|
|
| kendte!? |
| Forfatter:  |
*frede* + *freja* + *diva* |
| Dato:  |
20-04-2003 15:05 |
|
hej ...
kender i nogle af de kendte??? eller har i mødt nogle???
mine svar:
kender:
(min mors veninde) Anne von olst - dressur rytter
Dorte johansen - berider nu, men har været danmarksmester for ponyer i dressur ( okay måske ikke så kendt)
mødt:
lone jørgsen - dressur rytter
brita andersen - handicap rytter
håber i har lyst til at svare
hilsen frederikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!! |
Pernille&Happy |
20-04-2003 15:35 |
|
Jeg jeg har mødt nogle..
Dem her:
Sanne Henningsen på Minør.
Katja Bjerg på Cru Classé
Anne Grethe Törnblad på Heslegård's Rubin
Nicole Ahlefeldt på Esprit.
*Rigtige Rytter* *Rider Dressur*Præsentation Mail Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har mødt... |
Blondie |
20-04-2003 16:13 |
|
Mig selv og min hest!
Ej, jeg har mødt mange men det er slet ikke noget jeg interessere mig for.
Kunne ALDRIG finde på, at få Tina Lunds autograf. ~Fjordsnuden! Nordens Varmblods Snude~ MSN :Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Årh... |
|
|
... Min veninde og jeg var en gang på Vilhelmsborg til en af kvalifikationerne til World Cup. Helt tilfældigt sad Lars Petersen et par sæder fra os, og så lavede vi ellers ikke andet end at sidde og fnise over ham. Til sidst tog vi os sammen og gik ned og spurgte om autograf. Det fik vi så. Da vi satte os op igen, kom der en lille piges mor ned til os, og spurgte om vi ikke ville hente en autograf til hendes datter. Selvfølgelig!
Resten af den dag gik med, at vi samlede alle de kendtes autografer. Det endte med at vi fik samlet en 8-9 stykker.
VH Christina med Major & Rocky
Det er underligt med heste og ridning; hvis det er gået godt 2 sekunder af en times ridning, kan man leve på det den næste uge!:D Citat: MIG MSN: Marock_dyret@yahoo.com ICQ: 162345838
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ....... |
akela |
20-04-2003 16:29 |
|
Jeg kender:
Jonas Oddermose,
Tina Lund,
Charlotte Lund,
Og der er oz andre, kan bare aldrig huske dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jow.... |
|
|
tja, det her er jo mest for islænder ryttere- Regner ik' med I andre kender dem!!
Men Kender (altså ikke bare mødt, men kender)
-Jóhann R. Skulasson (Hmmm nr. 1 på den danske rangliste T.1, Vinder af T.1 ved VM 1999 (hæng mig ikke op på årstallet) + en hel masse andet ,
-Sigurjon (sjonni) Þor Skulason (Jóhanns lillebror, nr. 6 på DRL i T.1, med ved NM 2002) ,
-Bo Hansen (Med ved VM 2 gange ejer af Katulabo),
-Finnbogi Gunnlagson (hæ-hæ, landsholdsrytter for både Island og DK, ejer af Stutteri Dalur, og så det han er mest kendt for: Sisse's onkel... øh eller ik)
+ En bunke flere....
Knus Sisse Nordens fuldblod - den islandske hest Mere rigtigt bliver det ikke!Besøg http://www.katulabo.com mit hjem det næste års tid!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hm... |
|
|
jeg kende Niels Østerby, som ejer Svartur f. Unalæk (bor lige uden for den by jeg går i skole i)
Og så kender jeg os Finnbogi Gunnlagson, som har været vores smed, og så kender jeg Sisse  *Gg*
I'm not always right, but I'm never wrong -Citat Garfield Hilsen Lisa med ♥Ódin♥ , ♥Þrymur♥ & ♥Flash♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm |
*Chili-Willy* |
20-04-2003 17:04 |
|
Jeg har mødt:
Tina og Charlotte Lund
Thomas + Charlotte Velin
Christian + Andreas Schou
Jonas Oddermose
+ en masse andre, som jo nok er mindre kendte!
Jeg kender:
Ann-Sofie Berger (pony-dressur rytter, som lige er faldet for aldersgrænsen, nr 6 ved DM sidste år)
- En masse andre tallent fulde ryttere, som er mindre kendte! BLA en der har redet en del internationale stævner og arbejdet i Holland!
Ellers kender jeg ikke så mange, bla kender jeg ingen dressur-ryttere! Eller JO, jeg møder tit Ulf Helgstrand (det er hans søn, der er 1. berider på Blue Hors) Men jeg kender ham ikke, så ham har jeg vel kun set...
-BeneHvis nogen sparker dig bagi, kan du trøste dig med, at det er fordi du ligger forrest.Tænkt kan siges, men sagt kan ikke forties.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lars Petersen... |
Krestine (Robyn) |
20-04-2003 17:19 |
|
For et par år siden var min mor ansat som berider i Nørager Sportsrideklub, hvis nogen kender den. Af en eller anden grund skulle Lars Petersen derhen. Da det jo var min mor som var berider på stedet var det hende, der skulle snakke mest med Lars osv. Og som beriderens datter fik jeg selvfølgelig ekstra mulighed for at snakke med Lars *S*
Ellers kan jeg ikke lige huske nogen kendte jeg "kender".
Men jeg sad da ved siden af Bjarne Nielsen til World Cup dressuren på Vilhelmsborg. Så kunne man rigtig høre de proffesionelles vurdering af det forskellige ridt. Dejligt.
Med venlig hilsen KrestineRigtige ryttere rider dressur jævnligt. Grundpillen for al videre ridning. præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kendte..... |
-FlüggerFilan- |
20-04-2003 18:21 |
|
Kender:
Stine som har været med i Matchmaker,liiidt kendt..He,he!
Har mødt:
Charlotte og Tina Lund,Thomas Velin,droning Magrethe (i tivoli he,he!),C21,Julie,Christine,Jon,Razz,Morten Fillipsen,Heartbeat,Ole (fra Shubidua eller hvorn det staves),Brødrene Olsen....Så var der vist ikke flere....
Skal til koncert med:
Westlife og maybe Eminem *Weeeeee* Glæder mig sårn! Herligt ens forældre lige gider betale for biletten he,he!
Hilsen Flüg Kunden: Er denne spray go til at for myg? Nej den slår dem ihjel Vits fra: Anders And!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har set.. |
|
|
Jeg har set tina og charlotte lund til et stævne... Livet er et stort forhindringsløb, så snart man har overvundet en kommer en ny... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kender |
Anette (darling) |
20-04-2003 21:13 |
|
Ja nu forholder det sig sådan at min omgangskreds består af kendte *fnis*
Jeg kender Laust Sonne - trommaslager i D-A-D
Jeg er ramlet ind i Lars Petersen et par gane
Jeg har fødselsdag samme dag som dronning ingrid(ved godt hun er død) Men gælder det ikke med?
Jeg har mødt Mads Mikkelsen og Nikolaj Lie Kaas
Jeg har mødt Me and My to gange! Og deres gamle barnepige (hvilken var en dren på 17 (dengange)) har været min lære!
Mogens Højholdt. Kendt dansk dyrlæge især kendt i england og Dubai.. min gamle chef!
Anders lund Madsen har jeg sludret med engang
Jeppe Søe.. Nyhedsoplæser på Tv3 har jeg mødt!
Så er der lige et par stykker mere jeg lige har glemt!
Måske ikke så meget fra hesteverdenen!
Vrinsk fra Anette © Copyright KLOGEST ER DEN SOM VED HVAD HUN IKKE VED
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!! |
akela |
20-04-2003 21:45 |
|
Hey forresten...jeg glemte og sige dem jeg har mødt...starter forfra...:
Jeg kender:
Tina og Charlotte Lund
Jonas Oddermose.
Har mødt:
Andreas Schou
Christian Schou
Melanie Vestergaard
Bernt Andersen
Cliff Skøtt
Pernille Striboldt
Camilla Enemark
Osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm.... |
TonePetersen |
20-04-2003 22:14 |
|
Dem kender vi privat:
nogen af vores bedste venner bor på Blue Hors, (er direktør) så kender vi også Andreas Helgstrand og hans kone, Lars Petersen og Mette fra dengang han var på Blue Hors, min veninde Mie (herinde MieRC) havde en gang om Lars i projekt og så lavede vi en stor flot plakat af Lars og Cavan, den gav jeg ham så og han blev meget glad for den  han sagde at den ville han have med til USA! så kender vi Kaj som er direktør ovre på stutteri ASK, Keld Kirk (Lego Manden:-)) som ejer Ask og Blue Hors. (en af Danmarks rigeste mænd) vi kender Helle og Jørgen K. Hansen som ejer hingsten Carano DVE 521 (Lundgaard) og så kender vi også Jack og Kari som ejer hingstene Cajus, Cape Town S og Cawi F. Damgaard!
Den, der mener han er færdigudlært, er ikke udlært -men færdig
Celebration F. Damgaard, præmie hingst i herning 2003. 2 bedste spring hingst, med 10 i kapacitet! I ka se en masse billeder af ham, gå ind i billedgalleri & søge efter Celebration F. Damgaard!Wiegaardens Fotostudie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| .. |
akela |
20-04-2003 22:25 |
|
- Forresten har jeg oz mødt Thomas & Charlotte Velin..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nok |
|
|
Hvis alle dem jeg har snakket med til stævnerne tæller, kender jeg alt for mange.
Jeg har redet hos Tom Gullaker, Arly Gundersen, Henrik Gundersen og Thomas Dressler.
Jeg har redet Louise stötts ponyer når hun ikke selv kunne. Sovet hos Lisbeth Seierskilde.
Men jeg synes ikke der er noget vildt ved det. det er jo bare mennesker ligesom mange af os andre. De fleste af dem har mange penge, derfor har de gode heste og råd til undervisning.
Nogle af dem kan tåle at komme i H&R andre bliver ikke til at komme i nærheden af.
Line og Tempo
-Subjektivitet er at aflæse et solur med en lommelygte -Jo flere tæsk man får, des mere elsker man smagen af blod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
Lise-Eistla |
20-04-2003 23:01 |
|
Har mødt : MANGE ! Både dressur ryttere, spring ryttere og selvfølgelig islænder ryttere.
Kender :
...vidst ikke nogen inden for dressur eller spring, men en del islænder ryttere....
Lille Mette - ejer af Langagergård
Store Mette ( Logan ) - ejer af Vinkærgård
Bent & Nellie Kildahl - ejer af stutteri Valhal
Trille Kjeldsen
Anne Rosendal - ejer af Egemose
og flere.
Knus.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
prupony - som er glad |
21-04-2003 08:45 |
|
Øh.. JJjeg har mødt:
Anne Grethe Thornblad (eller hvad hun hedder),
Lars Pedersen,
Tina Lund,
Charlotte Lund,
æhm.. flere?? Sandra Jensen (ponyrytteer) på Odbjergs Inka,
Katrine Lund Olesen (Pony rytter) på Cha-Cha.
Det var vist dem, nogle er mere kendte end andre, men de er rigtig flinke
~~Prupony~~Psst.. ICQ: 204352124
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anette (darling) |
|
|
Har du mødt Laust Sonne?! Iiih dit heldige asen  Ham ville jeg sq gerne møde!!
I'm not always right, but I'm never wrong -Citat Garfield Hilsen Lisa med ♥Ódin♥ , ♥Þrymur♥ & ♥Flash♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vil også være med |
|
|
Tjah jeg har engang trukket en af Anja Lykke Nielsens ponyer da der var Distriktsstævne på rideskolen.
Da der var Horse Show Næstved sidste år så jeg Andreas Schou, Thomas og Charlotte Velin, Per, Pernille og Lisbeth Striboldt, Charlotte og Tina Lund.
Jeg har også mødt guldvinderen ved DM i dressur for kat. III i 2001 og sølvvinderen for kat. II samme år.
Så ”kender” jeg Anne Troensegaard Som har en placering som nummer 4 ved DM for et par år siden, og som var kommentator ved OL i Sydney 2000. ( Jeg har også passet hendes hest).
Og så har jeg mødt Karl Trock som har skrevet Hest og Pony til Husbehov, og som ejer Stutteri Valhalla.
Min veninde kan gøre det ti gange bedre. Hun har mødt samtlige skuespillere fra Anja og Victor filmene…
Tjah ved ikke helt om det slår jeres…
Qnuz Camilse
selv om hestene er små er det bedre end at gå;) Don't horse around, get a welsh Den mest ukloge er den der ikke lytter til andres råd Til alle der har lyst SKRIV I MIN GÆSTEBOG PLEASE "Together we stand, Devided we fall" Citat Pink Floyd, The Wall
Tjek lige min HP ud. www.saxonia.ridesiden.dk den er godt nok ikk helt færdig endnu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vil også være med |
|
|
Tjah jeg har engang trukket en af Anja Lykke Nielsens ponyer da der var Distriktsstævne på rideskolen.
Da der var Horse Show Næstved sidste år så jeg Andreas Schou, Thomas og Charlotte Velin, Per, Pernille og Lisbeth Striboldt, Charlotte og Tina Lund.
Jeg har også mødt guldvinderen ved DM i dressur for kat. III i 2001 og sølvvinderen for kat. II samme år.
Så ”kender” jeg Anne Troensegaard Som har en placering som nummer 4 ved DM for et par år siden, og som var kommentator ved OL i Sydney 2000. ( Jeg har også passet hendes hest).
Og så har jeg mødt Karl Trock som har skrevet Hest og Pony til Husbehov, og som ejer Stutteri Valhalla.
Min veninde kan gøre det ti gange bedre. Hun har mødt samtlige skuespillere fra Anja og Victor filmene…
Tjah ved ikke helt om det slår jeres…
Qnuz Camilse
selv om hestene er små er det bedre end at gå;) Don't horse around, get a welsh Den mest ukloge er den der ikke lytter til andres råd Til alle der har lyst SKRIV I MIN GÆSTEBOG PLEASE "Together we stand, Devided we fall" Citat Pink Floyd, The Wall
Tjek lige min HP ud. www.saxonia.ridesiden.dk den er godt nok ikk helt færdig endnu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :o) |
|
|
Kender de samme som Lise-Eistla; hvad har man ikke søskende til  Er lidt nysgerig - er der nogen af islænderrytterne, der kan genkende nogle af de navne Lise har nævnt ?
-Sine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En hel del... |
|
|
Har mødt mange af europas, og en af USA's bedste handlere...
Michael Byatt
Eric Dossers
Scott Allman
Mary Lang
Frank Spönle
Sheik Hamad Al-Thani
Osv.
-- Christina 8-) The Arab in his purity is a horse of the highest courage Citat: Davenport
Tjek lige MIN HP...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kendte! |
Teenie |
23-04-2003 14:01 |
|
hej!
Jeg har set/mødt en MASSE kendte!
feks.:
Mads Mikkelsen
Preben Kristensen
Aqua - Dem fra Aqua!
Prinsesse Alexandra
Droning Margrethe
Prins Frederik
Tina Lund - Set til et stævne
Charlotte Lund - Set til et stævne
Pia Kjersgård - Politikker
Sidse Babett Knudsen
Sindy Kukku Bugaloo - Venner for livet, programmet
Bubber
Hans Pilgård
Hans Engel - Kedelig mand!
Tim Vladimir
En fra honboldlandsholdet - Kvinde holdet, ved ikke hvad hun hedder!
Brødrene Olsen
forsangeren for 'På slaget tolv'
Anders Madsen - tror jeg nok at han hedder
En masse børneskuespillere bla. nogle fra Klatretøsen og nogle andre film!
Og MANGE, MANGE flere!
~ Den zmukke tøZ! ~  Teenie I ♥ Shagall! 
I selv de sværeste siturationer - Må man tænke klart! Citat: Moi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| skøtt |
Lisbeth |
23-04-2003 14:08 |
|
hej jeg ved ikke hvor berømte de er men jeg har tit mødt og snakket med cliff og nick skøtt for de er i familie med nogle der ejer min gamle rideskole..
hilsen Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Jeg har mødt: Schou brødrerne til et par stævner hvor jeg trak deres heste da de gik bane....
Jeg er i familie med Verdensmesteren i Jounier sejlads Anders Pedersen...men han er ik kendt...
Jeg har været til koncert med: Christian, Toby og zididada.
Men som Line siger så er de ho også mennesker og jeg flipper altså ik ud over at have trukket heste for Schoubrødrene...selvom der blev kastet mange blikke og grinet en del bagefter

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Jeg har mødt: Schou brødrerne til et par stævner hvor jeg trak deres heste da de gik bane....
Jeg er i familie med Verdensmesteren i Jounier sejlads Anders Pedersen...men han er ik kendt...
Jeg har været til koncert med: Christian, Toby og zididada.
Men som Line siger så er de ho også mennesker og jeg flipper altså ik ud over at have trukket heste for Schoubrødrene...selvom der blev kastet mange blikke og grinet en del bagefter

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JEG HAR MØDT NIK OG JAY |
Pernille |
01-05-2003 19:13 |
|
ja overskriften siger sig selv....
men har også mødt:
Agua
Westlife
Back street boys
C21
Jon popstars
Julie popstars
kate popstars
Eye Q
Ja og nogle andre, som jeg ikke lige kan huske...det kan man selvfølgelig aldrig når man "skal"...
Hovsa den vigtigste MADS MIKKELSEN.... *mums*
men det er egentlig ikke noget jeg går op i...*g* jo det med Mads mikkelsen...
Pernille HUSK: Hesten er et flokdyr Mennesket er et rovdyr
Venskabet er baseret på tillid, ikke VOLD!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|