Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

nu kan det fandme være nok!
Forfatter: 
Dato:  21-04-2003 20:07
hej!
det ligner måske ikke mig det her men jeg er fanme blevet så f u c k i n g træt af at der er så mage der er så negative og alle mugelige mennesker hacker sig ind i ens computer!!!!!!!

jeg har ikke selv prøvet (hvliket betyder at du IKKE skal køre det)- det men det må fanme være så fucking irreterende vi har faktisk mistet nogle brugere!!!!!

pga. os alle sammen!!!!!!!!!!!!!

der er ikke én der kan stoppe det men mange så vil i ik være med til at vi sempelt hen pløkker dem ned der gør det???!

det kan godt være det lyder hårdt men for fanden så kom med et bedre tilbud!

det er synd for de mange uskyldige mennesker!!!!
-lyder som en krig men der er faktisk også krig herinde!!!

alle dem der har gjiordt det (hacket i andres computere) har i ikke fortrudt det???

kom frem og skriv et par ord alle dem der har gjordt det jeg vil virkelig gerne høre om i har fortrundt osv.

alle andre kom også med jeres menning for det er så latterligt, irreterene og det kan væe folk skrider herinde fra og er det det i gerne vil have???
have at alle andre mennesker hader jeg og bare har lyst til at kyle en stol i hovedt af jer???

der står faktisk ogs¨å i reglerne at man skal behandle andre som man selv gerne vil behandles!!!!!!!

så for fanden gør det!!!!!!!!!!!!!!
jeg har selv har sikkert også været skide negativ men det er jeg ikke mere og til dem der synes det så sorry!!!!!!

vil i ik godt lægge en besked jeg vil bare så gerne!!!!!!!

krammer

Fra de to muler
Cici
og
Clara!

klik her for hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Cici
Forfatter: 
Dato:  21-04-2003 20:13
HmMmmm... jeg har vidst ik været her et par dage??

Hva er det der er sket??

Er det ik kun et par stykker der har fået hacket i deres bruger?

Jo for faen! Det er da herre surt! Men tror du ik de regner med vi bliver sure og sviner dem til?? Det er jo det de vil ha!

Hva med bare at ignorere det?? Tror måske heller ik selv jeg ville kunne det hvis der var nogle der havde hacket i min puter...

Knus og kram fra Heste-Julle :-) Mischa ;-D og Ranja ;-)

Mennesket er frit som fuglen i et bur.
Man kan bevæge sig inden for visse grænser.

-citat- J. C. Lavater ;-D
0
0
Svar på denne tråd

100 % enig
Forfatter: 
jeg er helt enig!!! jeg havde holt pause fra nettet og da jeg kom tilbage var alle inlæg fra hacker eller fra folk som var sure på hackerne nu må det da snart slutte så sjovt kan det vel heller ikk være at hacke
Qnuzzzer & Ponysavl Fra Julie & Pickwick

Hjemmeside Præsentation

Vi er ikke holdt op med at lege fordi vi er blevet gamle;
Vi er blevet gamle fordi vi er holdt op med at lege!!
0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
hej Clara!

:-D

Omgangen med heste skal bestå af lige dele tålmodighed og blidhed, fasthed og kærtegn.
Alle delene blandes med en knivspids sund fornuft, som hesten så skal have en portion af hver dag

The greatest thing you'll ever learn
Is just to love
and be loved
in return

;-D *Moulin Rouge* Styrer for vildt ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Helt enig...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2003 20:14
Hej CiCi...

jeg er rimelig meget enig i det du skriver.... det er MEGET provokerende at folk gør det...
Det ødelægger jo meget for personen der bliver hacket ind på...

dog synes jeg IKKE at vi skal pløkke dem ned, meen måske kontakte en moderator..
MODERATOR... kom herind og fjern dem der hacker.. det må ku gøres på en eller anden måde... ihvertfald ved hjælp af IP´en...

Også lad os alle holde fred herinde..

VH Henriette

:-)Smile and be happy...især hvis du har en go pruu ven:-)
0
0
Svar på denne tråd

julle
Forfatter: 
Dato:  21-04-2003 20:20
julle sådan noget kan man ikke bare inorer

krammer

Fra de to muler
Cici
og
Clara!

klik her for hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Moderator
Forfatter: 
Dato:  21-04-2003 20:41
Først vil jeg lige sige, at hvis i har set et indlæg i gerne vil have fjernet eller "gjort noget ved", så må i meget gerne skrive en mail:
Ida@heste-nettet.dk eller sende en besked.
Eller skrive til Annette.

For det er lidt umuligt at nå og læse alle indlæg, -og så har jeg desuden næsten lige været på påskeferie B-)

Og så vil jeg lige skrive, at de tre indlæg hvor folk har opført sig underligt ("KLAMME JHN", "Jeg HADER fjordheste" og så det der skrevet af "anonym"), har de ikke skrevet fra samme IP.

Men jeg har skrevet til Annette, og vi finder ud af noget, hvis der er noget at gøre.

Det vigtigste er, at i sørger for at have et kodeord, der ikke lige er til at gætte.

Noget, man ikke umiddelbart sætter i forbindelse med jer. Det kunne være en kombination af jeres telefonnummer, hestens fødselsdagsdato og din mors navn eller sådan noget.

Altså, noget hvor i kombinerer tal og bogstaver i en kode, der er meget svær at knække.

Det er vigtigt at have et svært kodeord, hvis man ikke vil gættes.

-Ida

MSN: halifax_ida@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

ida
Forfatter: 
Dato:  21-04-2003 21:18
davs igen!
når du har tid gider du så ike skirve en email til mig altså clara@adr.dk
det er lige meget hvad der står men så har jeg din email!

knuzzzzzzzzz

Fra de to muler
Cici
og
Clara!

klik her for hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Jo, de skal fandme stoppe det!
Forfatter: 
Dato:  22-04-2003 10:16
Det er pisse trals de gør sådan noget..

For en uge siden, hvor jeg var på ferie, var der også nogen der gjorde det ved mig.. De skrev så meget ondt om alle mulige..

~Marie~
*Nuggi*

*Hyg jer! Ha' en go' dag, sammen med de dejlige Heste*
;-D :-P {> 8-) >o< :-) ?:-) :-( :-@ :-D (y) :-o ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Respekt...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2003 19:15
... Finder jeg ikke lige frem i dit indlæg...

Jeg VED godt at det ikke er meningen med dit indlæg, men for mig at høre, så lyder du som en som skule tage et par dage væk fra JHN ;)

Dine bandeord, vrissen og 'drabelige' måde at forklare hvor irriteret du er, vækker altså ikke mere opsigt end de andre 'hacker' indlæg som hidtil har været...

Altså, du må også forsøge at virke lidt realistisk i din fremtoning på offentligt internet... Det er jo ikke meget mere seriøst med alle de bandeord osv. som du jo stilfuldt leverer til alle brugerne herinde...

MEN: Jeg vil nu give dig ret i at vi er nød til at stå lidt sammen om dette... - Ikke at vi skal 'pløkke' hackeren/e ned, men finde en 'fælles løsning' om problemet...

Det kunne f.eks. være lige at stikke hovedet i blød inden man får svinet et 'uheldigt-hacker-offer' fuldstændigt ubarmhjerteligt til! Men måske lige tænker efter... "Kan det nu mon også være selvsamme person som sidder bag den skærm, som jeg chattede liiiige så fint med igår?"

Altså, prøv selv at være med til at gøre JHN til det du gerne ser det er, når du tænder computeren...

Lige et side spring, beklager :)
~ Anne ~
Tarzan & Dajana OX
- Som måske nogen gange er lidt for ærlige -
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider