(hy elskeren (der hvar ik plads til n´et))
hej hyp elsker!
nu ved jeg ik 100 % om hvad i diskotere om men jeg har fået læs noget og det r noget med at du har spurt shakira om hvorfro man skal holde hovedt op på hesten...
hvorfor fanden kan det blive en så lang diskoson???
og prøv lige hør denne sætning:
(Ring hellere efter hestens værn med det samme!) siden jeg er så dårlig, dum og ikke aner en pind om hvordan hesten balancere med hovedet!
gentager lige noget:
siden jeg er så dårlig, dum og ikke aner en pind om hvordan hesten balancere med hovedet!
hvorfor så ik spøge pænt og du må jo have været oppe at køre på et eller andet tids punkt så det kan have udviklet sig sådan og så må shakira have hidset sig op eller sådan et eller andet
men prøv lige hør denne sætning en gang til:
(Ring hellere efter hestens værn med det samme!)
hvad med DU SELV ringede du siger jo selv du er dum så det kunne gå ud over hesten!!!!!!!!
men jeg vil ikke blande mig mere i jeres disckotison....
og til alle andre end hyp elskeren og shakira -jeg gider ikke have kritik fra jer!!!!!!
dette indlæg hvar specelt til hyp elskeren fordi hun beskrev noget meget sårene!!!
f.eks. at shakira ikke kan tåle kritik, og ved du hvad jeg tror fandme heller ik du sel kan tage kritik...!!!!!!-når det kommer til stykket!!!
Nu har jeg ik fulgt efter i "jeres" indlæg og har derfor heller ik tænkt mig at blande mig særlig meget i hvad det handler om men da jeg så de ord hyp elskeren har skrevet blev jeg bare så sur og stalkels shakira!!!
nu kender jeg hende ik personligt og ved derfor ikke om det ramte hende hårdt....
men ved du hvad hyp elskeren????
alle mennesker er ik ens og der er mange der er følsome over sådan nogle ting og det skal man BESTEMT ikke gå og mobbe med!!!
men om jeg skal kalde det at mobbe ved jeg ik lige helt...
det er sikkert lig så meget shakiras skyld som din men de ord der, ja hvad skal jeg sige de er sårene MEGET sårene og folk ka sempelt hen blive sure, kede af det, hjælpe løse og en masse andre ting på én gang!!!!!!
og det vil du nok heller ik selv vel?
for man skal ligsom behandel andre som man selv gerne vil behandles lige meget om man er igang med et kæmpe skænderi eller ej!!!
nu e5r det dig hup elskeren jeg er mest ude efter for (som jeg har sagt maaaaaaaaange gange før) synes jeg bare det hvar så groft!!!!!!!
og sårene osv.!!!
jeg er pisse lige glad hvad du siger/skriver til dette men jeg håber du har fået det ind og at du ALDRIG gør det mer!!!!
og prøv lig én enkelt gang mer:
(Ring hellere efter hestens værn med det samme!) siden jeg er så dårlig, dum og ikke aner en pind om hvordan hesten balancere med hovedet!
hvordan synes du selv det lyder?
det lyder hvert fald ikke godt vel?
og jeg kqn godt sige dig du skal IKKE side der hjemme med alle vennerne og grine af det her indlæg for det her kan jeg fandme sige er seriøst!!!
det kan godt være du selv læser det her der hjemme og så viser vennerne det og i sidder og griner men ved du hvad det er´???
det er totalt plat for så gør du det for at skjule at du bliver måske lidt utilpas eller hvad hved jeg!?
men jeg håber hvert fald du forstår meningen med det her indlæg for det har taget tid at skrive og det er meget seriøst!!!
og håber heller ik at jeg ramte dig for hårdt men du blir sempelt hen nød til at ind se hvad du har skrevet og tænke kraftig og hvad du har gjort(skrevet)
jeg vil gerne have et svar fra dig hjvor der indeholder:
hvad din første tanke hvar du du læste dette her:
hvordan dit humør hvar:
om du viste det eller vil vise det til vennerne:
om du evt. tabte en tåre: (kender dig ikke så kan heller ik vide om du er meget følsom)
der må gerne stå mere end dette meget gerne alt det du føler og tilføj også selv nogle spøgsmål som du selv skal besvare!!!
Påske krammer
Fra de to muler
Cici
og
Clara! klik her for hjemmeside