|
|
| Dette er hvis det sidste indlæg.. |
| Forfatter:  |
Mini-Pige |
| Dato:  |
15-04-2003 19:23 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| STYR DIG! |
Blondie |
15-04-2003 19:25 |
|
Nu syntes jeg du skal STYRER DIG!
Jeg rider fanme for det første ikek 7 gange om ungen!
Og LUK SÅ RØVEN med det misundelsehed!
Og du lyver jo! Du skriver fanme ikke kun 5 indlæg om mdr. MINDST 5000!
DIN INDLÆG ER PISSE LAMME!! ~Hjælp til at finde din Islandske Hest's famile? Kontakt mig~ MSN :Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OG FORRESTEN |
Blondie |
15-04-2003 19:35 |
|
Hver glad for du rider på rideskole, for det er der nogen hesteelsker som ikke må gå til ridning, og som ikke har råd!
Hver dog glad for, at du kan omgås heste på rideskolen, og at du rider der 1 gang om ugen.
Du kan stadig få ½-part hvis der er nogen som har lyst, til at dele med en pige som er så møg jalox. ~Hjælp til at finde din Islandske Hest's famile? Kontakt mig~ MSN :Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Suk |
Wezoriny |
15-04-2003 19:36 |
|
Prøv at lave dine indlæg med noget mere indhold. En mening. Lad være med at skrive bare for at skrive noget. ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HYGGEFORUM |
¤Shakira¤ |
15-04-2003 19:47 |
|
Hallo mini-pigen må da selv bestemme hvor mange indlæg hun vil skrive jeg syntes da det er meget hyggeligt at sidde og læse dem og hvis i ikke gør så er det jo bare syndt så lad dog vær med at læse dem!
mini-pigen: du skal da ikke stoppe med at lave indlæg bare fordi der lige er nogen som har så meget imod dem vær lige glad!
Blondie: du skal være glad for det ikke er mig du talte sådan til!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som jeg... |
HesteNuzz |
15-04-2003 19:48 |
|
....Skrev før i et andet indlæg 'hun' har lavet, så er hun jo kun ude på at få et skænderi igang! Det er så let at se sy's jeg! Få dig da et lige et liv, Mini-pige! Det er jo SÅ oplagt! Hvor er du bare dårlig! Du havde måske set det store ( ikke det hvor jeg var indblandet, men det med flügger og mange andre!) Der startede det første indlæg nemmerlig oss' sådan som du lige har skrevet!
TIL ALLE: Lad være med at svare mere på dette indlæg, hvis i er med mig, og min mening!
Ida(Halifax) Kan det her indlæg ikke lige blive slettet?? Det er bare for dumt! Støt IraQ krigens ofre, med 100 kr! Ring 90 56 56 00! Du kan gøre en forskel!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg.... |
*frede-fup* med de to hypper |
15-04-2003 20:04 |
|
gider ikke svare!!
*frede-fup*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ahem! |
*Ascha* |
15-04-2003 20:05 |
|
"Styr dig!" mig her og "Luk røven!" mig der.
Det er ike just sådan man vinder folks respekt og enighed med teksten.
HesteNuzz: Ida må kun slette dobbeltpostede indlæg, indlæg med indhold der forbydes i Guidelines og fejlpostede indlæg.
Mini-Pige: Det som "nogen af os" har lidt imod de mange indlæd fra din side, er vel at vi lidt har en regel:
Hvis man har flere emner man gerne vil lave indlæg om, så prøv at holde dem i 1 indlæg.
Og noget "problemet" som "nogen"  har noget imod er at nogen af de mange indlæg måske burde være samlet og at nogen af dem ikke rummer...tja...mening nok til at være et selvstændigt indlæg?
Ved det ikke helt da jeg ikke selv er involveret... - Emilie & Ascha -
Vendte mig om Dén jeg mødte Borte i disen
-Haiku-digt-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay..jeg var klar og er |
Blondie |
15-04-2003 20:07 |
|
..klar til en masse stemmer mod mig mod mit sprog og raseri!
Shakira : Jeg var liegglad om det så var til dig, jeg siger det jeg tænker LIGE NU!
De går mig på naverne.. ~Hjælp til at finde din Islandske Hest's famile? Kontakt mig~ MSN :Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ida(Halifax) Please.. |
Blondie |
15-04-2003 20:08 |
|
..slet dette..irriterende indlæg..som allde andre irriterende indlæg. ~Hjælp til at finde din Islandske Hest's famile? Kontakt mig~ MSN :Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Dunja |
Blondie |
15-04-2003 20:16 |
|
Ja..det var der jo også i det indlæg med "Sex"! Der var virkelig mange der svarede, og det blev slettet. ~Hjælp til at finde din Islandske Hest's famile? Kontakt mig~ MSN :Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej.... |
Cakoko |
15-04-2003 20:22 |
|
Hej!......
Jeg ved ikke lige hvad det her går ud på, Men du bestemmer da selv hvor mange indlæg du vil skive der skal jo bare være lidt indhold i dem!  .. THOMAS
;-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er det her.. |
*Camilla & Sweety* |
15-04-2003 20:22 |
|
.. ikk bare et liiidt plat indlæg..? Det synes jeg..
Mini-Pige: Hvis du mener at folk bliver sure over at du laver for mange indlæg hvorfor laver du så et indlæg som dette..? Så kan jeg s* godt forstå at MANGE bliver sure over dine indlæg.. Det er da det mest platte indlæg jeg nogen sinde har set..! (Ihvertfald jeg kan huske.. Øhh..)
Bare min mening..!
Qnuz *Camilla & Sweety*..!
Eminem Styrer KLODEN..!
Rigtige Ryttere Springer..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfh |
¤Shakira¤ |
15-04-2003 20:23 |
|
Blondie:Jeg var liegglad om det så var til dig, jeg siger det jeg tænker LIGE NU!
Jamen fed holdning i et hyggeforum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Indlæg uden mening! |
Krestine (Robyn) |
15-04-2003 20:24 |
|
Hej Mini-Pige!
Det kan altså godt være lidt træls for os andre at du skriver så mange indlæg uden særlig meget indhold i. Det er ikke sjovt at læse et indlæg uden mening. jeg har ikke noget imod personer, der skriver mange indlæg, men det skal være indlæg med noget indhold i. Det holder ikke at man bare skriver indlæg fordi man keder sig og ikke har andet at lave!  Så må du prøve at komme med nogle spændende emner, vi kan debattere.
Jeg tror langt fra at alle herinde ride alle ugens 7 dage og det er heller ikke alle, der har egen hest. Kan du ikke prøve at få en halvpart eller noget? Det synes jeg ville være en god ting.
Blondie: Hvis du synes Mini-Pigens indlæg lyder lamt, så prøv at læs dit eget (det 1.). Jeg har ærlig talt meget svært ved at se, hvilket der er mest åndssvagt og barnligt.
Krestine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shakira |
Blondie |
15-04-2003 20:25 |
|
Øøøh..det forstår jeg ikke lige..
Hvis du også havde været lige som Mini-Pigen, ville jeg da ha' skrevet det samme til dig, men nu er det jo lige, at du ikke skriver det samme som Mini-Pigen  ~Hjælp til at finde din Islandske Hest's famile? Kontakt mig~ MSN :Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mini-pige |
My1dream |
15-04-2003 20:29 |
|
Hvorfor spørger du om det samme to gange, det er derfor vi bliver sure. Prøv at holde det i ét indlæg.
Nedenunder har jeg faktisk givet dig et fint svar på hvorfor folk bliver sure... hmm...lidt trist du bare ignorerer det, når det er det der er årsagen!!
Men grunden til jeg nu er irriteret på dig er, at du hele tiden starter en ny unødvendig og ligegyldig tråd, så ryger fx en masse gode diskussionsemner langt væk! Det irriterer mig! Så vil du ik godt holde nu?
♥Qnuzzer fra Mayze og Dream♥my2dream  Prøv den, den er go 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og.. |
Blondie |
15-04-2003 20:29 |
|
Hvorfor er der dog ingen der vil give mig ret i, at hun kunne få ½-part på en hest, hvis hun ikke har råd til at ha' en "hel" hest..?
Og hvorfor er der dog ingen som vil give mig ret i, at hun skal være glad for, at hun går på rideskole og omgåes heste..?
Suk, jeg er sq nederen lige nu. ~Hjælp til at finde din Islandske Hest's famile? Kontakt mig~ MSN :Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blondie |
My1dream |
15-04-2003 20:32 |
|
Ingen grund til at hidse sig op, men jeg støtter dig i, at det er flade indlæg hun skriver... ♥Qnuzzer fra Mayze og Dream♥my2dream  Prøv den, den er go 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ............ |
*frede-fup* som er glad:-) |
15-04-2003 20:34 |
|
hey ... hvis i synes dette indlæg er dårligt så lad ver med at skrive vidre på det...............
(jeg synes også det er dårligt)
min mening
*frede-fup*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blondie again...he he |
My1dream |
15-04-2003 20:35 |
|
Jeg giver dig fuldstændig ret i de to ting 
Vær glad for det du har nu mini-pige, hver ting til sin tid!
♥Qnuzzer fra Mayze og Dream♥my2dream  Prøv den, den er go 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blondie! |
Krestine (Robyn) |
15-04-2003 20:35 |
|
Jeg skrev da også at jeg synes Mini-Pigen skulle få en halvpart!
Krestine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *pyh* |
|
|
Hallo!!!!!!
Hvis i alle sys at det er lamt og latterligt.. så sys jeg bare at i skulle fortælle hende det på en sød måde!!!!!
fx. dig Blondie! slap lige lidt af med det der sprog!!!!
Du får mig ikke just over på din side sådan (hvis der da er nogen "side"!!!!)
Til mini-pigen: Jeg har ikke set så mange indlæg fra dig.. men jeg tror bare at de mener der skal være nogetinhold i det.. eller at du måske prøvede at holde dig og skrive en hel masse som du vil ud med i et indlæg så der ikke hele tiden kommer noget...
Og du ramte faktisk plet! jeg rider 6-7 gange om ugen!!! men det er ret hårdt! jeg får MEGET hård undervisning og jeg skal jo oxo muge alle dagene, give hø og halm, fodre osv. så nogle gange tænker jeg bare; tænk hvis man kun gjorde det en gang om ugen!! men forstår dig lidt.. så kan du ikke orøve at få ½-hel part eller så noget????????
Det har jeg faktisk!!! har ikke selv hest, men jeg passer 2 som jeg må komme til alle ugens dage og bruge som var det mine egne!!!! og skal ikke engang betale for det! (lidt heldig kan man jo være.. selvom det er hårdt *Pyh*  )
~*MeFeNiRo*~  ¨Og de zøde ponzer,♥♥Nikki, Felix og Robin♥♥!¨~Man kan ikke prygle noget ind i ponier, men man kan klappe meget ud af dem~ Citat: Frit efter Astrid Lindgren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mefeniro og My1dream |
Blondie |
15-04-2003 20:40 |
|
My1dream : Endelig en som forstår
Mefeniro : Det er vel heller ikke en kamp om, hvem derkan få flest stemmer  Du besmetter vel selv hvad du mener.
Og ja, jeg ve dgodt det var hårdt og bandene sagt, og jeg skal styrer mig næste gang, selvom det er svært! ~Hjælp til at finde din Islandske Hest's famile? Kontakt mig~ MSN :Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blondie |
Cecilie |
15-04-2003 20:48 |
|
Blondie jeg giver dig ret i at hun skal få helvpart eller noget lignene!! Og jeg vil Oz give dig ret i at hun skal være glad få at hun overhoved kan få lov til at ride!! Jeg rider Oz kun at par gange om ugen og det er JEG MEGET glad for at jeg kan!!
Mine-Pige: Helt ærgligt kan du ik godt selv se at der nok er en god grund til at mange bliver lidt sure!!
Og hvis du ik selv kan se det kan jeg godt sige dig det, prøv lige at se på dine indlæg, de er jo alt for lige gyldige!!
♥ Krammer Cecilie ♥
Stol på hesten og den stoler på dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ..hmm |
Tine85 |
15-04-2003 20:50 |
|
Slap lige lidt af piger!
Og Indlæg med indhold i, ved jeg ik rigtig!
Altså i siger at hun skal skrive indlæg med seriøst indhold i? Okay hva er jeres så????
Mener i selv at når i skriver om hvordan jeres 2 måneder frem skal gå, er det et seriøst indlæg?????
Nej det vil jeg bestemt ikke mene!!!
Så i er ikke en huk bedre selv, Tænk over det.
Jeg syns bare at vi skal give plads til ALLE også selvom at deres indlæg ikke er så spændene igen.
Det her er et HYGGEFORUM og det er et sted hvor man kan skrive om ALT!!
Hvis i vil skrive om et mere specifikt område så syns jeg at i skal gå ind i Avl,Røgt&Pleje osv.
Pigen vil jo bare gerne have nogen at snakke med, måske fordi at hun ikke har så mange at snakke/skrive med derhjemme!
Men hallo Come on piger, vi er jo kun for at hygge! M.V.H Tine
(")(") ( '.') (")(") **Vær dit eget ikon**
præsentation"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine85 |
My1dream |
15-04-2003 20:52 |
|
Giver dig helt ret, men det er bare irriterende at alle de spændende indlæg så ryger længere og længere ned når der stoppes ind med kedelige indlæg... ♥Qnuzzer fra Mayze og Dream♥my2dream  Prøv den, den er go 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hehe |
|
|
Det godt blondie 
Jeg giver dig oxo helt ret i at hun skal have ½-part or somfing, og at hun skal være glad for at ride sammen med nogle på en rideskole! mange rider alene uden vennr.. kender en der har hest og ja.. rider hver dag! men hun har ingen at ride med og så er det jo ik` så sjovt!!!!!!!
Så Blondie.. skal vi være venner igen...  hvis vbi da ikke var det før 
når.. det var vidst det hele
~*MeFeNiRo*~  ¨Og de zøde ponzer,♥♥Nikki, Felix og Robin♥♥!¨~Man kan ikke prygle noget ind i ponier, men man kan klappe meget ud af dem~ Citat: Frit efter Astrid Lindgren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mefeniro |
Blondie |
15-04-2003 21:03 |
|
*Ligger glad min hånd i MeFeNiRo's hånd og giver et tryk* Venner  ~Hjælp til at finde din Islandske Hest's famile? Kontakt mig~ MSN :Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| godt |
|
|
*smiler zødt til Blondie.. venner  *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Vedr. indlæg med indhold! |
Krestine (Robyn) |
15-04-2003 21:33 |
|
Hej Tine85!
> Mener i selv at når i skriver om hvordan jeres 2 måneder frem skal gå, er det et seriøst indlæg???<
- Ja. Det mener jeg faktisk. Det kan godt være det ikke lægger op til den største debat, men der er da i hvert fald INDHOLD i.
> Så i er ikke en huk bedre selv, Tænk over det.<
-Jeg vil tillade mig at sige at jeg på nuværende tidspunkt er bedre til at skrive meningsfyldte indlæg end fx Mini-Pige.
> Det her er et HYGGEFORUM og det er et sted hvor man kan skrive om ALT!!
<
- Kan man skrive ALT i et Hyggeforum??? Jeg troede det var mest til hyggelige indlæg. Synes du Mini-Pigens indlæg er hyggelige??? Det er faktisk ikke tilladt at skrive om alt i JHN's hyggeforum. Fx må man ikke skrive om sex eller lign. Det har Mini-Pigen vist også erfaret.
> Altså i siger at hun skal skrive indlæg med seriøst indhold i? Okay hva er jeres så???<
- Lige nu har jeg ikke en idé til et seriøst indlæg med mening i. Derfor lader jeg - selvfølgelig??? - være med at skrive et indlæg.
Krestine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| d |
akela |
15-04-2003 21:34 |
|
Er du virkelig SÅ misundelig på alle oz andre??
FØJ, da har aldrig oplevet, end der har været så MEGET!!!
Men smut nu, hvis d r d..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej... |
twosocks |
15-04-2003 21:48 |
|
Hvis i syntes mini pigens indlæg er så dårlige skulle i da lade hver med at læse dem, og man har da log til at skrive så mange indlæg som man vil om man så skriver 5 eller 5000 er lige meget!!!
Mini pige: Jeg for står dig godt!!! Den bedste hest er Twosocks!!!
Hilsner fra os
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Når okay... STYR DIG! |
Den provokerede Teenie! |
15-04-2003 21:52 |
|
Hejsa!
Syntes det er herre provokerende at du skrive meningsløse indlæg... Og det gør du altså HVER dag!!!
Herre provokerende syntes jeg altså!
Nå men ville bare sige til Gogo&Iris og Blondie: 100 % enig... Hvad er der mere at skrive... Boller fra Koberg... LOL!!!
Når men håber du har fattet at de fleste JHN'ere nok er rimlig trætte af dit PIS... for at sige det MILDT!!!!
Herre provokerende... Siger JEG bare!!!
Totally provo... Få dig et liv!
~ Den zmukke tøZ! ~  Tennie I ♥ Shagall! 
I selv de sværeste siturationer - Må man tænke klart! Citat: Moi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ang. provokerende indlæg! |
Krestine (Robyn) |
15-04-2003 21:58 |
|
Den provokerende Teenie (godt navn i øvrigt - det passer ligesom.): Jeg opfatter da dit svar langt mere provokerende end Mini-Pigens halvkedelige indlæg!
Men det er vel en smagssag.
Synes du skulle tage din egen overskrift - Når okay... STYR DIG! - til dig!
Krestine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krestine |
Blondie |
15-04-2003 22:05 |
|
Jeg tror altså lkun der er 3 som gider lyttet til det du også skriver. Vi skriver den overskrift som passer til indlæget! ~Hjælp til at finde din Islandske Hest's famile? Kontakt mig~ MSN :Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Blondie! |
Krestine (Robyn) |
15-04-2003 22:20 |
|
Jeg mener på ingen måde hendes overskrift er dårlig
Jeg synes bare at den i det her tilfælde OGSÅ passer til hende selv og ikke kun til Mini-Pigen. Overskriften er der intet i vejen med, det var ikke det jeg mente med at hun skulle tage den til sig
Krestine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slap lige af! |
Teenie og Gogo&Iris |
15-04-2003 22:25 |
|
Fint... Så lader vi bare være med at læse dine skide fucking lorte indlæg.
Tror du ikke at vi er pænt lige glade med dig???
For det er vi...
Muhahahhahah!
Og til Krestine:
Sorry... vI MISFORSTOD vist lige hinanden!
~ Den zmukke tøZ! ~  Tennie I ♥ Shagall! 
I selv de sværeste siturationer - Må man tænke klart! Citat: Moi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvad jeg vil sige.. |
|
|
Hmm...
De mange indlæg: De flytter andre indlæg ned, og den her diskussion opfatter jeg altså som et deja vu. *blah*
Personligt har jeg ikke noget imod at du skriver mange indlæg - men mange af de ting du siger, kan man godt stille ind under ét indlæg, hvis du forstår... det er vist efterhånden blevet skik og brug. *oder?*
Du ved nok... kvalitet frem for kvantitet, og den salgs.
Alligevel vil jeg nok sige at jeg set mere meningsløse indlæg end dine herinde, men nok sagt om det.
-+- Zip.
~ The World will fall the day we skip despair ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Teenie! |
Krestine (Robyn) |
15-04-2003 22:34 |
|
Helt i orden
Krestine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blondie |
*Ascha* |
16-04-2003 07:10 |
|
>>Ja..det var der jo også i det indlæg med "Sex"! Der var virkelig mange der svarede, og det blev slettet.<<
Ja, men: >>Ida må kun slette dobbeltpostede indlæg, indlæg med indhold der forbydes i Guidelines og fejlpostede indlæg.<<
- Sex er et "forbudt emne" her på JHN
I øvrigt kan jeg ikke se nogen grund til at slette indlægget. Et par stykker finder det irriterende, men det er nok ikke helt nok til at slette indlægget...
- Emilie & Ascha -
Vendte mig om Dén jeg mødte Borte i disen
-Haiku-digt-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay.. |
Anso&Prince!! |
16-04-2003 08:20 |
|
Okay slap lige lidt af alle sammen, verden er ikke så slem..
Kunne man måske sige det til hende på en lidt sødere måde, ind alt det der "Så lader vi bare være med at læse dine skide fucking lorte indlæg.
Tror du ikke at vi er pænt lige glade med dig???"
osv.
Vrinsk & Knuz fra *Anso Prince*~¤~Man kan tvinge hesten til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke~¤~ Mail mig! 'Den sejeste pony er Prince!'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I lyder som en børnehave.. |
|
|
Helt ærligt alle sammen. hold dog &¤/(&
Og mini pigen måske skulle du prøve at udtrykke dig mindre grovt, jeg har ikke set mange af dine indlæg, men hvis du skriver mange, så prøv at skære dem ned. Hvis du bare skrive indlæg som, hej hvad laver i nu? Altså der er jo ingen der gider at svare på sådan nogle indlæg. Siger det bare..
Jeg sys i alle skulle slappe af  Og Blondie, *ae ae*  Go girl...
Ive got demons inside me and sometimes they need to speak..~Dead_Bjork
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HELT ENIG..... |
Tine85 |
16-04-2003 10:27 |
|
Med *Anso&Prince* og ~Dead_Bjork sysn også bare at i skal slappe af, det er jo ikke verdens undergang det her, og heldigvis for det, for havde da været en træls død så
Men piger tag nu lige en DYYYYB indånding og glem ALT det her, og lad os komme videre, og Minipige må bare skære lidt ned på alle hendes indlæg som i siger hun laver. M.V.H Tine
(")(") ( '.') (")(") **Vær dit eget ikon**
præsentation"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjælp... |
Vibeke (Reenta) |
16-04-2003 13:33 |
|
...IDAAAAAA!!!
Vælger ikke at kommentere dette indlæg...*baah*
Vibeke og Reenta
Det mest sikre tegn på, at der ikke findes intelligent liv andre steder i universet er, at de endnu ikke har prøvet at kontakte os. - Steen og Stoffer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| min mening |
|
|
Hey,,
hm, må nu sige jeg er ved at være lidt træt af de her " lige gyldige " indlæg.
Ikke at jeg siger alle dine er lige gyldige, men også andres. Ved godt at man har lov til at skrive " hvad man vil ", men derfor behøver ens navn ikke stå 10 gange på en side.
Bare min mening!!!!! ¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤
En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt, ubeboet ø, så længe der er fugleklatter på den ~ Lov fra USA
Søger part!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu vil jeg sige noget... |
Mulle (Coco) |
16-04-2003 19:08 |
|
Du er for latterlig!
Tja, grunden til at vi er trætte af dine indlæg, er at det er uden ordentligt indhold. Det er okay engang i mellem, men du skriver alt for mange, i hvert fald over 5 om måneden! Og 5 meningsløse indlæg om måneden for én person er fandme for meget!
Desuden får du det virkelig til at lyde, som om du er den eneste i verden der ikke har hest - nej, hvor har jeg bare *oooooondt af dig* ? Helt ærligt - jeg har heller ikke hest, rider ikke 7 gange om ugen (rider 3 gange om ugen), men derfor sidder jeg da ikke og skriver indlæg uden indhold overhovedet, vel??
Hvordan tror du jeg har det? Jeg er omgivet af venner der har hest, og min allerbedste veninde i hele verden (ANNA!!!!) har også en pony ! Sjovt for mig, hva'? Men jeg skriver stadig ikke sådan nogle åndssvage indlæg.
Så jeg synes du skal til at styre dig lidt. Du får ikke respekt af at sidde og råbe os andre op i fjæset at du er den eneste i verden der ikke har hest (så skal vi nok alle ha' ondt af dig, hva'???)
TAG DIG SAMMEN!
- Mange dejlige pæretærtehilsner - Dræberkyllingen
SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! 
Rideudstyr sælges - se her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, nej, nej. |
Wezoriny |
16-04-2003 20:17 |
|
Så slap dog af, og skriv normalt ? :-S ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ang. sletning af indlæg |
Ida(Halifax) |
16-04-2003 20:59 |
|
Angående sletning af indlæg:
Indlæg bliver kun slettede, hvis de er:
-Dobbeltpostede
-Fejlpostede
-Har seksuelle undertoner
Eller hvis det på anden måde er så langt fra Guidelines at det skal slettes.
Ja, jeg må indrømme at jeg også finder denne tråds udvikling lidt latterlig, men "latterlige indlæg" hører ikke under hvad der må slettes 
-Hvem skulle så vurdere hvornår et indlæg var "latterligt".
Det kan være svært nok at vurdere om et indlæg skal slettes eller ej, -man handler jo ikke bare ud fra egne interesser, men hele JHN's interesser.
Tråden "SEX!!!" blev slettet, fordi seksuelle emner ikke diskuteres på hyggesnak, og disse tråde slettes også selvom de er lange, -det gør HP-reklamer og sådan noget ikke.
---
Til dette indlæg:
Alle jer, der synes Minipigens indlæg ikke er spændende:
Uanset hvor svært det måtte være, så lad da bare være med at svare?
Hvis i ikke svarede på de indlæg i fandt uinteressante, ville det jo hurtigt ryge ned af siden, og MiniPigen ville nok kunne se, at hun skulle finde noget mere indholdsrigt at skrive om.
For der er da kommet mange svar på hendes sidste indlæg. Ved godt det bare er nogle "øh bøøh" svar, men et svar er et svar.
Hvis der ingen interesse var, var der sandsynligvis heller ikke noget indlæg
Jeg kan godt forstå at MiniPigen skriver indlæg hvis hun keder sig -hun kan jo se der er mange folk der svarer
Til MiniPigen:
Dine indlæg har fået en hård medfart kan jeg se  Hvis du keder dig og ikke vil skrive et indlæg, kunne du eks. gå ind på TV2.dk og spille et spil. Der er masser af modspillere i de forskellige spil du kan spille imod.
Ellers kunne du jo bare læse de andre indlæg her på JHN og svare på dem..
Bare et forslag
GOD påske til alle
/Ida ICQ:177703680 MSN: halifax_ida@yahoo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HmmMmm... |
Julle som er syg:( |
16-04-2003 23:52 |
|
Jeg VED debatten er slut og sårn.... Men et lille Quostiens....: Hva er det der er så FARLIGT ved at snakke om Sex i et hyggeforum??
Hva er det der er så farligt at snakke om? Det er jo noget vi alle ska igennem (forhåbentlig)... For ellers ville vi jo ikke være til! Altså hvis vores forældre ik havde haft sex.... Det er der da ikke noget galt i!
Jeg ka da forstå hvis det er nogle klamme ting, men sex er jo en smuk ting (kommer an på hvilken måde man ser det på)... Så hvorfor må det ik debatteres??
Knus og kram fra Heste-Julle Mischa og Ranja Mennesket er frit som fuglen i et bur. Man kan bevæge sig inden for visse grænser. -citat- J. C. Lavater 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julle |
Ida(Halifax) |
17-04-2003 08:13 |
|
Det er ikke FARLIGT, det er ikke KLAMT, men det er forbudt på HN for at undgå at have vamle mennesker (og pædofile på JHN) til at kigge med fra sidelinien.
HN har valgt at det ikke er den slags emner, der skal være på et sted, der primært (læs: der bliver også hyggesnakket om meget andet end heste) er hesteforum.
Det skulle jo helst være et rart sted for alle, uden man ramler ind i de klamme typer, for her færdes mange mennesker i alle aldre.
Hvis svaret nu kommer "Jamen hvis man har et spørgsmål og man ikke må spørge om det på HN, hvad skal man SÅ gøre??"
-Man kunne gå ind på en ungdomsnetside, eks. n.dk eller starte en debat på arto.dk
-Man kunne læse ungdomsblade som Vi Unge.
osv-osv..
/Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig med Ida... |
Krestine (Robyn) |
17-04-2003 08:30 |
|
Jeg enig med Ida mhs. til indlæg om sex på Hyggesnakken.
Der er virkelig så mange andre steder, hvor man kan diskutere sådan noget. Der er overhovedet ingen grund til at gøre det på JHN.
Krestine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *Annka * |
Ida(Halifax) |
17-04-2003 13:20 |
|
Ikke en særlig smart tanke..
Et indlæg der er postet er postet. Man kan ikke bare sådan fortryde det, og bede om at få det slettet.
Desuden ville det kun være pågældende indlæg og ikke hele tråden der blev slettet.
Derfor bør man huske at tænke sig om, inden man poster sit indlæg.
/Ida ICQ:177703680 MSN: halifax_ida@yahoo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har ik noget imod det... |
Cici |
18-04-2003 14:41 |
|
hej!
jeg har da ik noget i moed det jeg synes bare det er hyggeligt!!!!!!
håber du blir ellers ses vi på messenger
krammer
Fra de to muler Cici og Clara! klik her for hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|