Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Venner!
Forfatter: 
Dato:  23-04-2003 21:30
Heey!
Jeg sys lige at jeg ville skrive noget om det der er en utrolig vigtig ting for mig i mit liv, ja, faktisk en af de vigtigste!!
Det er mine venner!
Faktisk ved jeg ikke hvad jeg skulle gøre ude dem, Love Ya!
Jeg har ikke så mange GODE venner, jeg føler ikke jeg har mere end 3!

Det er en vildt sød tøs fra min klasse, virkelig den bedste veninde i hele verden!! :P
Også er det 2 fyre fra 7 klasse, altså en klasse under mig!
Det er Peter, en herre sød fyr, jeg kan bare snakke med ham om alt!
En fredag hvor vi (nogle fra 7, nogle fra min klasse og 3 fra 9.)havde været til fest, fik jeg MANGE spørgsmål om mandagen "Hyggede du dig fredag?" "dig og peter havde det hyggeligt, hva?" Og sådan noget ligenede, så fandt jeg så ud af at jeg, og Paddo (peter) begge havde været vildt stive, også havde vi bare rå snavdet! ;)

Også min anden gode ven, det er Anton V, eller bare V. han går i klasse med peter, og er bare SÅ sød! ;) De er virkelig mine bedste venner!

Efter påske ferien, savnede jeg bare mine venner eksremt meget! så vi er altid sammen i ferien! Og i frikvaterene, og efter skole! V og Paddo har også været ude og ride på Nova! ;) Ik lige deres stil, men de havde det sjovt! :P Også skulle jeg med ud i Fælledparken og stå på skateboard, og det kan jeg virkelig ikke finde ud af! :) Men det var vildt sjovt!

Hvem er jeres bedste venner??

-*Joze*

Every moment is another chance
Popcorn

0
0
Svar på denne tråd

-Louise-
Forfatter: 
Dato:  23-04-2003 22:05
Det er Louise her inde fra...Selvom vi tit er uvenner og alt muligt, så er vi stadig bedsate venner {>

~Peace out~

~Malle~

Mennesket er ikke intelligent - det lader bare som om :-)

Citat: Mig selv ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Har ingen...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2003 22:44
Jeg har desværre ingen bedste venner da de "gode" venner jeg har altid på en eller anden måde formår at svigte mig... (Jeg er meget nærtagene, HmMmmmm...)

De er da søde nok, men ikke på bunden... HmMmmMmmm....
Livet er et stort forhindringsløb,
så snart man har overvundet en kommer en ny...
:-P
0
0
Svar på denne tråd

2 bedste...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2003 23:42
veninder..

Den ene Nikoline, er 14 år. Hun har her det sidste års tid, svigtet hesten lidt pga. større interesse i drenge/fester hvilket jeg ikke helt sys hun kan være bekendt over for hesten :-(

Den anden, Camilla er 16 år. Hende kan jeg bedre snakke med om alt, også fordi hun er det ældre end Nikoline og er kommet over dén alder, hvor man ikke helt ved om det er hestene eller drengene der er mest interessante!

Ellers er der en som hedder Marlene, og hun er også en rigtig god ven :-)

Også så selvfølgelig dem fra klassen :-)
Mvh. Bettina(Macay)
If you can dream it, you can do it ;-)
Citat: Walt Disney

Præsentation opdateret d. 15/3-03 med en HEL MASSE NYE træningsbilleder!
Præsentation redigeret d. 16/4-03 med en masse ny tekst
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2003 07:40
...Nej, Tror ikke rigtig jeg kan kalde dem for "Bedste Venner" Da de tit svigter mig. Ja - Vi har jo "min bedste ven" det har hun da været gennem mange år! Så hvorfor stoppe nu? Når hun er sammen med nogle piger fra de størrere klasser så løber hun væk, Og blærer sig af lort til med hendes måske kommende hest. Og hun er bedre til at ride end mig.. og hun får ditten og datten og bla, bla, bla. Seriøst hun har ikke en gang redet i halvdelen af alle de år som jeg har!? Yes, Yes Kan jeg så ikke ride? Jow for ****** Seriøst det hader jeg bare. Jeg kan skam godt få min hest til at gå til biddet - Men det kan jeg ikke være alene om, For hesten skal sq hjælpe lidt til, Man skal samarbejde. Nåh, Men hun rider heller ikke en skid bedre end jeg - Bare fordi hun blev nr. 3 i en LX og jeg blev nr. Sjok. Men grunden er sq ligesom også at den hest jeg red var bange for ALT. Den ødelagde seriøst det hele hved at løbe hurtigt rundt og stoppe, Så jeg ikke kunne ride mit program ordentligt. Nåh... Men vil se at komme i skole. Hygge Hejsa!

-Me(Action)-
~Islænderen, Nordens Fuldblod~
"Himlen har stjerner, Piger har hjerner, Guitaren har strenge, Men hva' har drenge?"
Citat: ?
0
0
Svar på denne tråd

Nope
Forfatter: 
Dato:  24-04-2003 14:53
...heller ingen bedste venner her... Har nogen gode veninder, men ikke bedste.
Men kunne vildt godt tænke mig en bedste ven, en man bare kunne snakke og ha' det sjovt med :)
Og én som bor i nærheden af mig. "Forelsker" mig ret i tit i dem, som desværre bor et godt styk fra mig. Altså..langtvæk..

~Fjordsnuden! Nordens Varmblods Snude~

MSN :
Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com
'

0
0
Svar på denne tråd

Venner...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2003 15:25
Jeg har to bedste venner, nogle få gode venner og så har jeg... bekendte. *Gg*

Har af erfaring lært, at hvis man lægger for meget vægt på vennerne bliver man nemt skuffet..

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

HeY!
Forfatter: 
Dato:  24-04-2003 15:47
HeY!! Jeg har RIGTIG mange venneR ...! MeN mangee af dem R egentlig slet iK såå gode venner?... Og de tænker bare på vad deR R bedst foR dem selv! Meen mine RIGTIG goode veninder eeeelsker jeg bare sygt meGet!...!! Men dersværre,,, for mine latterlige forældre siger jeG ik må være sam med den :{-( :(-( FoRdi vi haR levet en masse lort sammen... snøft...
Det R bare rigtig surt..:( de vil have jeg skal være sammen med dem fra min egen klasse....som ik lig R mig..
Men J hved de stadig tænker på moI...og vi skRiver sammen...
Og noGen gange ses vi også uden mine forældre ve det!..
Men nu ve J da hvor meeeeeeegeeet de betYdeR for moi..!
*Lev livet som om hver dag var den sidste*

{>Elsk mens du kan, lev mens du gør det! {>

KnusS Camilla - og mine to dejlige heste Ilana og Errolfina ;-)
0
0
Svar på denne tråd

JEg har..
Forfatter: 
Dato:  24-04-2003 18:01
HEj...

jeg har Cille (Karen( herindefra..) Hun er bare en kanon ven! Hun er min bedste ven! Vi har redet mange mange hyggelige ture, og hjulpet hinanden i modgang og medgang! ;-D Jeg vil bare sige til dig karen,: Du er verdens BEDSTE! og jeg vil aldrig glemme dig! Lige et lille rim som passer til dig:

Et hjerte kan slå, et hjerte kan briste. En ven kan man få, en ven kan man miste. Men i mit hjerte er du altid gemt, for en ven som dig bliver aldrig glemt!:-)

knuz og kram

din bedste ven Marie...

~Marie~
:-*
~Nuggi~
Dagen bliver bedre, hvis du udfører den med et smil:-)
0
0
Svar på denne tråd

Mine bedste venner...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2003 19:28
Min allerbedsteste bedste ven i hele verden er Anna! Vi er nærmest soulmates, vi kan bare snakke om ALT, har samme humor og har det pissegrinern når vi er sammen... Anna er simpelthen bare den bedste veninde man kan få :-)

Mine bedste venner på rideskolen og også lidt udenfor rideskolen er Josefine (Josefine/Embrace - http://www.jaruds.ridesiden.dk) og Cille (http://www.embrace.ridesiden.dk - hende og Jose's hjemmeside...)
http://www.hypzer.ridesiden.dk - min og Jose's hjemmeside...

Mine bedste venner i klassen er Ida og Radhika (Fikki)... vi er mest bare sammen i skolen, men også nogle gange efter skolen... Snakker ikke sådan med dem om ALT (dog har Ida også fået et par hemmeligheder at vide), men vi kan da snakke om en del og har det også pænt sjovt sammen.

- Mulle (Coco) -
((( DræberKylling )))

| Mail|Præs.|
0
0
Svar på denne tråd

Hm...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2003 10:13
jeg har ik rigtig nogen bedste veninde/ven...jeg har da en af mine veninder som jeg har haft siden jeg gik i 1. kl. og hun i bh. kl. men hun er mere sammen med en anden så...! Og så er der da os en fra klassen men vi er bare sammen i skolen og en enkelt gang i mellem sammen efter skole. Men min bedste veinde er da nok min kusine som jeg kan tale om alt med! Men det er ret sjællendt vi er sammen, for hun bor i Roskilde og jeg ud af ved holbæk så...!
Men jeg har da os en som jeg os kan tale med alt om! hun bor så os lidt langt væk fra mig men vi skriver da tit sammen over sms (en god opfindelse ;-)) og fortæller om vores nye forelskelse osv. ;-)
Men ellers har jeg det udmærket uden at ha en veninde rendene i hælene på mig hver dag efter skole, for så kan jeg gøre de ting jeg har lyst til, og ik sidde og underholde andre!

I'm not always right, but I'm never wrong 8-) -Citat Garfield
Hilsen Lisa med
♥Ódin♥ , ♥Þrymur♥ & ♥Flash♥
0
0
Svar på denne tråd

---
Forfatter: 
Dato:  25-04-2003 10:39
Hejsa

Nej jeg har ingen bedste venner/veninder, jeg havde engang en bedste veninde, men det ophørte for ca 1½ år siden og så snakkede vi ikke rigtig sammen på den måde som vi altid havde gjord! Lige pludselig begyndte det at gå ned af bakke og vi ringede ik så meget til hinanden, og så troede vi begge to at vi var uvenner men nej, en dag jeg ringede til hende aftalte vi at mødes oppe for enden af vejen (vi bode tæt på hindanen) og snakke om tingene, og det gik fint og så aftalte vi at vi måtte snakke noget mere sammen igen....men så gik det ene med det andet og det blev ik til noget, så det gik i vaksen for anden gang....men men men vi kan stadig snakke godt sammen, og alt det der, men egentlig tror jeg at vi begge går og tænker når vi støder på hinanden,"Hvad gik galt????" Og at vi ikke tør at snakke med hinanden om det da vi ikke ved hvordan vi vil tage det!?

Men "bare" venner og veninder har jeg masser af, i ved dem som man mødes med engang imellem og tager en sludder for en sladre ;-D
Og så har jeg jo dem som jeg går i klasse med, ja vi kan også godt sammen, især når vi tager på fredags bare og fortsætter ned i byen og så går det bare til den lyse morgen :-D

Jo og så har jeg også en specielt pige som hedder maria og er 17 år som jeg gik i klasse med sidste år (10 klasse) Hende snakker jeg meget med og vi kan rigtig godt sammen! Og tager også tit i byen sammen...det er så hyggeligt :-)
Også køre (har jo kørekort hehehe) jeg tit ud til hende og snakker lidt med hende om verdens situationen :-)

pyha det blev en hel livs historie :-)
M.V.H
♥Tine♥

(")(")
( '.')
(")(")

**Vær dit eget ikon**

*Præsentation*
0
0
Svar på denne tråd

Min bedste ven er...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2003 16:48
hesten..? Tit har jeg ikke brug for svar bare at fortælle og heste er utrolig gode til at lytte..!

Og så er det selvfølgelig en god ven..!

KramZ LBfoxxyStar

"Mødet mellem hest & Rytter, er som mødet mellem 2 kemiske stoffer! Er der en reaktion, vil de begge forvandles"
{>

Min Email..!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider