|
|
| Hvilken berømt person, ville i helst møde? |
| Forfatter:  |
Musti |
| Dato:  |
15-05-2003 22:59 |
|
Harj !!!
God BEDE-DAGS-FRIDAG i morgen... Dejligt med en fridag, for vi har fremlagt emner de sidste to dage, det var kedeligt...
NÅ men til sagen...
Jeg kom egentlig til at tænke på noget; hvis i kunne få lov til at møde 1 berømt person, sanger eller skuespiller (bare kendt ikke-rytter)) hvem skulle det så være?
Min TOP 3 ER SÅDAN HER:
1) Robbie Williams, er bare 2-taalt vild med hans musik... har lige fået en CD med ham -hører den hele tiden...
2) Kelly Rowland... for hun synger også godt...
3) Julia Roberts (har skrevet en skoleopgave om hende, den blev godt nok ikke så god, men gad nu godt møde hende engang...)
Min favorit af de her 3 er helt klart nr.1: ROBBIE WILLIAMS!
Men hvad med jer?????
Måske er heste det bedste MEN mit hjerte tilhører kun en pony ... MIA: hun vil altid være min honey ...
Brenda er også super bedst, men hun er også en smuk HEST!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ... |
|
|
Nr. 1: Linkin Park!!! --DE STYRER DET PIS!
Nr. 2: P!nk tror jeg....
Nr. 3: Hmm... Måske Celine Dion? Nååh nej... Kris fra "Kris og chokoladefabrikken"  Det er SÅ fun
♥Julie&Bacardi♥ ☺♦☻Hvis man kunne krydse et menneske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes!☻♦☺ Oprindeligt citat: Mark Twain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| .. |
ZiGGë |
15-05-2003 23:05 |
|
Ved ikke om jeg vil møde nogle kendte?
Sys måske det er lidt sygt at 'chikanerer' dem, ved at fræse rundt efter dem, tigge og be' om deres autograf og deltage i sindsyge konkurrencer for at vinde et møde?
Men nok om det  Ikke møntet på nogle bestemte personer
Mine yndlings er nok;
Blue - mest Lee Ryan *Suk*
C21 - David *Suk*
Og - æh - Julemanden? Ej, seriøst gad faktisk godt møde Julemanden, hvis han altså findes? *g*
- ZiGGë 
Et lands storhed og dets moralske fremskridt, kan bedømmes på den måde dyrene bliver behandlet! -Mahatma Gandhi- 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaa |
Heidi_Lena&Bella |
15-05-2003 23:06 |
|
Hej.
Tjaa. Jeg ville i hvert fald MEGET gerne møde Josh Hartnett og Charlie fra Busted!!!!!!
1. Josh Harnett
2. Seann William Scott (American Pie, Evolution mm)
3. Charlie SImpson (Busted) *Kun 6 mrdr ældre end mig*
4. Shane og Kian (Westlife)
5. Leonardo DiCaprio
6. Ronan Keating
Og så er der flere jeg bare ikke lige kan komme på lige nu
Hilsen Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå jo... |
ZiGGë |
15-05-2003 23:10 |
|
.. Ville vel egentlig oz' godt møde ham Charlie fra Busted *g* - ZiGGë 
Et lands storhed og dets moralske fremskridt, kan bedømmes på den måde dyrene bliver behandlet! -Mahatma Gandhi- 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem vil jeg møde!! |
|
|
Hejza!!
Her er min liste over hvem jeg helst vil møde!!
1: Eminem. Grunden til det er fordi jeg gerne vil fortælle ham hvad hans musik gør ved mig (Kan misforståes), og hvordan han påvirker andre mennesker!!
2: 50 Cent. Hans sang " In Da Club", styrer nok bare for vildt!!
3: Julia Roberts & Outlandish. Julia Roberts fordi hun virkelig er en god skuespiller. Jeg ser Pretty Woman flere gange om måneden. Den er total yndlings film!! Ourlandish fordi deres cd er enormt god. Bl.a. sangen: Ayisha!! Den er bare pisse god!!
Qnuzer fra *Zippen & Oliver*!! 
http://www.olli-bolli.subnet.dk/ <--- under konstruktion!!;-):-P
Kieffer hovedtøj sælges!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| that's a tough one... |
|
|
... der er dælme mange, men hvis jeg KUN skal nævne EN, må det være... hmm ja... lyder måske latterligt, men det skulle være Qatar's tronarving Sheik Jassim Bin Hamad Al Thani, kald mig bare underlig, men det kunne sq være fedt at møde ham  Hvorfor det kunne være fedt at møde ham, mjoh fordi han har magt, han har et land, han er kongelig, han er ung, han har penge, han har verdens bedste heste, han er glad for dyr, han virker flink, han er fuldstændig nede på jorden, og han er araber og styre Qatar sammen med sin far... ved der er en hel del sangere og skuespillere man også kunne møde, men de trækker altså knap så meget, de er fremme i et vist antal år og så er de ligesom ude i kulden igen, og de er glemt... Det skulle da lige være at man kunne komme til at møde Elijah Wood *GG* Flinker fyr
-- Christina
8-) The Arab in his purity is a horse of the highest courage Citat: Davenport
Tjek lige MIN HP...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| .. |
|
|
Hej!
Min top_3 liste:
1) Celine Dion..
2) Robbie Williams..
3) Eminem..
Knuz Kamilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
1: Jonathan Davis *saaavle*, forsangeren fra KoRn 
2: Dave Gohl, forsangeren fra Foo Figthers *Mums*
3: Søren Huss, fra Saybia igen.. Han er for sej!
Dead_BjorkLay your heart Alone to me But I saw.. And they she lay Ill wait for you there Like a stone Ill wait for there Alone.
Sang: Audio Slave / Like a stone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ChristinaC |
|
|
LoooL det er SÅ typisk dig! Husk nu vores aftale når du engang er blevet gift med ham
Hm... Ved skisme ikke hvem jeg gerne ville møde. Jeg kunne godt tænke mig at møde Madonna eller Björk! Madonna er sq for fed, helt ærlig - over 40 år og stadig going strong! Den der med FyrreFed&Færdig holder ikke her, hehe...
Og Björk fordi at jeg synes hun synger godt, og er virkelig down to earth! But who can blame her, hun er jo fra Island
Finurlige hilsner, Grisling - Rollo!  *Gør livet til en fest, rid irsk hest* Islænder søger rytter! Min hjemmeside | HorseLand
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grisling |
|
|
Hehe ja det er vel efterhånden ved at være typisk mig *GG* og jo jo jeg skal nok huske den aftale hehe, skal nok også sørge for du får din helt egen private krikke  Men et eller andet sted tvivler jeg nu på at der bliver bryllup lige med det samme, selv om der da bliver en chance for at møde ham til showet, da det jo tildels er nogle af hans heste der deltager... skal nok tage billeder hvis jeg kan
-- Christina 8-) The Arab in his purity is a horse of the highest courage Citat: Davenport
Tjek lige MIN HP...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| #min# #top# #3#....: |
Cille & Ralle |
16-05-2003 13:44 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
HesteNuzz:) |
16-05-2003 14:00 |
|
Jeg vil pisse gerne møde:
1) Robbie Wiliams!
2) Eminem!
3) Celine Dion!
Og jeg ku' bli' ved & ved! Altså, nok bare alle dem jer er 'fan' af!
-HesteNuzz:) *Heste er ikke mit liv, men en del af det!*Og jeg elsker det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm..... |
Eminem-Ludvig |
16-05-2003 14:48 |
|
1. Eminem
2. Tja.... Det er faktisk en person der ikke findes.... Fra en bog 
3. Ikke nogen
-//Eminem
MSN: Marshall@mail-online.dk
♥Mange drømmer om et evigt liv, selv om de ikke ved, hvad de skal foretage sig en regnfuld søndag eftermiddag♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eminem, ale..................,................... |
krisb |
16-05-2003 18:11 |
|
1:eminem-styrer for vildt!!!!!!!!
2:alec baldwin-spiller godt!
3:Robbie Williams-er bare for lækker! Hvis man stoler på hesten, stoler den på dig.
Krisb og Merkur.Min side!Livet er som skak. Det er altid nogle svære træk
Citat:Migz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Helt klart... |
*Malle&Nuggi* |
16-05-2003 19:56 |
|
JON!!!
Han er for sød og alt muligt....*Suuuuuuk* ~Peace out~
~Malle~Mennesket er ikke intelligent - det lader bare som om Citat: Mig selv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ... |
|
|
Malle&Nuggi : Hæ hæ, jeg har bare mødt Jon  Du skal bare komme til fest i Grenaa, så er den hjemme.
Hvem jeg ville møde ? Øhm... Jeg har ikke nogle vilde idoler og ville faktisk ikke have nogen som helst ide om hvad jeg skulle sige til fx Orlando Bloom (lææækker!), hvis jeg mødte ham ?!
Til gengæld er der en masse heste jeg gerne ville se i virkeligheden
Forårshilsner fra Sine og muledyrene *Haflinger - en pony med power !*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æhm.. |
|
|
Hmmm... nu har jeg jo mødt LS'eren (Grisling) så hmm...
;)
Jeg kan ikke rigtig komme på nogen jeg gerne vil møde sådan IRL.
Lige nu har jeg mest lyst til at møde Jack Merridew og bede ham tage sig lidt sammen. *finder Lord of the Flies frem og glor dumt på forsiden* Ja, jeg lever i en fiktionel verden...
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Top 5 |
Tika_Trine |
17-05-2003 13:00 |
|
1. Josh Hartnett
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| UPS det gik vist galt... |
Tika_Trine |
17-05-2003 13:11 |
|
1.Josh Hartnett(Pearl Habor, 4o days and 40 nights)
2.Nelly(Sanger/rapper, Dilemma ft. Kelly Rowland)
3.Eminem(Rapper, Cleaning out my closet)
4.Jilia Stiles(Save the last dance,10 Things i hate about you)
5.Heath Ledger(A knigths tale,10 Things i hate about you) Knuzz Trine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm |
- DomZe - |
17-05-2003 23:32 |
|
Ja, nu regner i jo med at jeg siger "Iiih jeg ville da møde Eminem!! Han styrer da for vildt!"
Sorry, jeg 'hader' bare folk der siger 'at personen styrer'. De aner ikke noget om personen men 'den' STYRER bare.. Altså det er da ikke noget ordenligt argument?! Nå whatever..
Hvis jeg endelig skulle møde ham ville jeg nok bare sige sårn "Eh, im... Hi! Eh.. How eh.. Are ya?! Eh.. Can i eh.. Get your eh.. Autograph?!!" LOL eller sårn noget..
Hans musik er total genial, og han ved ikke hvor meget jeg tænker over de ting han siger. I kan sige hvad i vil, manden er GENIAL. 
Og nævn lige en person der kan blive ved med at hitte, gang på gang, både i musik & film..
Nå, hov nu blev det pludslig til en debat alligevel..
Jo, jeg ville også gerne møde Nik&Jay for at sige hvad jeg synes om dem.. *Mwahahah!!*  DET ville de sq ikke synes om..
Anyways, hvis jeg skulle lave en liste over dem jeg ville møde skulle den lyde sårn her:
1. Eminem (?)
2. Christina Aguilera
3. Nik&Jay (  )
4. Beastie Boys
5. Run DMC (Master Jay R.I.P)
6. Dre
Osv..
- Helene & DomZe - There's a big red truck in Mianus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Go, DomZe, go, DomZe! |
*Ascha* |
18-05-2003 09:58 |
|
>> Sorry, jeg 'hader' bare folk der siger 'at personen styrer'. De aner ikke noget om personen men 'den' STYRER bare.. Altså det er da ikke noget ordenligt argument?! Nå whatever..<<
- rigth! 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Synes at sådan noget med atografer osv. er plat, men det er vist også kun mig der synes det
Hm... Måske ville jeg godt møde Karen Busck...
Hun synger godt og virker meget normal
Og... Ham ville jeg godt se i virkeligheden 
*LANDO* Ååhh... Og Blue Hors Cavan, Don Schufro (eller hvordan det nu staves), Cornetto og alle mulige andre skønne krikker  Uffe Korshøjgaard... *Suk*
For ikke at tale om de mange ryttere! Hm...
Nå  Hehe
- Emilie & Ascha -
Giv et par forslag til min signatur hér!
HP|Præs.|Mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helt ærligt... |
Ann 27 |
18-05-2003 17:50 |
|
..så HADER jeg EMINEM!! Hans "musik" eller hvad det nu er, er mig så intetsigende.... og det lyder at **** til .
Bimlende skøre hilsner fra Annka&Dytten!♥ Dynamo er SÅ smuk ♥ Smil til verden, og verden stikker dig en flad og siger: "Hold dog op med at være så lalleglad!" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Busted! |
Vibeke... |
18-05-2003 21:34 |
|
BUSTED STYRER for VILDT! Og det gør de altså
Vibeke
Det mest sikre tegn på, at der ikke findes intelligent liv andre steder i universet er, at de endnu ikke har prøvet at kontakte os. - Steen og Stoffer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah... |
*Smile* |
18-05-2003 22:10 |
|
JOHN TRAVOLTA!!! Helt klart!! Jeg er mega John Travolta fan. Han er en super skuespillerm især i "Face Off"
Knuz *Smile* En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nam |
|
|
1. Robbie-Drengen. Er bare bange for at jeg ikke ville lade ham gå igen!
2. Eminem. pisse go til at sælge sig selv
3. Michael Jackson. Bare for at få nogle rygter på det rene
4. Madonne. You go girl!
5. JON. Vil altså snart vide hvad ideen med at sparke til en vandmalon (i den nyeste video), skal gøre godt for.. Er ikke ligefrem jon-fan. puha lille bøssede, selvglad BIIP Gitte I miss my soulmate!! |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|