Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Er der nogen herinde???
Forfatter: 
Dato:  03-06-2003 11:02
eller er jeg ene og alene? jeg er ikke i skole i dag da jeg er syg/var! jeg gik i seng kl. 19.00 i går (oversat kl. 7) jeg havde pisse ondt i hovedet, kvalme, mine ben rystede helt vildt, så svedte jeg helt vildt, og så frøs jeg helt vildt! jeg ude at brække mig en masse gange, så jeg sov først kl 20.00 (oversat kl. 8) jeg havde det bare vildt dårligt! det er derfor jeg ikke er i skole i dag! vis i ikke er i skole, så hvorfor? er i på pjækkeren eller bare syge ligesom mig? håber i vil svare!
og så lige en sidste ting, er det bare mig eller opføre HN sig ret mystefistisk? siderne er helt anderledes og teksten er MEGA stor! why?

Den, der mener han
er færdigudlært,
er ikke udlært
-men færdig

Celebration F. Damgaard, præmie hingst i herning 2003.
2 bedste spring hingst, med 10 i kapacitet! I ka se en masse billeder af ham, gå ind i billedgalleri & søge efter Celebration F. Damgaard!Wiegaardens Fotostudie
0
0
Svar på denne tråd

Hej....Jeg..
Forfatter: 
Dato:  03-06-2003 11:11
..kan lige starte med at sige at hos mig er HN helt normalt..

Jeg har læseferie..skønt! Bare træls med det vejr der er nu..De sidste dage har været dejlige!

:-) M.v.h. Punktummet :-)

♥ Lad os se, sagde den blinde til den døve ~ Den som ler sidst tænker mest langsomt ♥

0
0
Svar på denne tråd

!..................
Forfatter: 
Dato:  03-06-2003 11:49
ja, jeg havde da også håbet på at det ville være solskin og meget varmt i dag så jeg kunne ligge og tage sol! men nej, øv, bøv! det er da mærkeligt med det HN!

Den, der mener han
er færdigudlært,
er ikke udlært
-men færdig

Celebration F. Damgaard, præmie hingst i herning 2003.
2 bedste spring hingst, med 10 i kapacitet! I ka se en masse billeder af ham, gå ind i billedgalleri & søge efter Celebration F. Damgaard!Wiegaardens Fotostudie
0
0
Svar på denne tråd

HeyZa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  03-06-2003 13:24
DavZ... ;-D

Jeg vil liiige starte med at skrive at hos mig skinner solen fra en sky fri himmel, og det er dejlig varmt.... skøøøønt :-)

Jeg er i skole i dag, men i går var jeg ikke... :-P I går var jeg dårlig (havde ondt i hovet, og var ToTaL svimmel), derfor blev jeg hjemme... :-(

YES!!! jeg ved ikke med jer, men jeg GlÆdEr mig OVER vildt meget til at skolen slutter... ;-D Jeg tæller faktisk skole dagene, og der er ikke mindre end 12 SKOLE dage (har IKKE talt weekenderne med) tilbage før vi får sommer ferie på VORES skole JuBiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;-) Hvad med jer, hvornår for I sommer ferie?????????????

Foresten så er jeg på JHN!!!!!!!!!!!! ;-)

VrinZk Cille

Rasmus gør en forskel...! {>
:-D Og han er CuTe

*Gb* - Mail
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider