Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Så skete det + stævne resultater hu hu! ;-)
Forfatter: 
Dato:  01-06-2003 22:24
Hej alle!

Først tar vi lige det sørgelige:

Hestem, jeg lavede et indlæg om der havde fået smadret hovedet... Er død nu :{-( *Snøft*
Han var kommet ud og stå med vat i hovedet, de kunne ikke stoppe blødningen....Mens jeg red lagde han sig ned, jeg tænkte bare: "@!#$, nu er det sket!" Men han rejste sig igen...Men lagde sig noget tid efter, og der satte sig en fugl på ham, manden der har rideskolen gik han og skubbede og sparkede lidt til ham med foden, men han gjorde ingen ting, så han var væk...Sørgeligt! Det var så synd...
Stakkels Cabin...Har ret ondt af ham der ejede ham :-(
Selvom jeg hader dem...

Men nu til noget andet:

Var jo til stævne i dag, red LC1, det var nod alle andre...Man skulle selv vælge hvilket program man ville ride og så var det bare pointene der talte...

Jeg red 3. sidst...

Da jeg havde redet, red jeg hen til Tvebakken og min moar, Tvebakken sagde: "Hvis jeg vender mig om og smiler, så er det godt!"...Hun dik op og kiggede, hende der regnede point sammen smilede...Og vupti så vendte Thea sig om med at stort smil! Jeg tænkte at hun bar lavede pjat! Men nej, 62.05 % !!!!!!!!

Hold da kæft jeg blev glad, jeg råbte yes og så begyndte jeg at tude, det gjorde Thea næsten også, da jeg gjorde! ;-D Nøj, jeg blev glad! *Weeee* Havde over hele hovedet ikke regnet med at få placering overhovedet, men jeg vandt jo! Hu hu....*Fedest* 2. pladsen havde 60 % *Weee* Blev SÅ glad...Alt andet var bare lige meget...Virkelig fedt at vide at man har fortjent at vinde!
Jeg tror min ridelære blev rigtigt glad! *he he*
I spring gik det dog knap så godt...Pillede en bom i LB og også i ULA,
så ingen plac. det plejer jeg ellers altid at få i spring...Men skidt! Hun sprang pisse godt udover det, den kan bare flyve den pony!

Mine forældre tog en masse billeder i dag, men dem har jeg ik lige fået lagt ind endnu, men de kommer nok i morgen eller noget!

~Peace out~

~Malle~

-Im just wanna be my self!

"If there's a hope there's a heart, and that's the way it been from the start 'cause if your love is strong on the weakest day
Then you got a will and a way!"

0
0
Svar på denne tråd

TILLYKKE!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  01-06-2003 22:34
Ej, hvor fedt at det gik så godt i dressuren, Malle! Jeg vidste dig og Nuggi kunne ;-)'

Så bliver I ved med starte dressur ikke???

Synd med den pony, der smadrede hovedet...

Med venlig hilsen
Krestine

Rigtige ryttere rider dressur jævnligt. Grundpillen for al videre ridning.

præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Krestine.....
Forfatter: 
Dato:  02-06-2003 09:47
jah, men det er jo, hvad der kan ske...Desværre :-(

Jo, det gør jeg nok ;-)

Dressur er OK!
Hvad rider du egentligt selv?

~Peace out~

~Malle~

"If there's a hope there's a heart, and that's the way it been from the start 'cause if your love is strong on the weakest day

0
0
Svar på denne tråd

Re: Stævne
Forfatter: 
Dato:  02-06-2003 10:36
Tillykke med det. Så opgiver du ikke dressuren? Godt! ;D Man skal bare tro på sig selv! Tillykke endu en gang...
Hilsen Zupé
Hvad har man venner til? For at have nogle at komme op at skændes med, c-følig!? Ja, Hvad skulle vi gøre uden hvor venner??
Citat: Ja, Hvem tror du?
Søger du en signatur? Så klik hér!
0
0
Svar på denne tråd

Til Malle...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2003 11:02
Jeg rider næsten kun dressur... Jeg har kun startet springning 1 gang, men det er snart 3 år siden og jeg springer heller ikke til daglig længere :-)

Jeg har slet ikke nerver til sådan noget springning ;-)

Med venlig hilsen
Krestine

præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Re:.....................
Forfatter: 
Dato:  02-06-2003 21:20
Krestine: Okay...Rider du pony??

Zupé: tusinde tak...

~Peace out~

~Malle~

0
0
Svar på denne tråd

Malle.......
Forfatter: 
Dato:  02-06-2003 21:22
Ja jeg har jo stadig min pony Safir, som er til salg. Men jeg rider jo også hest (mest).

Med venlig hilsen
Krestine

præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Krestine! 10 tegn 10 teng,,,,,
Forfatter: 
Dato:  02-06-2003 21:37
hej igen!

Okay...Er du ik os næsten faldet for alders grænsen?

Skal du så ud og starte nogen stævner i løbet af sommeren?

~Peace out~

~Malle~

0
0
Svar på denne tråd

Super-duper godt :0)
Forfatter: 
Dato:  02-06-2003 22:27
Ja så hjalp det jo at jeg X'ede fingre for ejr *lol* ;)

Tjae.. min dressur gik så knap så godt.. Men laver et indlæg snere når jeg roker d ;)

Men springningen... weee :D

{> ♥Julie&Bacardi♥ {>

☺♦☻Hvis man kunne krydse et menneske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes!☻♦☺

Oprindeligt citat: Mark Twain
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider