Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hesteluder!!
Forfatter: 
Dato:  28-04-2003 21:28
Kender i ik det deR med at folk kalder en for hest og hesteluder og sådan noGle ting???... Bare fordi man R glad foR heste!
dA jeg fik min PoNnnI for 2 åR siden snakkede jeg hele tiden om den! Mest til to andre piger fra min klasse der også kan lide heste,. Jeg hvar suPer glad foR den og havde også hesteplakater på hele mit værelse!! Og alle dem foR min klasse dR ik kunne lide heste "drillede" mig med det der hesteluder,,,,, Lidt nedern..
Kom Sq bare lige til at tænke pÅ det! Nu snakker jeg slet ik om heste mer (interresen R ik sååh spændende mer) ihvertfald meeget sjældent. Og har INGEN hesteplakater på værelset!!! Det R ik fordi jeg geRne vil have hesteplakater på værelset eler noget.. mEn syS sQ bare man skal have loV at have sin intterese i fRED! Så længe man ik snakker om heste med alle dem der ik gider høre om det ik?!.. Hvad syS i?
*Lev livet som om hver dag var den sidste*

{>Elsk mens du kan, lev mens du gør det! {>

KnusS Camilla - og mine to dejlige heste Ilana og Errolfina ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2003 21:53
....Har ikke direkte selv prøvet det der med at blive drillet med at ride/kunne lide heste, men en af mine veninder ( Som jeg oss' rider sammen med) er f.eks. blevet kaldt ( af drengene) 'En hest'<--Det de kalder hende! OG værrere ord! Ville meget gerne have sagt noget til dem, men det tør jeg sQ ikk', bange som jeg er, for så kan det jo være at det er mig det går ud over næste gang! Men det er bare 2-talt dumt at drille med sådan noget sy's jeg! Vi har da også haft en grundig snak i klassen( Der var en dreng fra vores klasse som gik til voltigering. Han var så blevet drillet/mobbet med at; Ihh, Jesper kan lide heste og IHHH Jesper går til ridning...THihi hva'?)Sy's at det er helt vildt fedt hvis man kan få drenge til at gå til ridning! Skal lige sige at Jesper ikke går til det mere! @!#$ DE DRENGE DER DRILLEDE HAM! SorRy mit sprog!
SeZ

-HesteNuzz:)
0
0
Svar på denne tråd

Kender det godt....
Forfatter: 
Dato:  28-04-2003 22:07
Alt for godt. Det samme problem havde jeg da jeg lige fik pony for 3 år siden. Man gik i 5. klasse og var ret så sårbar!

Og pludselig en dag kom så denne "Hesteluder" sang. Den fik en til at trille tårer når man blev drillet med den oppe i skolen.
Jeg synes egentlig at sangen er ret fed på sin egen måde, men når man bliver drillet med den, er den ikke så fed alligevel!

Men nu har næsten alle pigerne i min klasse pony, så vi rotter os sammen mod drengene og så får de tur, med deres dumme fodbolde!
Men nej, jeg har heller ikke heste-plakater oppe på væggen. Jo der er én enkelt spring-plakat, men den er snart dækket så meget til at man kun kan se noget af hestens hoved!
Det er lidt sørgeligt at tænke på nogle gange...

KnuZer Nina

Tjek da lige min spilter NYE hjemmeside.
Den handler om Flicka og jeg. Den er lidt for fed!
Tryk HER for at komme til hjemmesiden! Du dør vel ikke af bare at KIGGE!!

Hvis du vil se nogle billeder af min dejlige hyp jamen så tryk da lige ind på min præstation, eller klik ind på min HP.
0
0
Svar på denne tråd

2tal afslappende,&der hvor man skal se fin ud (:
Forfatter: 
Dato:  28-04-2003 22:34
Jeg kender godt det der med at andre ikke helt forstår ens hobby.. De fatter ikke hvad man kan lave med en hest og hvad det vil sige at ride.. Den anden dag kom vi helt tilfældigt til at snakke om det oppe i skolen (snakker ellers ikke sådan om heste i skolen, kun med dem som også har pony og som jeg rider sammen med). Jeg fandt ud af at de fleste troede at det var totalt afslappende at ride; altså det kan da også være dejligt afslappende at skridte en tur i skoven og sådan noget, men det kan F***** også være hårdt!!! De troede bare at man skulle sidde stille og smile oppe på ryggen af heste.. Og dressur kaldte de "der hvor man skal se fin ud".. Hmn.. Tjah.. det kan man jo også kalde det... :-)

Det jeg vil sige med det her er at grunden til at nogen driller med at man har heste som hobby er at de er for dumme til at fatte hvad det går ud på.

Jeg vil lige tilføje at jeg aldrig selv er blevet drillet eller mobbet p.g.a. min hobby/sport.. En af grundende til det kan nok også være at jeg ikke plaprer om heste i skolen, kun hvis der er nogen der spørger til det. Jeg har dog prøvet at blive drillet engang imellem, men det har kun været små venskabelige drillerier.. Og det gør jo ikke noget, men jeg tror også at jeg ville pisse af hvis der var nogen der kom og nedgjorde det som jeg bruger en masse tid på og som jeg synes er vildt fedt, ISÆR hvis de overhovedet ikke ved hvad de fabler om..

Ja, det var bare lige det jeg ville sige.. :-)

Mange Knus Tine..

www.hesteland.subnet.dk
0
0
Svar på denne tråd

Jep!
Forfatter: 
Dato:  28-04-2003 22:54
Jo jeg kender det, men det her emne har snart vaeret debateret alt for mange gange.

Jo-vi fleste kender det, og det er ikke rart.

Slut.

Knuz *Smile*
En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P

0
0
Svar på denne tråd

jep!!
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 13:02
Jeg er gentagende gange blevet kaldt hesteluder, pony knepper, og alt sådan noget!!
Jeg har også svoret aldrig at spise hestekød og derfor var der nogle som gav mig et stykke hestekød i fødselsdagsgave!!! Hader dem for det..
Knuz
0
0
Svar på denne tråd

Gizmo
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 13:04
du skal hellere til at spise hestekød, så hjælper du jo hestene!!

Men jeg ville nok heller ikke kunne få mig selv til at spise hestekød, men på den anden side vil man jo gerne hjælpe hestene...

- Mulle (Coco) -
((( DræberKylling )))

| Mail|Præs.|
0
0
Svar på denne tråd

Det er utroligt!
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 16:58
Ja, det er sQ utroligt hvad folk kan finde på at kalde hestetøser (og drenge for den sags skyld)
I 4 klasse (3 år siden) fik jeg langt om længe lov til at gå til ridning.
I femte skulle min klasse til at have en parallel klasse! Der var en dreng som åbenbart havde alt imod min store interrese for heste(som forøvrigt ikke er blevet mindre pga. hans drillerier. Elsker stadig de dejlige dyr)
Nå men tilbage til historien. Den skovl kaldte mig for hesteluder og beskidte staldtøs. Hvilket jeg ikke er!
Jeg hadede ham for det, og en dag fik jeg nok; lærerne ville ikke gøre noget ved det så det gjorde jeg selv!
En dag kom ham og hans "bande" over til mig og mobbede! Så tog jeg min højre knytnæve og plantede i hans kæbe! Så faldt han til jorden. Hans venner kastede sig over ham.
Da hans mor så ringede fik jeg jo lidt røde ører da jeg hørte at hans købe var gået af led. Men jeg nød det øjeblik hvor jeg så ham falde i fulde drag.
Nu er han heldigvis flyttet ud på lars tyndskidsmark!

Jeg har aldrig siden handlet voldigt over for nogen, men han irriterende mig noget så GRÆNSELØST!!!!

Nå men ville bare lige fortælle at i ikke skal gøre mit nummer efter, så hellere IGNORER det de siger!!

Mette
Af hestens røgt,
ses menneskets kløgt!!
0
0
Svar på denne tråd

hmm nej..
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 18:02
jeg er faktisk ikke blevt drillet..
Detv eneste jeg er blevet kaldt er at jeg ligner en hest så sagde jeg bare ja @!#$ dig du ligner et S*****************'
Eller sådan noget og så er jeg ikke blevet kaldt fdet mere..
HE HE
DeR FiNdEs KuN 1 *sTjErNe I VeRdEn Og DeR eR HaRlkIn. ;-D

Sol, sol kom igen
For du er min
bedste ven
Sky, sky gå
din vej vi har
ikke brug for dig

KnuSer SiDsEl
0
0
Svar på denne tråd

Tja..
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 18:15
...synes emnet er oppe og vende hele tiden ;)

Ud over det, så er jeg aldrig blevet drillet med min hobby, andet end små kommentarer som ikke er ment ondt og ikke opfattes ondt.
Nu er det så også sådan, at mine to bedste klassekammerater også er mine ridekammerater, så det gør det selvfølgelig lidt nemmere når man ikke er alene.

Vi har da prøvet eks. i bussen hjem hvor vi har ridetøj på, at der er nogle der synes det er sjovt at komme med en kommentar. Men helt ærligt -det kan man nærmest ikke andet end at grine af! Idioterne ved jo slet ikke hvad de snakker om ;D

~Ida

MSN: halifax_ida@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

egentligt ikke
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 18:36
næ, ike rigtig drillet, men så er jeg blevet drillet med så meget andet. Men jeg har rigtig tit blevet udsat for at folk trorat heste er det eneste jeg intresserer mig for, og det HADER jeg, for det er det ikke, jeg snakker ikke om heste særlig tit eller særlig meget og jeg er ikke kedelig bare fordi jeg rider. Jeg har mange andre interesser også. Ihh jeg hader at blive sat i bås.
0
0
Svar på denne tråd

Jo.............
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 20:19
Jeg SQ blevet drillet med hesteluder, hest og alt andet Men Jeg er så ligeglad!!! Jeg elsker heste og det har jeg gjort i 3 år (3 1/2 år) og snakker dagligt om heste i skolen og har heste plakater over det hele, jeg er ligeglad hvad folk siger eller synes det er min interrese og den skal INGEN tage fra mig!!!! og mine venner indvilliger i at høre om heste (engang imellem) he,he.........

*Ronja*

-Still cant find anyone as crazy as mee!! ;-D

{>I am with my love Rolando {>
0
0
Svar på denne tråd

Aldrig !
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 21:23
Jeg er aldrig blevet drillet med min hest. Jeg er godt nok den eneste der rider, og de ved jeg har min egen hest, men de synes bare det er fedt ! 8-)

♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥

Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! ;D

Hvad er Jeg ? <---- Klik !
0
0
Svar på denne tråd

øh... ja!
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 22:14
Harj ;-D ;-D
For det 1.: Emnet har som Ida(Halifax) skriver: Været oppe et par gange! Det er faktisk kun et par dage siden at en anden skrev et lignende indlæg!
Men jeg har STADIG den samme mening og jeg har EN gang prøvet at blive kaldt fór heste luder da jeg gik i 5. klasse... og som en anden skriver: er man jo RET såbar når man går i 5. klasse! Når men der da jeg blev kaldt 'hesteluder' var det mest til to andre piger fra min gamle klasse bla. Anso&Prince her inde fra (Vi har gået i klasse sammen!)det handlede om... for der var jeg ikke SÅ intresseret i heste... som nu!
Men jeg har heller ikke hesteplakater på mit værelse... for hvorfor skulle jeg det???
Jeg har haft for et par måneder siden... Mææææn, syntes jeg var blevet lidt for stor til den slags!
Jeg forstår godt at nogle syntes at det er meget igerterende og at det kan gøre en ked af det hvis man bliver kaldt for hesteluder... men for mit vedkommende ville jeg bare gå min vej og vende den anden kind til... Ej det er nok lidt løgn for jeg har et MEGET stort temprament... så jeg ville nok råbe: Luk røven, fede dyr eller lignende og hvis vedkommende svarede igen ville jeg gå hen og slå personen! Det var bare lige lidt om hvad JEG ville gøre!
Der er også mange normale (tit snobbede) piger der ikke har noget liv feks. der kan finde på og sige alt muligt med at det er barnligt osv...! Men det er det jo netop ikke! For i bund og grund er ridning jo en livsfarlig sportsgren - bare lige for at spille klogeåge (i)... LoL!
Jeg har det bare sådan at overfor sådanne tilfælde er jeg bare ISKOLD...! det havde jeg ikke været for bare et halvt år siden! Men man ændre sig vel hele tiden!
;D ~ Den zmukke tøZ! ~ ;D
Teenie
{> I Shagall! {>

I selv de sværeste siturationer - Må man tænke klart!
Citat: Moi :D
0
0
Svar på denne tråd

Not Me
Forfatter: 
Dato:  30-04-2003 18:38
Jeg er ALDRIG blevet drillet med jeg går til ridning
drengene i min klasse mobber sku aldrig :D det kun pigerne der kan være liiiidt lede tror jeg (sys jeg ikke jeg er) nå men i min klasse har de da bare spurgt "Er det sjovt at gå til ridning" "Er du ikke bange for de sparker" osv. :D Jeg har ikke noget imod at slå eller sparke drengene hvis de Irretere mig har før Gidet en dreng Lussing :P men de skal fandme (undskyld sproget) vide de ikke skal behandle mig sådan :D hehe arj så Brutalsk er jeg heller ikke (jeg er bare ikke den der "SØDE PIGE" )

Nå min mening selvom den ikke liiiige handlede og Hesteluder ;)

- QnuZ Mini -

Fish and Chips :P

Mail. Send mig en mail :D Mail.
0
0
Svar på denne tråd

FØLER med dig
Forfatter: 
Dato:  30-04-2003 19:37
Hej

Sådan har jeg det osse...
Der er INGEN i min klasse der interresere sig for heste..+ min parralel klasse. Der er helr ingen...
En pige der hedder Aida interresere sig da lidt, men hun har ik sin egen ponz, og har ik så meget forstand på det o.s.v
Og hvis jeg siger ordet HEST så siger mine "veninder" er det nu de dumme hest IGEN...De kan ik se set gode og sjov i heste. De kan ikke forstå at i stalden kan man finde ly, at hesten forstår en ... Det kan de bare ikke se.
Det ENESTE de har i deres fatsvage hoveder er HÅNDBOLD og det må man GODT snakke om men ikke HESTE...Det r er meget upopulært ord på min skole...Så på skolen er jeg bare nødt til at blande mig i snakken om Håndbold , og ALLE deres lækre fyre. Mine venenr syntes helr ik at man får meget lektier for. de kan ik få tiden til at gå. Efter deres håndboldt er sluttet - de kan bar ik forstå det...Jeg har bare lyst til at kigge på heste-hjemme sider når jeg er på skolen. Men det er forbudt---Men gør det nogle gange alligevel--

Tja..Et lille indlæg Fra:
MeTTe ReGitze
Und
De 2 Absolut Zejeste Hyppsere:
;-D
Stjarni & Tarok
;-D
Nermere betegnet:

:-D
~ Isbøllen & Shettien ~
:-D
0
0
Svar på denne tråd

Det er rigtigt!
Forfatter: 
Dato:  01-05-2003 13:13
Hej..

Jeg har selv prøvet noget lignende og det er ikke særlig rart!

Så hvis der er nogen der kigger på det her, som siger sår'n noget, så; @!#$ AF MED JER!

~Marie~

~Nuggi~
Dagen bliver bedre, hvis du udfører den med et smil:-)
0
0
Svar på denne tråd

Mulle
Forfatter: 
Dato:  01-05-2003 15:12
Ved det godt, men tænk lige på at få severet en som måske kunne være ens gamle hest????
0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2003 15:24
HADER en dum spassermongol fra min klasse (og lidt én mere som os 'mobber' en gang i mellem)!! Dvs. det har været værre end det er nu, men dengang var det sjovt at gå og sige at det kunne være fedt at skyde en hest, og at heste er nogen lorte dyr osv. osv. De kaldte mig os for hest, og de kunne os finde på at sige, at nu ville de lige tegne mig, og så tegnede de en hest på tavlen. *Barnligt!!*
Men jeg taler altid om heste i klassen lige meget om de (og de andre) kan li det eller ej, for jeg vil sq ik droppe det enme bare forbi der er nogen spassere der ik kan li dem!!
*Grrr* og så fordi når jeg rende rundt oppe på rideskolen i mine fritimer, og kommer tilbage til klassen, så ryger der jo tit noget jord af mine sko på MIN plads, men det kan denovennævnte spasser ik klare! Næ nej, kan jeg så feje det op! Det skal duksen ik gøre, for det er mig der har svinet! Fy ha, at jeg ik skammer mig!! Iiiih han er bare så hellig!! Så her i går lå der igen noget jord under min plads, og det gjorde der os under hans ejen plads, men han skyndte sig at feje det sammen, og sige at jeg skulle gøre det samme, for nu havde han gjort det hos ham, og så kunne jeg altså os godt!! Men det gad jeg ik, så jeg skred, for jeg kan sagtens leve med at der ik er blevet fejet under mig! Og tror I så ik den lille barnlige spasser lagde noget af jordet på min stol?! Hvor barnlig er man så?!
Det kan VIRKELIG få mit p** i kog >:-(

Vær dig selv, for ingen andre kan være dig! -Citat en klassekammerat
I'm not always right, but I'm never wrong! -Citat Garfield
Hilsen Lisa med
♥Ódin♥ , ♥Þrymur♥ & ♥Flash♥
0
0
Svar på denne tråd

pisse irreterende....!
Forfatter: 
Dato:  03-05-2003 14:36
Dem fra min klasse går os og kalder mig og mine hestevenner alt muligt grimt og dumt....! Pigerne er søde... Men drengene...! Engang sagde de kun noget om mig... men så skulle jeg lave en engelsk-fremlæggelse om min tøs... nu går de og skriver på tavlen og råber ting som "@!#$ Tøsen", "Tøsen er grim og dum" og en masse andet... jeg er ligeglad med de siger noget om mig, men de skal ikk sige noget om Tøsen... Jeg burde ikk blive ked af det, men nogen gange kan jeg godt blive lidt såret....! :{-( *snøft*

Knus fra
mOzZe...
Det er ikke den erfarne træner, der kan få en hest til at optræde, det er den erfarne træner, der kan få en hest til at ønske at gøre det....!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider