Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

SPRING VEST?
Forfatter: 
Dato:  13-05-2003 19:22
Bruger du spring vest/ sikkerheds vest når du springer eller rider lignende?

Jeg SKAL efter at have været ved at styrte ned i et spring.

Hvis du bruger spring vest, synes du så at det er nemt at spring eller i det hele taget let og frit at rid med? Altså det jeg mener at om, du føler at du kan bevæge dig i den.?

☺ KnuZer Nina ☺

♥Tjek da lige min spilter NYE hjemmeside.♥
Den handler om Flicka og jeg. Den er lidt for fed!
Tryk HER for at komme til hjemmesiden! Du dør vel ikke af bare at KIGGE!!

0
0
Svar på denne tråd

......
Forfatter: 
Dato:  13-05-2003 19:33
..Jeg rider med sikerhedsvest - Omtrent hver gang jeg rider, Da det kan være meget farligt at ride. Og ja, Da jeg fik min vest kunne jeg ikke ride i den men det kan jeg nu, Så HUSK: Køb aldrig en for stor vest fordi i skal kunne vokse i den, Så vil den ikke hjælpe dig når du rider men tværtimod gøre det værerre! ;-)
-Zupé-
~Islænderen, Nordens Fuldblod~
"Himlen har stjerner, Piger har hjerner, Guitaren har strenge, Men hva' har drenge?"
0
0
Svar på denne tråd

...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2003 19:38
Jeg har ik selv en sikkerhedsvest men for en snart, men jeg har lånt en af min rideskole nogen gange hvis vi rider uden for banen eller når jeg springer...!

QnuzzZ Cecilie.

Stol på hesten,
og den stoler på dig!
0
0
Svar på denne tråd

Yes..
Forfatter: 
Dato:  13-05-2003 20:16
Hej...

Ja jeg springer altid med sikkerhedsvest!!! Både til træning og stævner!!!
Men jeg rider ikke med dem når jeg rider dressur!!!

Jeg syntes den er god at have på.. Fordi man måske føler sig mere sikker!!! Og mine forældre vil også helst have at jeg har den på, nu hvor jeg har en!!

Knuz Moi...

{> I LOVE MY PONY {>

;-D Rigtige ryttere er springryttere ;-D
0
0
Svar på denne tråd

jeg bruger en...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2003 20:22
Je rider med sikkerhedsvest i skoven og når jeg springer... jeg syntes ikke den generer, når den er brugt lidt tid, og har formet sig efter kroppen.
Knuz camilla
og de SØDESTE
ponzer i verden
0
0
Svar på denne tråd

jeps!
Forfatter: 
Dato:  13-05-2003 20:40
jeg springer med springvest! det er faktisk blevet til en regel på vores rideskole at dem der går til springundervisning skal springe med springvest! jeg syntes det er en god ide! og jeps, jeg kan sagtens bevæge mig i den! glemmer tit jeg har den på!

Den, der mener han
er færdigudlært,
er ikke udlært
-men færdig

Celebration F. Damgaard, præmie hingst i herning 2003.
2 bedste spring hingst, med 10 i kapacitet! I ka se en masse billeder af ham, gå ind i billedgalleri & søge efter Celebration F. Damgaard!Wiegaardens Fotostudie
0
0
Svar på denne tråd

Ja
Forfatter: 
Dato:  13-05-2003 21:43
Jeg rider næsten med den hver dag!
For to år siden skulle jeg jo tilride min lille hypper! Jeg havde dog været oppe et par gange!
Nå, men jeg sætter mig roligt op og hvad gør hesten? Stejler længere end lodret og falder selvfølgelig bagover lige ned i maven på mig! AV! Nå, men jeg bliver kørt til sygehuset i Ambulance med fuld udrykning!
Der er heldigvis ikke sket noget, MEN, jeg havde jo også sikkerhedsvest på og hvis jeg ikke havde haft det havde jeg brækket alle mine ribben sagde lægen! Så husk vesten!

Hesten er hvad vi gør den til. Forestil jer hvor god den så kan blive!
Connemara-FREAK esbjerg!
0
0
Svar på denne tråd

Nope.....
Forfatter: 
Dato:  13-05-2003 21:44
Har nægtet at ride med sådan én, efter min moar slæbte mig op i en rideudstyrsbutik, for at prøve dem.. De er sq ubehagelige at have på.... Ville ikke kunne ride i sådan en......;)
Og har intet mod at springe uden. Ja, der er en risiko, for man kommer galt af sted, og hva´ så.... ;) Det er der jo med alt sport ;)

-//Eminem 8-)

MSN: Marshall@mail-online.dk :D

♥Mange drømmer om et evigt liv, selv om de ikke ved, hvad de skal foretage sig en regnfuld søndag eftermiddag♥
0
0
Svar på denne tråd

Eminem-ludvig!!
Forfatter: 
Dato:  13-05-2003 21:51
Øhh, det må du sQ egnelig selvom, men man vænner sig hurtigt til den!
Men hvor er det bare så meget dit eget problem..
Hvad skader det at købe e`?
INTET! DET HJÆLPER JO KUN! :(
0
0
Svar på denne tråd

KraSser
Forfatter: 
Dato:  13-05-2003 22:21
Har jeg sagt det var andres problem? Der blev skrevet et indlæg, og spurgt om vi red med det lort, og hvad vi synes om det.... Hvorfor har jeg pludselig ikke lige så meget rart til at svare som alle andre?

-//Eminem 8-)

MSN: Marshall@mail-online.dk :D

♥Mange drømmer om et evigt liv, selv om de ikke ved, hvad de skal foretage sig en regnfuld søndag eftermiddag♥
0
0
Svar på denne tråd

jep...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2003 22:30
Jeg springer med springvest..

Efter jeg er styrtede/faldet af, så mange gange ned i et spring. at jeg nu døjer med ondt i ryggen.

Jeg føler ingen ubehag. ved at have den på..

Rigtige rytter rider spring

Den rigtig springhest hedder DRITHOLMSGÅRDS GARIBALDI

Tjek min præsentation med masser af billeder og skriv i min gæstebog ;-D
0
0
Svar på denne tråd

!!
Forfatter: 
Dato:  13-05-2003 22:42
Jeg rider ikke dressur med sikkerhedsvest, men ville gerne havde en til feks når jeg sprang lidt eller red i skoven..

*Rigtige Rytter*
*Rider Dressur*

Præsentation Mail Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Jep
Forfatter: 
Dato:  14-05-2003 11:20
Ja, jeg rider med for det meste med min Owen Sikkerhedsvest.

Den ser sårn her ud hvis nogen skulle være i tvivl:

:)

:P - Helene & DomZe - :P
There's a big red truck in Mianus ;D
0
0
Svar på denne tråd

Jep...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2003 17:09
jeg bruger sikkerhedsvest når jeg springer! Jeg syns den var irreterende i starten men man skal bare venne sig til den ligesom med alt andet..!

KramZ LBfoxxyStar

"Mødet mellem hest & Rytter, er som mødet mellem 2 kemiske stoffer! Er der en reaktion, vil de begge forvandles"
{>

Min Email..!
0
0
Svar på denne tråd

Snyd...!
Forfatter: 
Dato:  14-05-2003 17:13
Jeg har ikek råd til en springvest - eller "Vi" har ikke råd.

Springer tit o.s.v.. men no mony.

~Good Charlotte er for seje~
~og Billy er for HOT!

MSN :
Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com

0
0
Svar på denne tråd

jeg
Forfatter: 
Dato:  14-05-2003 21:30
rider med en hver gang jeg springer og rider tur man kan gøre en masse for at hjælpe at man ikke dør

lucky er fooooooooor god

rigtige rytter rider alround hehe hehe

lucky er fooooooooooooor god
0
0
Svar på denne tråd

ny
Forfatter: 
Dato:  14-05-2003 22:13
heYsa--

jeg har også en springvest som jeg har på når jeg får springunvdervisning-- rider også med den på tur.. men det kommer an på hvem jeg rider på...syntes entelig heller ikk den genere... som alle de andre siger,så skal man bare vænne sig til den.

Hilsen Cille

Smil til verden :-) og verden smiler til dig

Hellere 1 ord før ...
End 10 ord efter ;-)

it's not how good you are
but...
it's how good you can bee
0
0
Svar på denne tråd

nixen
Forfatter: 
Dato:  15-05-2003 07:33
jeg rider ikke med springvest. Jeg kan ikke holde ud at have den på.
Hvis jeg stadig red pony, ville jeg jo være tvunget til at ride med den, men reglerne er ikke ændret for hest, så der er det stadig valgfrit om man vil ride med den til stævner.
Jeg synes helt sikkert det er en god opfindelse, og hvis man ikke føler sig generet af den, synes jeg man skal bruge den. Jeg føler ikke jeg kan bevæge mig, og at jeg ikke kan komme ordentlig fri af hesten nær springene bliver lidt større. Har redet med vest til MB derby på vindinge, da halvdelen af III'erne styrtede og en tredjedel af II'erne, tog jeg den på. Den kom dog af igen til omspringningen.

Line og Tempo

-Subjektivitet er at aflæse et solur med en lommelygte
-Jo flere tæsk man får, des mere elsker man smagen af blod
0
0
Svar på denne tråd

jep ( spring )
Forfatter: 
Dato:  15-05-2003 07:54
Hey..
Jeg springer med den, da jeg har været ude for mange styrt. Slog ryggen engang, og døjer nu med det.
Men springer kun med den. :-D
¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤

En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt,
ubeboet ø,
så længe der er fugleklatter på den
~ Lov fra USA

Søger part!
0
0
Svar på denne tråd

Nope...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2003 10:50
Springer ik med en, men overvejede kraftigt at købe en, da jeg hørte man skulle have en på til springstævner fra næste år (2004).

Line>>
Gælder det kun for ponyer, eller har jeg forstået dig forkert?!
Da jeg alligevel er færdig med mit pony år, i år..

Hilsen Sandra...

Hvis der er andre der har haflingere må i MEGET gerne skrive til mig, da jeg selv har en af slagsen...

Jeg søger en springhest til låns, det skal være en der har stort springpotentiale, da jeg gerne vil nå langt, så hvis du har hesten, eller kender en der har, send en besked eller mail.....
0
0
Svar på denne tråd

Sandra S.R
Forfatter: 
Dato:  15-05-2003 23:53
Ja, det gælder kun ponyer. De gamle i rideforbundet er ikke sådan lige at få til at ændre holdning. Derfor tog det tio år at få lavet ponymålene om. Det skulle ikke bare godkendes i ponyudvalget, men også i rideforbundet.

Så er du færdig med pony i år, kan man jo kalde det spild af penge. Jeg købte en efter et styrt på tømmerup. Men jeg kan ikke holde ud at ride med den. Det er ret svært at vænne sig til, hvis man ikke har sprunget med en fra starten.

Line og Tempo

-Subjektivitet er at aflæse et solur med en lommelygte
-Jo flere tæsk man får, des mere elsker man smagen af blod
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider