|
|
| MGP vinderen.. |
| Forfatter:  |
Anso&Prince!! |
| Dato:  |
03-05-2003 22:15 |
|
Hej!
Så i MGP? Syntes i godt om hende der vandt?
Jeg sys ikke hun var så god, jeg sys nr. 1 og 6 var bedst!
Hvad med jer?
Vrinsk & Knuz fra *Anso Prince*~¤~Man kan tvinge hesten til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke~¤~ Mail mig! 'Den sejeste pony er Prince!'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eeej |
ZiGGë(Hasan) |
03-05-2003 22:18 |
|
Styrelse!
Nr.1 var sgu for patterlig 
Nr.6 (SHOUT) skulle ha' vundet, nr.2 skulle ha' været hende Anne, hun sang asså ok, og nr. 3 B-boys, selvom jeg sys de efterlignede lidt
- ZiGGë 
En ting, der bliver opnået med vold, kan man kun beholde med vold. - Mahatma Gandhi - 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved det ikke... |
Anna! |
03-05-2003 22:18 |
|
Jeg ved bare at nogle af drengene fra min klasse kender ham der Tue! Anna&Musse Rigtige ryttereaccepterer andres holdningerog rider den hest der passer dem bedst!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nr. 3 eller 6 |
|
|
Hejsa.
Af de sange som kom i "finalen" synes at nr. 3 og 6 var bedst. Den sang som vandt var EXTREM dårlig!
Med venlig hilsen Natasja *** "Military Ridningens Formel 1" *** |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Han |
ZiGGë(Hasan) |
03-05-2003 22:21 |
|
Ham der, Tue(Eller skulle man sige TUR, Julie?  ), han var asså mega monster KLAM!
- ZiGGë 
En ting, der bliver opnået med vold, kan man kun beholde med vold. - Mahatma Gandhi - 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ZiGGë |
Anna! |
03-05-2003 22:22 |
|
Kan kun gi' dig ret, ang. ham Tue! Anna&Musse Rigtige ryttereaccepterer andres holdningerog rider den hest der passer dem bedst!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| add... |
|
|
Den der vandt var da bare VILDT dårlig.. Pigen var da meget køn, men sangen var too bad!
Alexander var aaaddd!!!
Hvilket B-boys også var!
Nr. 1.. BØRNEHAVE-POP! Det var dog VILDT barnligt.... Var ved at brække mig og skride da de begyndte! Sorry....
Holdt med nr. 2 (ka ik huske hvad hun hed)... Hun var for feeed!
Derudover nr. 5, Tue.. HAn var sq lækker.. og toootaaaalt dejlig 
Også os nr. 6.. Kønne piger, med fantastiske stemmer
~Julie
-Livet er en lort
Hvis man kunne krydse et menneske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes!
Oprindeligt citat: Mark Twain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja |
|
|
Jeg kunne egntlig også bedst lide hende der IBY nr. 2! Men hun gik jo ikke videre til "finalen".... Der var nogle af dem som ikke gik videre, som faktisk sang MEGET bedre end finalisterne......
Ham der Tue var da for ulækker!
Med venlig hilsen Natasja *** "Military Ridningens Formel 1" *** |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| WHAT? |
|
|
OM jeg fatter jer!
I er godt skøre!
Tsk tsk!!!
Tue er IK klam! Han er TOTAL LÆKKER OG DEJLIG! SER GODT UD, SYNGER GODT, OG HANS SANG VAR FOR FED!
Seriøst.. MUMZ!
Kender da i det mindste en der er enig emd mig NÅ! Så ahr vi ham bare for os SELV! HA!
~Julie
-Livet er en lort
Hvis man kunne krydse et menneske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SKOD |
|
|
Virkelig SKOD at hun vandt...hvem kan dog gi hende 12 point hele vejen igennem...jeg sad og tænkte på om der var sket en fejl....
Jeg ku bedst li B-Boys eller IBY
Zez...
Yessika
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Enig med.. |
Anso&Prince!! |
03-05-2003 22:36 |
|
Yessika (Coco), Jeg tænkte også at noget måtte være galt, jeg havde IKKE tænkt på hende! Vrinsk & Knuz fra *Anso Prince*~¤~Man kan tvinge hesten til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke~¤~ Mail mig! 'Den sejeste pony er Prince!'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min favorit |
Heidi_Lena&Bella |
03-05-2003 22:44 |
|
Tue var IKKE for klam, han den bedste og den sang uden mest pop og desuden gode tekster og et godt band han havde ( Det var IKKE husorkesteret der spillede)
Ellers kunne jeg godt lide hende den seje... det var vist nummer 2... Og så B-boys.
Dem der vandt syns jeg så ik var særlig gode...
Smag og behag.
Hilsen Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GO HEIDI! |
|
|
YERH! Udover du ku li nr. 3 så gir jeg dig heeeeelt ret!
GO HEIDI GO HEIDI!
~Julie
-Livet er en lort
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay! |
ponysandy |
03-05-2003 22:50 |
|
Jeg ville have stemp på nr. 3 eller 6! Hun var okay, men hun vinder IKKE det europæiske mgp! Det tror jeg at nr. 3 eller 6 kunne havde gjort!
Kram Sandy 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| B-BOYS STYRER!!!!! |
Mesitta |
03-05-2003 23:11 |
|
HEJ!!!!
NR 5 SKULLE HELT KLART HAVE VUNDET DE VAR FOR LÆKRE ISÆR KÅVE......

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hm... |
|
|
Hvilken sang vandt?
Så det ikke... der var jo Ishockey VM i fjerneren også  (Desværre tabte DK 1-7!)
Bliver det genudsendt på et tidspunkt, hvis man lige skulle få lyst til at se det?
Mvh. Bettina(Macay) If you can dream it, you can do it  Citat: Walt Disney Præsentation redigeret d. 16/4-03 med en masse ny tekst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fint nok |
Ida(Halifax) |
04-05-2003 07:05 |
|
Jeg synes den var ok, den der vandt.
Synes det er en flot sang, når den er sunget af en 10-årig pige. Om det var den bedste sang, det vil jeg ikke diskutere med jer, for jeg hørte kun den og så sangen før i finalen.
Gad nemlig ikke flytte røven fra computersædet over til flimmerkassen
Så jeg hørte kun den der "Arabiens drøm" og så den før.. nummer 8 var det vist.
Men jeg synes ikke den var så ringe.
Desuden går Anne på min skole, i min lillesøsters parallelklasse
~Ida ICQ:177703680 MSN: halifax_ida@yahoo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm |
Ida |
04-05-2003 07:45 |
|
Jeg synes at nr. 6 skulle have vundet!! De var stort set de eneste der kunne synge.. Nr. 10 var ok, men meget banrlig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nr 6.. |
|
|
Hey..
Ja, det skulle ikke have været nummer 10 , men nummer 6. Hende på 10 år kunne ihvert fald godt synge.. Mens hende der vandt ikke kunne..
Bare min mening.. ¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤
En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt, ubeboet ø, så længe der er fugleklatter på den ~ Lov fra USA
Søger part!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nr. 6! |
Anso&Prince!! |
04-05-2003 09:25 |
|
Ja! nr. 6 SKULLE ha vundet! Vrinsk & Knuz fra *Anso Prince*~¤~Man kan tvinge hesten til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke~¤~ Mail mig! 'Den sejeste pony er Prince!'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe |
*Ascha* |
04-05-2003 09:50 |
|
Synes ikke at vinderen skulle vinde! Nummeret var fint, men sangstemmen var sgu ikke i top.  Ikke fordi at hun sang dicideret dårligt, men hun var ikke vildt god!
Nr. 6 skulle vinde! De sang da ret godt, havde gode dansepiger, så godt ud og virkede søde! - de fortjente at vinde!
Tue+Alexander: Nej tak!
Sami+Nanna: De var faktisk ret gode
Nr. 1: De var da meget søde, men rytme dét havde de ikke! De rokkede bare lidt tilfældigt fra side til side. I øvrigt sang de heller ikke viiildt godt.
Det var så provo! Vi var ude hos nogle venner der havde endetal 1 og 3 på mobilen. Derhjemme har vi endetal 5 og endetal 5 på min mobilos. Grrrr*  Vi fik kun lov til at stemme 1 gang, vi kunne have stemt 2 gange hjemme hos mig, men pyt
- Emilie & Ascha -
Det er med heste som med idéer - man kan bedst lide sine egne 
HP|Præs.|Mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 10 |
Ann 27 |
04-05-2003 10:34 |
|
Sang nr 10 (den der vandt) Vandt kun på melodien, som IKKE var hendes egen. Den var et eller andet sted fra!
Bimlende skøre hilsner fra Annka&Dytten!♥ Dynamo er SÅ smuk ♥ Smil til verden, og verden stikker dig en flad og siger: "Hold dog op med at være så lalleglad!" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til *Annka* |
|
|
Øhh? Det er da selvfølgelig hendes egen! Ellers må hun altså ikke være med til MGP. Jeg synes altså hun var herre god. Men det var da ikke liiii' hende der skulle vinde, Man har jo sine favoritter -Me(Action)-~Islænderen, Nordens Fuldblod~"Himlen har stjerner, Piger har hjerner, Guitaren har strenge, Men hva' har drenge?"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ang. vinderen... |
HesteNuzz som fylder år idag! |
04-05-2003 11:05 |
|
...Så sy's jeg sQ heller ikke at lige præcis HUN skulle ha' vundet! Nr. 6 skulle helt klart ha' vundet! De er pisse søde og kønne at se på sy's jeg! Nåh, men det er der jo ikk' noget at gøre ved at hun vandt! Øv øv øv! Sad ellers hele tiden og heppede på SHOUT! Mest fordi at Stine synger godt, og at jeg kender hende! Ida sang ikke liiige aller bedst sy's jeg men det lød da meget godt!
-HesteNuzz:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BVADR!! |
Donia (Athos) |
04-05-2003 11:18 |
|
B-Boys var nok den største gang @!#$ jeg længe har set og hørt! Øv hvor var de bare klamme!!
Super Sød Sag, var altså heller ikke lige et hit- langt fra!
Synes hende der vandt var vildt sød, og hun fortjente det.
Det er godt når det går bedre, men det er bedre når noget går godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig med Donia!! |
|
|
Jeg er godt enig med Donia, sys hun var ret sød og gjorde det godt!
B-Boys var edderdælme dårlige det samme med Eby og nr. 1!!
Men nr. 6 kunne os godt ha' vundet!!!
Hende der Linette var os ret go!!!
Men det var flot Anne vandt!! ~ Jannie&Bozze ~
Verdens mest værdigfulde guldklump er - Bozze
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
Jeg så det ikke...
MGP rager mig ikke...
Sys det er for plat, for halvdelen der er emd er så klamme og synger af lort.. hehe.. Bare MIN mening...
;)
MSN ~ KoRn_idioten@hotmail.com
'Ive got demons inside me'
~ Dead_Bjork
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dead_Bjork?? |
HesteNuzz som fylder år idag! |
04-05-2003 12:00 |
|
Hm... Hva' sy's du om nr. 6?? Shout?
-HesteNuzZ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm |
Mulle (Coco) |
04-05-2003 12:32 |
|
Egentligt synes jeg at MGP er ret plat, men ser det alligevel.
Synes helt klart at nr. 2 - Eby "Jeg er den jeg er", var bedst! Hende der forsangeren havde en FED stil!
Stort set alle andre var dårlige!
Den der vandt var også bare dårlig - helt ærligt, "Arabiens drøm"?? Nå, men det er da noget andet end det sædvanlige kærlighed, venskaber osv. heh... Mig og Jose (vi var sammen i går - hun er lige taget hjem her for 10 min. siden eller noget  ) stemte alligevel på Arabiens drøm, for Jose har den sygeste dans til... LOL
Shappadipadap.. eller hvad fanden det nu var for noget de sang... LOL Skulle det forestille at lyde arabisk?
- Mulle (Coco) - ((( DræberKylling )))
| Mail|Præs.|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mening! |
Teenie |
04-05-2003 12:38 |
|
Harj!
Jeg syntes at B. Boys eller Shout skulle have vundet!!!!
Vinderen var da bare for dårlig... 
Og så var der jo nummer 1! forstår bare SLET ikke at den kunne komme med... de var jo for platte, men søde, HiHi!
Gad vide hvordan det kommer til at gå til det Europæiske MGP... ikke særlig godt med 'Arabiens drøm'
~ Den zmukke tøZ! ~  Teenie I ♥ Shagall! 
I selv de sværeste siturationer - Må man tænke klart! Citat: Moi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6`ern |
krisb |
04-05-2003 13:08 |
|
Jeg synes 6`ern skulle have vundt!
De var helt klart de bedste!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvis man stoler på hesten, stoler den på dig.
Krisb og Merkur.Min side!Livet er som skak. Det er altid nogle svære træk
Citat:Migz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NR 6 |
Glit_ |
04-05-2003 13:24 |
|
nr 6 var bedst.. Glit_Jeg vi smitte hele verden med mit gode humør. Ingen kan være så langt væk som dem der står os nær..Glit den SKØRE tøltmaskine 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad sker der for jer |
Nancie |
04-05-2003 13:46 |
|
Neeeeej hvor er jeg skuffet over jer!
Hende der vandt var da KÆMPE nuttet!!!
Og sangen var vild kær, den handlede ikke om hende selv, kærlighed og andet snavs som alle de andre sange gjorte:)
Jeg synes hun var en ynglings hottie, skide nuttet;)
Og da hun sang omkvæv fik jeg helt kuldegysninger
MVH Nancie og Terroristen AL MAGT TIL NANCIE!;D http://geocities.com/nancie1987 Da jeg blev kidnappet reagerede mine forældre lynhurtigt! De lejede mit værelse ud....
Sælges!Kombisadel; 1100kr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MGP |
|
|
Total latterlig vinder!!! Rådden sang...
Det var en skam at nr 2 og 7 ikke kom i finalen... Ham Alexander havde godt nok noget vild Pong-hår... 
Af dem der var i finalen skulle det ha' været nr 3
-Luna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MGP |
|
|
Jeg synes hun fortjente det. Sangen var original og ikke det samme kærlighedspladder som de fleste andre.
Og hun var da kær.
SHOUT= føj var ved at brække mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej, nu må I stop'... |
Vibeke... |
04-05-2003 17:49 |
|
...hende der vandt var da klart for SØD! Hun så bare så dejlig ud, og hun sang faktisk bedre end de fleste af de andre! Synes det var helt okay, at hun vandt. Men kunne også rigtig godt li' "Shout"!
Ham Alexander var da bare lidt for meget, han sang ret så æhh...anderledes?!
De der "B-Boys" kunne jeg nok bare ikk' snuppe, mand! De var bare klamme, og de kunne absolut ikke synge!
Men de bedste var helt klart "Busted"
Vibeke
Det mest sikre tegn på, at der ikke findes intelligent liv andre steder i universet er, at de endnu ikke har prøvet at kontakte os. - Steen og Stoffer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Babaka! |
ZiGGë(Hasan) |
04-05-2003 18:04 |
|
Tsk. tsk, Babaka asså 
C21 skulle da ha' vundet!
Eller Nik og Jay
- ZiGGë 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lille Småkage! |
Vibeke... |
04-05-2003 18:23 |
|
Busted er altså meget sejere end C21...selvom de oss styrer lidt for hårdt
Total godt at der blev gjort grin med Dik og Gay...nårh nej, Nik og Jay
Vibeke
Det mest sikre tegn på, at der ikke findes intelligent liv andre steder i universet er, at de endnu ikke har prøvet at kontakte os. - Steen og Stoffer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes... |
Ida(Halifax) |
04-05-2003 20:48 |
|
..også at vinderen var sød
Hun er også sød i virkeligheden skulle jeg hilse og sige
Hun havde måske ikke sangstemme som Madonna, men det synes jeg heller ikke man kan forvente af en pige på 10 år.
~Ida ICQ:177703680 MSN: halifax_ida@yahoo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ida(Halifax) .. |
Anso&Prince!! |
05-05-2003 09:29 |
|
.. Hun var 11 år
Syntes at B-boys, sang lidt falsk, de skulle ha` gjordt mere ud af deres sang. Vrinsk & Knuz fra *Anso Prince*~¤~Man kan tvinge hesten til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke~¤~ Mail mig! 'Den sejeste pony er Prince!'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|