Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Undskyld
Forfatter: 
Dato:  28-04-2003 22:36
Hvad synes I om folk der først sviner alt og alle til, men så en dag efter så lyder det UNDSKYLD!!!
Jeg synes på en måde at det er ok, men alligevel ikke. Tænk hvis alle gjorde sådan: "I er allesammen nogle svin!" (og en dag efter): "ej det må I altså undskylde!"

Synes det er godt nok at SIGE undskyld, men på en måde også for nemt, havd mener I????

Bimlende skøre hilsner fra Annka&Dytten!
♥ Dynamo er SÅ smuk ♥
:-PSmil til verden, og verden stikker dig en flad og siger: "Hold dog op med at være så lalleglad!" :-P
0
0
Svar på denne tråd

Enig!
Forfatter: 
Dato:  28-04-2003 22:53
Du har helt ret- tit saa mener de jo slet ikke undskyld.

Det er for nemt, det ahr du HELT ret i!

Men hvad kan vi goere ved det? ikke en skid!

Knuz *Smile*
En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P

0
0
Svar på denne tråd

Møg enig
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 15:02
hejza!
ja det er sempel hen ik til at forstå de mars boer der er her...
(eller nogle af jer *LOL*)

hvis der er folk der sviner dig til flere gange eller bare 2 gange og du bare siger undskyld hver gang synes jeg at man (eller dig) skulle til at give en kæmpe røv fuld!

og sige at næste gang vil personen fortryde ´det og så kunne man f.eks. ringe til personen forældre eller hvad ved jeg hver fald noget ondt!

så holder personen nok op....

for man skal sku mene det man siger!

så næste gang en sviner dig til og det kommer næste dag, undskyld så tag ik imod det lige med det samme!

kram

Fra de to muler
Cici
og
Clara!

klik her for hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Ej hvor...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 19:54
...er i altså bare latterlige! At i gider beskæftige jer med dette! Og ride kan i sikkert heller ikke! Få jer da et liv, og begynd at ride på noget andet end din gyngehest. Jeg gider ikke mere pis fra jer! Fat det!

-Ja, det er blot nogle af de spydigheder jeg har hørt sagt herinde, og jeg er HELT ENIG.. Det er for nemt bare at skrive undskyld dagen efter.

Lad os se, sagde den blinde til den døve. ~ Den som ler sidst tænker mest langsomt.
0
0
Svar på denne tråd

hmmmm
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 21:09
Det er lidt forskelligt! Normalt tager jeg ikke imod undskyldningen, - dog med enkelte undtagelser :-)

~Kald mig bare tosset :-P -jeg selv kalder mig
HESTETOSSET :-D ~

{> Hilsner fra mig og Fancy!! {>

0
0
Svar på denne tråd

Ja... HmmmMmm...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 21:15
det er pisse provo når man er uvenner med en og de så kommer og sir "undskyld" "Gode venner?" Og man har sQ ik lige lyst til at være venner med dem fordi de måske bare har såret en så hårdt!

Men andre gange sys jeg det er fint nok.... HUSK: Det største er at tilgive!

Knus og kram fra Heste-Julle :-) Mischa ;-D og Ranja ;-)

Mennesket er frit som fuglen i et bur.
Man kan bevæge sig inden for visse grænser.

-citat- J. C. Lavater ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Re: Undskyldninger..
Forfatter: 
Dato:  30-04-2003 17:16
Undskyldninger er helt ligegyldige. Hvorfor man besvære sig med dem, skal jeg ikke kunne sige.

Hvis en eller anden kommer og fornærmer mig, så er jeg faktisk ligeglad med om vedkommende undskylder overfor mig. Det skal de da være velkomne til, men det ville ødelægge enhver tvivlsom respekt jeg kunne have haft for vedkommende.

Ja, sig bare undskyld, men jeg kan bedre lide, at en meget flabet person tager sig sammen efter en udskældning og viser at han/hun er i stand til at deltage fornuftigt i en diskussion og holde kammertonen.

Så kan man jo se, om de flabede ord har været en god eller dårlig oplevelse for vedkommende. Og det er for mig afgørende for, om jeg kan tåle personen eller ej.

-+- Zip.

~ The rose is red from blood and souled from tears ~
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider