Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Vild tur! ;-)
Forfatter: 
Dato:  30-04-2003 21:30
Hejsa...
Idag var jeg ude at ride en skovtur sammen med mit ridehold...

Det begyndte at regne, vi travede og galopperde men da vi så skulle galopere igen var der en stor vandpyt for enden af en bakke og min part-pony(som jeg rider med på holdet) sprang totalt højdt over den,og den pony der var foran mig sprang ned i vandpytten og rytteren blev lidt våd.. Det var som det var mlitæri(det er sq ikke stavet rigtigt)vi sprang over grene, og galopperede i øs regnvejr, det var nok en af de bedtste rideture i skoven jeg har haft selv om vi blev våde var turen kanon god (y)

Kender I ikke det når det regner og man ikke gider og ride i sådan noget vejr men det bliver alligevel en kanon god tur???

Har i også prøvet nogle rigtige sjove ture engang I var i skoven???

Josefine/Embrace

Rigtige rytter har et mål med ridening!!
0
0
Svar på denne tråd

Jeeep! :)
Forfatter: 
Dato:  30-04-2003 21:43
Idag skulle jeg også ride spring. :)
Da vi havde sat alle springene ind og var kommet op, begynder det selvfølgelig at øøøøse ned.. :(

Men det blev seriøst alligevel til en af mine bedste ridetimer !!

Det var bare heeerre sjovt! ;D

;D -DomZe- ;D
Do you ever wonder at what point you've got to stop living up here, and start living down her?
-B. Rabbit, 8 Mile
0
0
Svar på denne tråd

Tur i regnvejr
Forfatter: 
Dato:  01-05-2003 13:23
Hej.

Det lyder som en god tur.

Jeg har redet i regnvejr, men jeg tror aldrig at jeg har redet en god tur - uha hader at være ude i regnvejr!

Hilsen Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2003 13:48
Hej Jose!

Ja, det var sgu en kanon tur ! Coco var bare så glad, og også svær at holde, men det gik og det var bare så fedt...
Hey - det var da mig der var foran dig?? Sprang Coco ned i vandpytten? Lagde jeg slet ikke mærke til, jeg lagde kun mærke til at jeg kom til at skrige da vi red i vandpytten hvilket resulterede i at jeg fik noget af det dejlige vand i munden... mmmm!

- Mulle (Coco) -
((( DræberKylling )))

| Mail|Præs.|
0
0
Svar på denne tråd

Regn? Ingen hindring...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2003 15:40
Jeg har redet mange ture i regn, hagl og snevejr... og det sjoveste er at sprøjte hinanden fulstændigt til...
Knuz camilla
og de SØDESTE
ponzer i verden
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider