Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sangskjulere ?!
Forfatter: 
Dato:  28-04-2003 21:35
Ja, jeg står jo over at skulle konfirmeres meget snart - nærmere betegnet her den 11. :)

Så var det jo lige, at jeg kom i tanke om en lille ting, som jeg mangler:

SANGSKJULERE !!!

Jeg har simpelthen ingen idéer til, hvad jeg kan lave - har I nogen foreslag ?

Krims Krams :D

;D Katrine og Signý ;D

"Fyld ikke dit liv med dage - fyld dagene med liv ! (...Og det skulle komme fra mig... ;))

Rideudstyr Sælges - Mail
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2003 21:58
....Hva' kan du lide?? F.eks til min stor'bros konfirmation, var der blevet lavet en computer ( Han er computernørd!(Næsten)) Så hvad kan du godt lide? Heste......Hmm... Har du en sadeltaske??? Arj jeg har ingen idéer! Held og lykke, og skriv liiige til os hvad du finder ikk'??

-HesteNuzz:)
0
0
Svar på denne tråd

Fantasi..
Forfatter: 
Dato:  28-04-2003 22:25
Tjah.. Som man siger så er det kun fantasien der sætter grænserne.. Og i dit tilfælde med sangskjulere tror jeg egentlig det er meget rigtigt.. Du kan stort set lave hvilken som helst sangskjuler du har lyst til.. Alt lige fra en ganske alm kurv dekoreret med lidt sløjfer og bånd til noget lidt mere kreativt som f.eks. at klippe og klistre en sangskjuler.. Du kan også købe nogle flotte sangskjulere i forskellige hobbyforretninger, men jeg synes nu det ville være sjovere hvis du selv laver den.. Hvis du mangler lidt idéer kan du gå på biblioteket og spørge efter nogle bøger om emnet konfirmation eller sangskjulere.. Der er helt sikkert nogle.. Har selv brugt en bog til det da jeg skulle konfirmeres.

Knus Tine..

www.hesteland.subnet.dk
0
0
Svar på denne tråd

......
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 10:19
Hey Turbo!

Tja til min konf. kom min mor med en barbie hest + vogn :-D

Eller hvad med at lave en hestestald? Ta' en papkasse og mal og lig lidt hø ved og køb evt. en lille hest og sæt i?
;-D Finurlige hilsner, Grisling - Rollo! ;-D
*Gør livet til en fest, rid irsk hest*
Snup et kig på min hjemmeside, med månedens bog, race eller hest og meget andet. Eller kig engang på HorseLand, en verden af heste!
Min hjemmeside | HorseLand
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har tænkt mig
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 15:01
Ja...Min veninde kommer med hendes lille Shetter ponzz med sadel taske på....altså bar i ahven med min sang...

Lærke
Hestehilsner fra
Lærke
;-D Athene, Cassio og Edna ;-D
Mail ~ Præs. ~ HP

Msn Messenger: Xtiny2@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Heste....
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 16:24
Du kan også klippe så mange heste som der kommer gæster ud i karton, tage sangene og folde dem som en vifte og klippe hul i hesten mave og så sætte sangene ind så det bliver en pegasus. Håber det var til at forstå *gggg*
;-DDer findes lige så mange holdninger som mennesker ;-D
Har skiftet navn fra *Pony-Nathalie* til *Fjord-Teddy*
0
0
Svar på denne tråd

*Fjord-Teddy*
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 18:21
-Kan vi ikke lave det til Christine?? ;D Du lyver så meget når du siger du ikke er kreativ.

---
Jaah, der er jo nogen der skal konfiskeres om endnu kortere tid ;) 4. Maj..
Jeg skriver ingen sang, -det bliver bare for pinligt ;)
Men altså, hvis der kommer mange gæster er det nok svært at lave alt for komplicerede sangskjulere.
Hvad med en kasse med noget collage på?
En paplagkage med sangene indeni?

Hvis det er en sang til dine forældre, kunne du lave en sangskjuler som en bil og ææh... et stykke chokolade i pap, eller hvad dine forældre nu kan lide :P

Ved det ikke helt ;)

~Ida

MSN: halifax_ida@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

mmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 19:41
SANGSKJULER???????????????????
HVA`
Hvis man stoler på hesten,
stoler den på
dig.

Krisb og Merkur.

Min side!Livet er som skak.
Det er altid nogle svære træk

Citat:Migz
0
0
Svar på denne tråd

krisb
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 20:45
Hvis man eks. skal konfirmeres og skriver en sang til konfirmanden, forældrerne eller andre til festen, så er en sangskjuler bare den ting man putter sangene ned i :)

~Ida

MSN: halifax_ida@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

Taaak..
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 21:32
...For de fine foreslag :D

Ida - Hæhæ, jeg har heller ikke lavet den selv. Jeg købte to sange med den samme melodi, satte dem sammen og puttede et par ekstra linier derind... Agtig noget.. Jeg vil nu hellere "lave" en sang, end en tale...! Præsentationsangst, uha.. :)

Krims Krams

;D Katrine og Signý ;D

"Fyld ikke dit liv med dage - fyld dagene med liv ! (...Og det skulle komme fra mig... ;))

Rideudstyr Sælges - Mail
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider