Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Safir er blevet halt :-(
Forfatter: 
Dato:  26-05-2003 20:10
Hej! :-)

Det er rigtig træls, Safir er blevet halt :-( Jeg tror ikke det er noget alvorligt, men det er bare rigtig, rigtig træls alligevel.

Hun er hævet i koden på det ene bagben og så en lille smule på indvendig side af piben. Hun har også en lille streg, hvor hårene er væk, men det er ikke som en rigtig rift synes jeg ikke.

Jeg tror hun har ramt sig selv, hvis hun har fjollet rundt ude på marken. Det ligner i hvert fald et slag, men jeg kan ikke forestille mig at en af de andre heste ville sparke hende.

Men som sagt så tror jeg ikke det er så alvorligt, men nu kan få gå på græsfolden alene i nat, og så kommer min mor og kigger på det i morgen :-)



Med venlig hilsen
Krestine

Rigtige ryttere rider dressur jævnligt. Grundpillen for al videre ridning.

præsentation



0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg forstå dig!
Forfatter: 
Dato:  26-05-2003 21:30
Jeg kan godt forestå dig!

Min pony sparkede engang en anden pony på marken, selvom de er bedste venner. Vi ved ikke om de legende eller de frøs (Det var om efteråret og sidste dag på marken inden de skulle ind for altid.) Eller blev de uvenner, man ved ikke med sadånne skrappe hopper! :-)

Men den pony den sparkede har stået stille i snark et år og er først i træning igen nu!:-(

Hilsen LilleSigne
0
0
Svar på denne tråd
 
 God........
Forfatter: 
Dato:  27-05-2003 12:00
...bedring med hende :-)

~Peace out~


~Malle~

-Im just wanna be my self!

"If there's a hope there's a heart, and that's the way it been from the start 'cause if your love is strong on the weakest day
Then you got a will and a way!"



0
0
Svar på denne tråd
 
 Det går bedre...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2003 12:46
Safir har det heldigvis bedre i dag :-) Hun er stadig væk halt, men hævelsen er heldigvis faldet lidt.

Jeg bliver nød til at ride på Robyn til undervisning i dag *suk*

Med venlig hilsen
Krestine

Rigtige ryttere rider dressur jævnligt. Grundpillen for al videre ridning.

præsentation



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider