Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

kolik!! :( ØV.. stævne..
Forfatter: 
Dato:  09-05-2003 22:39
Hejsa!!

Ja.. igår fik min lille Hypz kolik!! Men i må joihellere få det fra starten af... :(

Da jeg lige var kommet hjem fra skole, gik jeg hend for at give moi hypz frokost.. Men han sparkede den væk med forbenet og VILLE ikke spise! Nå.. SÅ hentede jeg en gulerød.. men NEJ!!! Og han stod bare og skrabede i jorden.. @!#$!! HAN ER SYG!! tænkte jeg bare! :{-( (det skal lige siges at min pony æder ALT hvad der bliver severet! så.. ) Så ringede jeg op til min ride lære (hun bor HØJST 50-100m fra os, og hun kom drønene 2 min efter.. Det vidste sig så at han nok havdekolik, og da hun selv ventede dyrlæge til noget forkøelse, Smukke-heste@jubiimail.dk dyrlægen om at komme ud til moi først (Pænt af hende) Så sagde hun at jeg skulle gå med ham i 2 timer, eller til dyrlægen kom, men NuNu (dyrlægen) skulle først ud til en gal tyr..
Nå.. så jeg gik og gik og gik og gik og gik.. da der var gået ½ time sked han osse (godt tagn :D) Da jeg havde gået i 1½ time, begyndte han at blive glad, og fik apettiten tilbage.. og efter 2 timer kom dyrlægen ENDELIG.. Og hun sagde at det havde været kolik, men at det NÆSTEN bvar gåetover.. Så hun gav ham noget smærtestillende, og noget til at få tarmende igang med.. og efter 5min. var han 100% rask (HELDIGVIS!! :) )
Og så skulle jeg gå med ham 1 hvarter ver time.. Så jeg har GODT ondt i føderne nu!! 8-)

OG Så skulle jeg jo ride ponygames cup idag.. På en nordbagger som har sin ejen mening om tingende! 8-) nå.. Men det gik meget godt indtil den sidste disiplin vandstafet.. DER kunne jeg ikke holde ham, jeg trak så hårdt jeg kunne (og det er ret hårdt)men han løb hurtigere og hurtigere.. Og tilsidst måtte jeg tage med begge hænder og tabte ALT vandet ud over moi selv! Øvz.. Men vi tabte alligevel stort..

Så.. Har ligesom tabt lysten til at ride ponygames, IKKE fordi vi hele tiden taber, men fordi at.. Nu er min pony gammel nok til at springe, og da jeg mest satser på spring, ville jeg gerne gå til sping. så jeg regner med at droppe ponygames fra næste måned fremt for spring..

Lige 2-3 spørgsmpål :
1) Ang. kolik, har du så også prøvet hvor din hest bare pludselig fik kolik???
2)Ville du vælge spring frem for ponygames??
3)Hvad er din ynglings rideform??

Knuzzer

;-DHeste Tossen Jose Med Den Dejlige Raffe! ;-D
2. Plad i HNJ`s højde spring!
Lykken er at ens pony har tillid til en!
Citat: MOI! ;)
Hey Tjek min HP http://pony.sundsdal.dk
0
0
Svar på denne tråd

....
Forfatter: 
Dato:  09-05-2003 23:17
hejsa....

1) Nej mine heste har aldrig pludselig fået kolik.

2) Ja jeg ville vælge spring frem for ponygames.

3) MILITARY :-) Da det er den mest alsidige disciplin.

Med venlig hilsen
Natasja
;-D *** "Military Ridningens Formel 1" *** ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Hva'?
Forfatter: 
Dato:  10-05-2003 13:14
Rider du ponygames? I hvilket distrikt?

Vibeke

Det mest sikre tegn på, at der ikke findes intelligent liv andre steder i universet er, at de endnu ikke har prøvet at kontakte os.
- Steen og Stoffer

0
0
Svar på denne tråd

Heii
Forfatter: 
Dato:  10-05-2003 13:24
Heii..
Ja, det har jeg prøvet nogle gange!
Min ponze var så desværre mere syg end "Bare" almindelig kolik.. Hun blev opereret på dyrehospitalet, for tarmslyng.. Hun har haft kolik et par gange efter, men heldigvis ikke noget slemt...! Såe.. jeg er lidt vant til det..! Det giver sq en et mega chok..!
Knus fra Britta og Claudia..!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider