikki & Robin♥~ *~Man kan ikke prygle noget ind i ponyer, men man kan klappe meget ud af dem!~* ¨Citat= Frit efter Astrid Lindgren¨
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| *MeFeNiRo* |
|
|
har bilelde af ham. og nej han saer ik godt ud *ss*.. MEn han er oversød og total flinkern.. heh..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| §Crazy-Stasia§: |
|
|
hvad nu hvis det ik er det rigtige billéde af ham???
hvad hvis nu han faktisk er bill Clinton eller Anders Fogh eller en snigmorder??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja.. du har nok ret!!!! faktisk er vi to de eneste helt ganske normale mennesker der findes *NoT* 
Hehe.. *LolzzzZz*
Hvad skriver dig og ham sammen om????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *MeFeNiRo* |
|
|
Heh.. lidt af hvert
Ej.. fkatisk alt næsten
Igår "legede" vi med bratz dukker over msn. .om vi kedede os? Narj da
Og vi ka os begge li Cartoon Network som de aller-eneste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
hvor`n leger man med bratz dukker over msn????
jeg ka da oz li cartoon!!!!!!! 
Hehe.. lyder til en sjov gut!! der vil lege med bratz dukker!!!!!
hvorn gjorde idet????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *MeFeNiRo* |
|
|
fandt et foto af 4 bratz, så valgte vi en vher.. men min var seføli MOJT bedre end hans avr.. heh.. De hed Else og Elisabeth
Heh... Så skrev vi havd de lavede og sårn
Heh....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Nej hvr funzy!!!!!!!
Lyder sku da herre sejt!!!!! 
Det der msn hvor kan man dawnloade det?????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|