Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Stor diskution (det er ikke kun min skyld)
Forfatter: 
Dato:  17-04-2003 19:22
Hej alle!

i søndags satte jeg et billed ind af min pony og jeg fra en jagt! det var en god tanke som skulle få flere folk med til nogle jagter da det bare er skøndt.. men desværre kom der en diskustion igang om hvor vidt min pony havde en god spring teknik eller ej! den kan i læse her for der er "nogen" som åbent bart mener at jeg er for dum og latterlig men læs selv for jeg er altså ikke helt enig! da folk ikke kan ud tale sig ud fra et billed! men læs selv her..

Her

Knuzzer Step...

**Rigtige piger rider hver dag..!!**

Ponznet Step2002 Step2003
0
0
Svar på denne tråd

ups. som ikke er sur
Forfatter: 
Dato:  17-04-2003 19:23
ups. jeg er ikke sur!

Knuzzer Step...

0
0
Svar på denne tråd

jammen..
Forfatter: 
Dato:  17-04-2003 19:26
.jeg er ikke sur kun på dit signatur fordi der står:

Rigtigt piger rider hver dag

jeg rider en gange om ugen og jeg er ikke en forkert pige :-P :-P :-P :-P :-P

:-D QnuZZer MiniPige :-D

;-D Hvem er de bedste? ;-D
;-D Det er heste! ;-D
:-P Polly hun er sød :-P
&
:-P Mini hun er blød :-P
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

:-D Sort Per er den Dejligst :-D
:-D Ismuler!!! :-D
0
0
Svar på denne tråd

Ej ved du nu hvad...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2003 19:27
...Synes ikke du behøves starte endnu et indlæg om dette emne.

Synes du skulle ta' og ordne det privat -over e-mail- med Hypelsker, i stedet for at blande alle os andre ind i jeres efterhånden ret personlige (*du er dum -narhaj, DU er mere dum*) debat.

Hvad vil du opnå ved dette indlæg? Medlidenhed?
Synes der er rigeligt med dårlig stemning på JHN -bare det kunne lade være med at sprede sig til alle indlæg :(

Tag du nu og få rettet trådene ud med Hypelskeren :) Synes det lyder som om i har misforstået hinanden begge to, og bliver ved med at køre i disse.

Suk... ;)

/Ida

MSN: halifax_ida@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

hhmm
Forfatter: 
Dato:  17-04-2003 19:30
Hej

Har slet ikke læst det!? Men for mit vedkommende er det da FULDSTÆNDIG lige meget om din pony har en god spring teknik eller ej!! Hvis DU ELSKER din pony og syntes at den springer godt.. jamen så er det sådan den er for DIG!! Og så kan det jo være ligemeget hvad andre syntes om din hest`s spring teknik! alle heste springer jo ikke PERFEKT! ;)

IKKE nogen kritik eller NOGET siger det bare så ikke sure vel?! :D ;)

Knuzz Fra

;-DHeste Tossen jose Med Den Dejlige Raffe! ;-D
2. Plad i HNJ`s højde spring!
Lykken er at ens pony har tillid til en!
0
0
Svar på denne tråd

Ida
Forfatter: 
Dato:  17-04-2003 19:31
Nej for jeg vil høre om det er mig der er helt galt på den eller om der også er en anden som har bare lidt af skylden! og nej jeg vil ikke have milidenhed hvis jeg ville det havde jeg skrevet det på en helt anden måde!

Knuzzer Step...

0
0
Svar på denne tråd

Shakira
Forfatter: 
Dato:  17-04-2003 19:36
>>eller om der også er en anden som har bare lidt af skylden!<<
Andre? Du mener Hypelskeren? Altså, vi skal skrive om vi synes det også er Hypelskerens skyld?

For mit vedkommende blander jeg mig bare langt uden om jers debat.
Synes den er ret meningsløs og desuden en kende for personlig til at jeg gider blande mig yderligere.
Jeg har fulgt med i debatten fra sidelinien -og det tror jeg de fleste der er interesserede i den har.

De fleste kører vist også med den opsætning der gør, at de indlæg der sidst er blevet svaret på ryger op i toppen. Det er i hvert fald standartindstillingen :)

Som sagt synes jeg ikke jeg vil blande mig i jeres debat.

Hvis du er glad for din pony, hvis hun springer som hun skal, og hvis din springmetode ser ud til at fungere godt, så er der jo ikke noget problem.
Måske var det bare en uheldig ordformulering der gjorde hele udslaget?

Nå -nok fra mig ;)

/Ida

MSN: halifax_ida@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

*GGGGGG*
Forfatter: 
Dato:  17-04-2003 19:51
Skal vi nu til den igen?
Jeg synes stadig du er dybt latterlig at blive ved på den måde!
Hvorfor i alverden må jeg ikke bare skrive hvad jeg mener og hvad der er korrekt i forhold til DET DU SIGER?

Men hvis du virkelig er så god, hvorfor skriver du så ikke en mail til mig og forklare hvorfor man skal have hovedet op på hesten? Jeg må virkelig være dybt uansvarlig og en genem dyrplager (Ring hellere efter hestens værn med det samme!) siden jeg er så dårlig, dum og ikke aner en pind om hvordan hesten balancere med hovedet!

Jeg kritiserede ikke dit billede eller Jeres springteknik i starten, men gav dig bare svar på tiltale! SENERE begyndte du med dit børnehavesprog fordi du ikke kan tåle krtik for ja "Du er jo MEGET bedre end mig!"
Hvorfor må jeg ikke give igen af samme skuffe, men i et pænere sprog og med en mere faglig korrekthed end dine "du er dum" ord, man ikke kan bruge til noget?

Jeg skriver bare det jeg mener og det du skrev, rettede jeg bare og kunne argumentere! Du er da velkommen til at forklare hvorfor hovedet skal op på hesten!

Mvh. Anna - der ikke ødelægger den i forvejen "gode" stemning, men bare lægger op til debat, da dette ER et DEBAT-forum!

Tjek min side her! Alt om springning
Jeg er en del af et team.
Teamet består af mig og Shanya.
Da vi slog os sammen som teamet, blev jeg leder, men hun rådgiveren.
For i vores team, er der ikke kun lederen der bestemmer!
- Vi står sammen og tager beslutningerne sammen!!
0
0
Svar på denne tråd

Hyp-elskeren Som du kalder dig
Forfatter: 
Dato:  17-04-2003 20:01
-Og et hyggeforum! men læs du heller det sidste jeg har skrevet i det andet indlæg så kan det være at "Du fatter det" -som du jo siger!

Knuzzer Step...

0
0
Svar på denne tråd

Shakira
Forfatter: 
Dato:  17-04-2003 20:18
Er snart træt af at tale til en dør!
Giver mig og skriver en mail til dig for andres skyld!
0
0
Svar på denne tråd

HOLD DET FOR JER SELV!!!!
Forfatter: 
Dato:  17-04-2003 21:08
Hypelskeren: Lyder dejligt. Godt at i det mindste den ene part af jer forstår at klare den slags over mail :-)

Med venlig hilsen

Krestine

God påske!

0
0
Svar på denne tråd

Hør Jer selv...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2003 21:32
... Små venner...
~ Anne ~
Tarzan & Dajana OX
- Som måske nogen gange er lidt for ærlige -
0
0
Svar på denne tråd

Takker hyp-elskeren!!
Forfatter: 
Dato:  17-04-2003 21:37
Tak tak...

¤Shakira¤ >> Ellers et godt billede! Er du med til jagt hvert år?? Rider du kun jagt eller hvad??

KnuZer Nina

Tjek da lige min spilter NYE hjemmeside.
Den handler om Flicka og jeg. Den er lidt for fed!
Tryk HER for at komme til hjemmesiden! Du dør vel ikke af bare at KIGGE!!
0
0
Svar på denne tråd

Godt så!
Forfatter: 
Dato:  17-04-2003 21:46
Godt så!
Så kan i diskutere dette over mail, da det egentlig kun vedrører jer to. Okay -jeg skammer mig- jeg svarede på dit Jagt-indlæg og kom med min holdning til jeres diskution -undskyld-.

Men giver Anna ret - Dette er et detbatforum... Det er jo sådan set her diskutioner skal komme frem - selvom det ikke er altid man vil have dem frem.

*KnuZar*

Når du kigger på dine fødder, behøver du bare
at beslutte dig for hvilken som er den højre, så kan du være sikker på, at den anden er den venstre.
Citat: Peter Plys 8-)

0
0
Svar på denne tråd

*GabZ*
Forfatter: 
Dato:  17-04-2003 22:05
For fremtiden vil jeg springe sådan nogle....GAB... kedelige indlæg over! Det er sQ da ved at være hverdags kost her hva'? Som Ida oss' siger så ta' da den diskution over mail, og lad være med at blande os andre ind i det!

-HesteNuzz:)
0
0
Svar på denne tråd

Mini-Pigen
Forfatter: 
Dato:  17-04-2003 23:13
Grow up....

♥Qnuzzer fra Mayze og Dream♥

my2dream ;-D

Prøv den, den er go (y)
0
0
Svar på denne tråd

Gald for Hyp-Elskeren
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 08:52
Ja, som overskriften siger. Jeg er kun 2-tal glad for, at hun har hjulpet mig!!

Men Shakira, hvorfor kan du dog ikke se at hun har misforstået din tekts? For det har jeg nemlig også. Selvom man er glad og gode venner med dig, og ikke ønsker at diskutere kan man da alligevel godt misforstå din tekst!

~Fjordsnuden! Nordens Varmblods Snude~

MSN :
Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com
'

0
0
Svar på denne tråd

ingen kritik fra jer andre dette er til hyp elsker
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 17:57
(hy elskeren (der hvar ik plads til n´et))

hej hyp elsker!

nu ved jeg ik 100 % om hvad i diskotere om men jeg har fået læs noget og det r noget med at du har spurt shakira om hvorfro man skal holde hovedt op på hesten...

hvorfor fanden kan det blive en så lang diskoson???

og prøv lige hør denne sætning:
(Ring hellere efter hestens værn med det samme!) siden jeg er så dårlig, dum og ikke aner en pind om hvordan hesten balancere med hovedet!

gentager lige noget:

siden jeg er så dårlig, dum og ikke aner en pind om hvordan hesten balancere med hovedet!

hvorfor så ik spøge pænt og du må jo have været oppe at køre på et eller andet tids punkt så det kan have udviklet sig sådan og så må shakira have hidset sig op eller sådan et eller andet

men prøv lige hør denne sætning en gang til:
(Ring hellere efter hestens værn med det samme!)
hvad med DU SELV ringede du siger jo selv du er dum så det kunne gå ud over hesten!!!!!!!!

men jeg vil ikke blande mig mere i jeres disckotison....

og til alle andre end hyp elskeren og shakira -jeg gider ikke have kritik fra jer!!!!!!

dette indlæg hvar specelt til hyp elskeren fordi hun beskrev noget meget sårene!!!

f.eks. at shakira ikke kan tåle kritik, og ved du hvad jeg tror fandme heller ik du sel kan tage kritik...!!!!!!-når det kommer til stykket!!!

Nu har jeg ik fulgt efter i "jeres" indlæg og har derfor heller ik tænkt mig at blande mig særlig meget i hvad det handler om men da jeg så de ord hyp elskeren har skrevet blev jeg bare så sur og stalkels shakira!!!
nu kender jeg hende ik personligt og ved derfor ikke om det ramte hende hårdt....

men ved du hvad hyp elskeren????
alle mennesker er ik ens og der er mange der er følsome over sådan nogle ting og det skal man BESTEMT ikke gå og mobbe med!!!

men om jeg skal kalde det at mobbe ved jeg ik lige helt...

det er sikkert lig så meget shakiras skyld som din men de ord der, ja hvad skal jeg sige de er sårene MEGET sårene og folk ka sempelt hen blive sure, kede af det, hjælpe løse og en masse andre ting på én gang!!!!!!

og det vil du nok heller ik selv vel?
for man skal ligsom behandel andre som man selv gerne vil behandles lige meget om man er igang med et kæmpe skænderi eller ej!!!

nu e5r det dig hup elskeren jeg er mest ude efter for (som jeg har sagt maaaaaaaaange gange før) synes jeg bare det hvar så groft!!!!!!!
og sårene osv.!!!

jeg er pisse lige glad hvad du siger/skriver til dette men jeg håber du har fået det ind og at du ALDRIG gør det mer!!!!

og prøv lig én enkelt gang mer:

(Ring hellere efter hestens værn med det samme!) siden jeg er så dårlig, dum og ikke aner en pind om hvordan hesten balancere med hovedet!

hvordan synes du selv det lyder?
det lyder hvert fald ikke godt vel?

og jeg kqn godt sige dig du skal IKKE side der hjemme med alle vennerne og grine af det her indlæg for det her kan jeg fandme sige er seriøst!!!

det kan godt være du selv læser det her der hjemme og så viser vennerne det og i sidder og griner men ved du hvad det er´???
det er totalt plat for så gør du det for at skjule at du bliver måske lidt utilpas eller hvad hved jeg!?

men jeg håber hvert fald du forstår meningen med det her indlæg for det har taget tid at skrive og det er meget seriøst!!!

og håber heller ik at jeg ramte dig for hårdt men du blir sempelt hen nød til at ind se hvad du har skrevet og tænke kraftig og hvad du har gjort(skrevet)

jeg vil gerne have et svar fra dig hjvor der indeholder:

hvad din første tanke hvar du du læste dette her:

hvordan dit humør hvar:

om du viste det eller vil vise det til vennerne:

om du evt. tabte en tåre: (kender dig ikke så kan heller ik vide om du er meget følsom)

der må gerne stå mere end dette meget gerne alt det du føler og tilføj også selv nogle spøgsmål som du selv skal besvare!!!

Påske krammer

Fra de to muler
Cici
og
Clara!

klik her for hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Clara
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 18:25
Tak! endelig en der har læst og forstået mit indlæg det var dog dejligt tak tak!!

Knuzzer Step...

0
0
Svar på denne tråd

Clara
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 19:00
Hej :)

Starter lige med at svare på det sidste du skrev!

hvad din første tanke hvar du du læste dette her: Hvor er det her indlæg latterligt (Ja, undskyld hvis jeg sårer dig, men skal jeg ikke være ærlig)

hvordan dit humør hvar: Meget godt! Og det er blevet en hel del forbedret :-P

om du viste det eller vil vise det til vennerne: Julie (§Crazy-Stasia§) sidder og læser med :)

om du evt. tabte en tåre: Nope - og hvis jeg gjorde, så var det af grin!

Har du misforstået mit indlæg eller hva?
Jeg starter med at spørge hvorfor hun gør det som hun gør, for at starte en normal debat, hvor man kommer med argumenter for det man mener er rigtigt!
Dertil begynder hun at angribe mig og sige jeg er for dum og jeg ikke har en skid forstand på heste: " som ikke har en skid forstand på heste og ridning! som dig!"

Jeg svarer IRONISK (SÅ kan ærlig talt ikke se dit problem) at hun hellere må ring efter dyreværnet, siden jeg er så dårlig til at passe min hest!

Hvordan kan det være ondt mod hende? Der er liiiige noget jeg ikke fatter her!

Jeg starter i en pæn tone og når Shakira "overfalder" mig, giver jeg igen fra samme skuffe, bare uden nær så mange stavefejl!

Og hvis du skulle være i tvivl om noget ironisk, så bemærk lige denne sætning igen: (Ring hellere efter hestens værn med det samme!) siden JEG er så dårlig, dum og ikke aner en pind om hvordan hesten balancere med hovedet!
Og JEG er MIG, så kan virkelig ikke se dit problem, andet en Shakira ikke vil være med i en konstruktiv debat og som i øvrigt ikke har svaret på min mail!

Mvh. Anna :D
0
0
Svar på denne tråd

HmmMmm....
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 19:19
Jeg er faktisk enig med Shakira....

Shakira: Du sku måske bare ha svaret i en anden skuffe ?? Men ellers er jeg enig med dig....
Hvor har du forresten købt din jagtjakke??

Anna: HmmMmmm... staver Shakira/Step dårligt?? HVIS nu hun var ordblind hvor meget tror du så ik det ville såre?? Iøvrigt sys jeg ik hun staver dårligt!
Forresten sys jeg ik man ka gå ind på nogle af dine sider på din HP, fx. "Problemer under trænningen". V ellers rose dig for den! Den er rigtig godt "Bygget op".

Til i andre: Shakira spørg vel bare os til råds fordi hun ik ved hva hun ellers ska gøre?? Diskutionen er jo TOTALT kørt ud på et sidespor :(

MIN MENING! ;D

Knus og kram fra Heste-Julle :-) Mischa ;-D og Ranja ;-)

Mennesket er frit som fuglen i et bur.
Man kan bevæge sig inden for visse grænser.

-citat- J. C. Lavater ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Gir altså hypelskeren ret...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 19:21
...Læs overskriften!

;-DMøZz Anzo & Drakkar;-D

;-)Og Elliemusen + Lokkamulen;-)
0
0
Svar på denne tråd

.. mht privat fortsættelse...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 19:22
Tak Hyp-elskeren, synes også diskusionen er kommet derud, hvor den bliver en anelse for personlig.

Eller, ikke-saglig.

-+- Zip.

~ The predator will kill its prey, no matter how tough it is ~
0
0
Svar på denne tråd

Hyp-elskeren og julle
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 20:03
Hyp-elskeren: du må meget undskylde men jeg har altså ikke fået din mail!! og for det andet så har jeg sgu da ikke overfaldet dig.. og hvor er de stave fejl henne kom lige med dem... for det tredje så hedder jeg Stephanie eller ¤Shakira¤ ikke "Hende"

Julle: Tak min jagt jakke er købt privat af en på lolland men man kan købe dem i (Næsten) alle rideudstyrs butikker

Heste skal have hovedet oppe når den springer i vand for hvis den tager hovedet ned vil den få hovedet under vand og falde derimod hvis den har hovedet oppe kan den gennem fører

Knuzzer Step...

0
0
Svar på denne tråd

Step!!
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 20:06
Kay... De har dem bare ik oppe ved mig :( Måske er det fordi jeg bor så langt ude på landet?? *Gg*
Hvor er det du kommer fra??

0
0
Svar på denne tråd

Shakira
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 20:08
Tastefejl! :)
Har sendt til denne mail: stephaniejaque505@hotmail.com

Og undskyld fornærmelserne! Dem laver du jo aldrig nogen af! Og INGEN fejl overhovedet! Din hest må virkelig være dygtig, siden den kan få hovedet under 3 cm. vand! :D

Mvh. Anna
0
0
Svar på denne tråd

Hypelskeren!
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 20:17
Styr dig!

Nu er det da dig der fornærmer Shakira!
Og hvis du kigger lidt på billedet ka man da se der er OVER 3 cm. vand! HmmMmmm.... :(

0
0
Svar på denne tråd

Julle
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 20:25
He he... er ret ligeglad nu! Hvem startede hvad?

Jo BAG ved springet er der kun 3 cm. vand*lol* :-P

Mvh. Anna
0
0
Svar på denne tråd

Julle!
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 20:33
Harj Julle!

He he jeg kommer fra Kastrup! på Amager

Hyp-elskeren: jamen jeg kan jo ikke gøre for at jeg ikke har fået den

Knuzzer Step...

0
0
Svar på denne tråd

Hyp-elskeren
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 20:36
Min pony er snart så vandt til at springe fra vand til vand så den troede jo nok at der var vand bagefter springet og det er jo godt at være på den sikre side ikke!

Knuzzer Step...

0
0
Svar på denne tråd

Shakira
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 20:36
Skal vi ikke bare droppe den latterlige diskution?
GIDER virkelig ikk mere nu!

Mvh. Anna
0
0
Svar på denne tråd

Hyp-elskeren
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 20:39
Jo gider sgu heller ikke mere!

Knuzzer Step...

0
0
Svar på denne tråd

Hyp-elsker
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 20:39
Du fortsætter jo slev med at sige hun er dårlig til at stave (hvilket hun ik er) og ved at sige der kun er 3 cm. vand :( Ret sarkastisk! :(

0
0
Svar på denne tråd

Julle
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 20:51
Hentyder til TASTEfejl!

Og ja, på billedet er der kun 3 cm. vand hvor hun LANDER!

Shakira: Fint, så siger vi det, men læs lige din tekst liiiidt bedre igennem engang imellem! Så det ikke misforstås som om det er DIG der hiver hestens hoved op som du skriver....

Mvh. Anna
0
0
Svar på denne tråd

Hyp-elsker
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 20:56
Ja men der hvor du har skrevet det første gang står der "STAVE-fejl".... så måske du os sku læse dit indlæg igennem igen inden di trykker "godkend"??

Men ok diskusionen stopper nu ;D

0
0
Svar på denne tråd

hyp elskeren
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 22:08
ha!!! jeg tror faktisk i er lige gode om det så drop det!
læser de nye indlæg i morgen

krammer
Fra de to muler
Cici
og
Clara!

klik her for hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Billedet!
Forfatter: 
Dato:  19-04-2003 15:15
Shakira: Er billedet ikke taget i hjortekær i dyrehaven? Rider du også hurbertus?

:-DVæmmelige hilsner AnnKanin :-D

>o< ****Dynamo er den sødeste hest i hele verden!**** >o<

{>I love you Dynamo{>
0
0
Svar på denne tråd

Enig med...
Forfatter: 
Dato:  19-04-2003 20:29
Jeg er enig med hyp-elskeren...eller i hvert fald til dels...Men ku' vi ik stoppe, det er jo latterligt at blive ved...

*Peache and love* ;-)

-Malle ;-D :-)

1+1=0 :-P

Nuggi Stauslykke, stambogs hoppe, kåret i DPA, 22 point ved landsskuet 2000.
Klubmester i dressur på Stauslykke. Gennemført fejlfri MA til træning, sprunget 1.40 med rytter.
0
0
Svar på denne tråd

fedt!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  19-04-2003 22:46
hej!
fedt i er blevet gode venner!!!!!!!!!

og nu vi er så glade så se lige et lille nuser føl!!!:

GlAdE KrAmMeR

Fra de to muler
Cici
og
Clara!

klik her for hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

....
Forfatter: 
Dato:  19-04-2003 23:07
Jeg er 100% enig med Shakira!!!

Hallo hun sætter et billede ind af hende og hendes pony til et jagt stævne eller hvad det nu er som vi mange andre osse gør!!
Jeg siger ikke at vi ikke må skrive jeres menning jeg jeg vil fandme(undskyld ordet) tænde af hvis der var en der skulle kritisere min ponyes spring teknik.... Vi elsker jo vores dyr og vi (hvert fald mig) ville sku da blive kede at de alle sammen hvis der kom en og kriserede hvordan ens pony springer eller hvad den nu gør!! Man kan altså heller ikke tage efter et billede! Jeg ved godt man har lov til at sige sin menning men man kan jo gøre folk ked at de, så hvorfor ikke bare holde den i sig selv hvis man ikke lige sys det lige er så flot sejt smuk eller hvad.. Jeg sys derimod at shakiras pony springer godt!!! Den ser oss skøn ud ;-D Nå men vil osse lige sige jeg er IKKE sure på nogen af jer herinde!!!
Og håber at Shakira og hyp-elskeren bliver gode venner igen!!!

Knusser Linette og Super, Søde, Smukke, Sascha. ;-D

Rigtige TøSeR Springer..!!

den rigtige Spring pony Hedder Sascha!
0
0
Svar på denne tråd

Clara
Forfatter: 
Dato:  19-04-2003 23:16
Hvor er den kær!!

0
0
Svar på denne tråd

julle
Forfatter: 
Dato:  20-04-2003 11:18
ja ik´?
den er bare såååååååå nuser!!!!
og d3en har lige fået nogle flotte tænder!!! ;-D

krammer
Fra de to muler
Cici
og
Clara!

klik her for hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider