|
|
| Make-up - ved hesten??? |
| Forfatter:  |
BoyzeMuz |
| Dato:  |
23-04-2003 18:06 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jep.. |
|
|
Hey..
Jep, bruger den hver dag, og har den derved automatisk på ude ved hypzen. Syntes selv jeg ligner en ( spade ) uden, eller en der har set et spøgelse.. ¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤
En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt, ubeboet ø, så længe der er fugleklatter på den ~ Lov fra USA
Søger part!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| baaah |
Anso&Bobby |
23-04-2003 18:24 |
|
jeg bryder mig godt nok ikke om det! I min gamle klasse var ALLE pigerne, INGEN UNDTAGELSER! sminket så meget at man ikke kunne se deres normale hudfarve!(  næææsten da i hvert fald) hvis man spurgte dem om de ikke synes at det var ubehageligt svarede de altid:"jamen jeg kan jo ikke gå rundt og ligne et spøgelse, og TÆNK nu hvis ham den lækre fyr fra 10 klasse skulle se mig uden! UF nej, det går helt seriøst ikke!" <---(hehe måske lidt overdrevet, men noget i den rætning)
~♥gullerødder og knuz fra Anso&Bobby♥~ er du til fest eller er du til hest?ingen Bobby~ingen hobbyI♥Bobby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps.. |
|
|
Yees, har altid make up på..
MSN ~ KoRn_idioten@hotmail.com
'Ive got demons inside me'
~ Dead_Bjork
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah... |
Signý |
23-04-2003 19:03 |
|
Jeg kan ikke rigtig tåle det... - Eller, det kan jeg måske godt alligevel, i en overgang havde jeg vidst bare lidt øjenbetændelse  ellers gider jeg ikke.. Hæhæ.
Meeen, hvis der kommer lidt på er det typisk bare mascara, og intet andet.. Joh.. Måske lidt diskræt øjenskygge, men det er ikke så tit.. For det meste er jeg makeup-løs... Gider nemlig ikke stå tidligere op for at nå det.
De dage, hvor jeg til en afveksling har makeup på, har jeg det da også på henne ved hyppen. Hvorfor skulle man da fjerne det af den grund, at man skulle ud og ride, og så starte helt forfra med at klatte maling på i fjæset, når man kom hjem ?
Katrine og Signý "Fyld ikke dit liv med dage - fyld dagene med liv ! (...Og det skulle komme fra mig... )Rideudstyr Sælges - Mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aldrig-...... |
Blimmer |
23-04-2003 19:18 |
|
i livet om jeg skal have det på i skolen. Næsten alle i min årgang på skolen har det på og det ser mildest talt forfærdeligt ud på nogen af dem. De er altid helt sorte om øjnene. Baahhh at ligne en idiot nej tak!
Jeg har det kun på til feste eller finere legliheder.
Nogle fra min rideskole har det kun på for at se smarte ud så de kan score de drenge der render rundt derude. Men hvor smart er det når det er klattet fuldstændig ud når man har arbejdet den mindste smule????
Jeg håber ikke det lyder som om jeg hader folk der går med make up, JEG synes bare det er FOR meget nogen gange ♥ Frede & Nico♥
The world is mad and cruel and cold, where souls are sucked dry and hearts are sold. You want to go nuts and scream and cry. Life´s a bitch and that´s no lie!
Citat: Mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aldrig-...... |
Blimmer |
23-04-2003 19:18 |
|
i livet om jeg skal have det på i skolen. Næsten alle i min årgang på skolen har det på og det ser mildest talt forfærdeligt ud på nogen af dem. De er altid helt sorte om øjnene. Baahhh at ligne en idiot nej tak!
Jeg har det kun på til feste eller finere legliheder.
Nogle fra min rideskole har det kun på for at se smarte ud så de kan score de drenge der render rundt derude. Men hvor smart er det når det er klattet fuldstændig ud når man har arbejdet den mindste smule????
Jeg håber ikke det lyder som om jeg hader folk der går med make up, JEG synes bare det er FOR meget nogen gange ♥ Frede & Nico♥
The world is mad and cruel and cold, where souls are sucked dry and hearts are sold. You want to go nuts and scream and cry. Life´s a bitch and that´s no lie!
Citat: Mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jah...! |
-Louise- |
23-04-2003 20:23 |
|
Har altid makeup på... Og gider da ik t at ta d af når jeg ska ud t hestene!
-Louise!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| .... |
Snuske |
23-04-2003 20:24 |
|
Hay...
Har altid make-up på... Også ude ved hesten.... Ligner også nogen der er løgn uden....
Knuz Moi..
Rigtige ryttere er springryttere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| NopZ: |
HesteNuzz |
23-04-2003 20:45 |
|
Næhh... det er ikke lige det jeg gør så meget i! Og da specielt ikke ud på rideskolen! Det er jo ikke meningen at man skal maje sig ud når man skal ud at ride ( efter min mening!) Det er jo ikke ens udseende der tæller men hvordan man rider! Tja, men hvis det er blevet en vane at ha' det på så skal man vel ikke til at tage det af bare fordi man skal ud til hypZerne!
Nåh jeg vil go away! Min lillebror vil ha' puteren NU!
-HesteNuzz:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ik´mig |
millaoghypserne |
23-04-2003 20:50 |
|
Bruger det aldrig... men det er ok. andre gør det...
Knuz camilla og de SØDESTE ponzer i verden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mascara og streg... |
*Drakkar* |
23-04-2003 21:19 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bruger det a...... |
Sidseljuel |
23-04-2003 21:33 |
|
....altid..
Og så gider jeg ik til at fjerne det når jeg skal ud til hesten..
Men jeg bruger kun mascara (STAVER?????)
Og meget meget sjældent eye ligner..
Men om weekenden ikke
kun hvis jeg skal noget.. DeR FiNdEs KuN 1 *sTjErNe I VeRdEn Og DeR eR HaRlkIn. Sol, sol kom igen For du er min bedste ven Sky, sky gå din vej vi har ikke brug for digKnuSer SiDsEl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja! |
*Malle&Nuggi* |
23-04-2003 21:51 |
|
Man gider ikke tage det af, når man skal i stalden ligesom... hardet altid på!
Ja ja, bare kald mig snob! I don't care!
~Peace out~
~Malle~Mennesket er ikke intelligent - det lader bare som om Citat: Mig selv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nogen gange... |
|
|
Jeg tar´ sjællendt make-up på i skole, men det sker da at jeg har lidt maskare på en gang i mellem, og så gider jeg altså ikke ta´det af inden jeg skal ud til hyppen...
Men vis jeg skal til fest eller ligne kommer der altid lidt extra på... Livet er et stort forhindringsløb, så snart man har overvundet en kommer en ny... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Make - up ... |
* Julle&Josca * |
24-04-2003 17:31 |
|
Ja, det har jeg på.
Mange af jer siger det er forfærdleigt grimt o.s.v.
Men man kan jo sagtens have make-up på uden at være malet totalt.
Ligger normalt en meget naturlig make-up, blot for at dække urenheder o.s.v. og så ellers lidt mascara.
Og ja, jeg har det jo så automatisk på hos hesten.
Mange Hilsner fra Julie & Josca ~ De som er kloge og som har hjerne, begriber aldrig nogen ting ~ Citat : Peter Plys
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, aldrig! |
Anna! |
24-04-2003 18:21 |
|
Jeg har faktisk ALDRIG makeup på! JEG ligner en NAR med mascara, mine øjnvipper bliver ALT ALT for store og det ser sQ dumt ud! Anna&Musse Rigtige ryttereaccepterer andres holdningerog rider den hest der passer dem bedst!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: |
|
|
Man kan ikke se det på mig, når jeg bruger mascara eller andet krims-krams i ansigtet. Oversat, jeg bruger det ikke normalt.
Nogle enkelte gange tager jeg øjenskygge på til fester, men det er der egentlig heller ikke nogen grund til - med mindre jeg tager skarpe farver på, så kan det ikke ses. *tja*
Jeg synes folk skal gå med hvad de vil i ansigtet - men samtidig synes jeg også det er grimt når man ser folk gå i skole med et ansigt, som på det nærmeste ligner en dukkes, fordi der er brugt så meget make-up.
Men det må være op til den enkelte.
-+- Zip.
~ Helvede er Guds kærlighed til mennesket (Nietzsche)~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm |
Tine85 |
24-04-2003 19:03 |
|
Til hverdag bruger jeg make-up og så derfor også ude ved hesten, fordi at jeg gider ikke tage det af bare for at tage derud.
Men i weekenden når jeg skal til hesten, tager jeg ik makeup på, for så skal jeg jo ikke andet. M.V.H ♥Tine♥
(")(") ( '.') (")(") **Vær dit eget ikon**
*Præsentation*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har kun... |
|
|
...makeup på ganske få gange. .Og ganske lidt.. Det strækker sig til LipGloss og nogle gange mascara
Det er ikke fordi jeg ikke vil gå med al det jeg har.. Vil jeg meget gerne.. Er bare SÅ dårlig til at lægge det. .OG så kan det være lige meget
De dage jeg har det på har jeg det også ude ved
hyppen. Gider da ik tage det af af den grund
~Julie
-Livet er en lort
Hvis man kunne krydse et menneske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes!
Oprindeligt citat: Mark Twain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| nej tak du! |
|
|
Det gider jeg fisme ik rende rundt med!! Jeg kan SAGTENS leve uden! Jeg kan sq ik helt se hvad nytte make-up har, andet end at man kan købe sig fattig i sådan noget fims!
Men som man nok kan forstå af det jeg har skrevet; jeg gider ik gå med det
Vær dig selv, for ingen andre kan være dig! -Citat en klassekammerat I'm not always right, but I'm never wrong! -Citat Garfield Hilsen Lisa med ♥Ódin♥ , ♥Þrymur♥ & ♥Flash♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|