Idag var jeg på besøg hos Fáni. Der var ingen hjemme da jeg kom til gården, men viste hvor Fáni stod. Da jeg kom hen til folden fik jeg et chok. 2 FÁNI'ER! 2 ens heste, og en af dem var Fáni. Jeg diskuterede lidt me dmin mor, hvilken en af dem der var hende, men så fik jeg øje på hendes sår på balden. Pyha, jeg havde ret i, den jeg troede der var Fáni

Lidt efter kom manden sopm trænede hende, Bo hedder han. Han trak hende ind i stalden og begyndte at sadle hende om.
Mig : Går det godt?
Bio : Nej...
Nå tænkte jeg, men ville ikke begynde at spørg ud. Han forklarede mig, at hun havde været "sindsyg" og begyndte at stejle og gå fuldstændig i panik da han havde trænet med hende. Han kunne slet ikke forstå, hvordan jeg kunne ha' redet hende.
Nå, men han satte sig op og sagde...
Bo : Nu vil jeg lige vise jer lidt Versade på hende.
Mig : Hva'?
Han gik traks igang med de vildeste kunster, og sagde.
Bo : Jeg vil vædde med, pga. hun opføre sig så godt er fordi hun ved du er der

Mig :
Efter jeg havde tabt både næste og mund for alt det han havde lært hende, trak vi hende ud på banene.
Han red hende først nogle runder, og bad mig så derefter at ride på hende.
Jeg var monster spændt, det var ligesom at skulle prøve en ny hest. Jeg anrede ikke hvad hesten kunne og ville gøre. Men det var slet ikke min Fáni. Hun var blevet helt sød og smidig.
Pludselig afbrød han mig.
Bo : For satan da Bjørg, det går satme godt det der. Prøv lige at gi let sæde.
Mig : Hun vil trave ikk'?
Vil da lige sige, at hun ALDRIG har ville travet, og så kunne jeg sætte hende i trav.
Bo blev vildt glad

Han havde nmelig haft lidt bøvl med hende, men vil stadig mene det er fordi jeg er letter end ham
Efter en god ridetur skridtede jeg hende af. Jeg var super glad og dte var han også.
DÅRLIG NYHED :
Bo : Bjørg, Fáni er bange for sig selv, så du må ikke galopere mere lige nu, og slet ikke springe. Hun er rædselslagen når hun skal galop, det er derfor hun sætter tempoet op, fordi hun prøver at flygte fra sig selv.
Jeg blev helt vildt ked af det, for jeg havde altid troedet det var fordi hun elskede at jorde galopere, men nu var det fordi hun var bange. Så ingen spring og ingen galop mere...altså..slet ikek så frisk og slet ikek nu
Men det er gode af det hele er, at hun kan trave og være smidig i begge sider
Mig og Fáni i tölt

Tölt igen! Total flot billed!

Trav! Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Tænk at denne lille søde Fáni er bange for sig selv :'(

De 2 tvillinge heste 
<
~Fjordsnuden! Nordens Varmblods Snude~
MSN :Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com'