|
|
| Eminem! |
| Forfatter:  |
Teenie - Eminem Fan! |
| Dato:  |
15-04-2003 11:04 |
|
Hejsa alle JHN'ere!
Ville bare lige hører hvad i egentlig syntes om Eminem!!
Mange tror at han er en føelses, selvglad idiot der ikke tænker på andre ind sig selv... Men... er det nu også HELT rigtigt???
Mange jonalister er faktisk blevet overrasket over hvor sød og føksom en person han er!
Men han er da i bund og grund meget nuttet og lækker, eller hvad? (Det er bare hvad JEG syntes!)
God påskeferie til alle!
Møzzer Teenie ~Selv i de sværeste siturationer - Må man tænke klart~ Det er ikke den måde man tænker på der betyder noget... Det er den måde man gør det på!EMINEM rocks that fucking world... *YeaRH* Klik her og se ham og hans seje hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!! |
Teenie - Eminem Fan! |
15-04-2003 11:23 |
|
Der hvor der står FØELSES - mener jeg føelsesforladt!
Bare lige så i ved det!
Møzzer Teenie ~Selv i de sværeste siturationer - Må man tænke klart~ Det er ikke den måde man tænker på der betyder noget... Det er den måde man gør det på!EMINEM rocks that fucking world... *YeaRH* Klik her og se ham og hans seje hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sorry.... |
Donia (Athos) |
15-04-2003 11:50 |
|
Men det her emne har været oppe rimelig mange gange. Prøv at søge Det er godt når det går bedre, men det er bedre når noget går godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yepp.... |
HesteNuzz |
15-04-2003 11:50 |
|
Harj...
Tror sQ oss' inderst inde at han er en meget 'følsom' person! Altså han har en datter, Hailie Jade som han jo er pisse glad for, og jeg tror da oss' at han er en fin far! Sy's lige at vi skal ha' nogle pic's af ham:

Jahh, sådan ser han jo ud nogengange!

Men se ham da lige her! Nårhh, en rigtig sød farmand hva'??

Ja, han har jo oss' været barn engang! *NåRRhH*
Det var lige lidt pic's af Eminem og datteren!
Og JA; Eminem, rocks that fucking world! ( eller, han er da okai!)
-HesteNuzz:) Støt IraQ krigens ofre, med 100 kr! Ring 90 56 56 00!Du kan gøre en forskel!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sorry!!! |
Teenie - Eminem Fan! |
15-04-2003 11:58 |
|
Vidste ikke det havde været oppe før!!!
Det er et stykke tid siden jeg sådan RIGTIGT har fulgt med her på JHN!!!
Så.... det må i undskylde!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HELT ENIG! |
*Tullepigen* med Felix |
15-04-2003 12:08 |
|
Ja, jeg er totally enig med dig...
Hey... Det der billed med The Real Slim Shady...
Det har jeg som plakat...
*Tullepigen*Længe Leve Fristaden Christiania...Præsentation Mail Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HELT ENIG!! |
Julle som er syg:( |
15-04-2003 14:30 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja |
- DomZe - |
15-04-2003 15:02 |
|
Ja.
Men ligesom Donia det har været oppe 10-15 gange. (Ikke engang overdrevet.  )
I ved jo herinde hvad jeg syns' om ham, så det gider jeg ikk' skrive.
Havde også sendt en privat besked til doi, og du har svaret, svare tilbage om 2 sekunder...
Krammer
-DomZe- You can do anithing you set your mind to man..-EminemMailEminem-Test! Try it! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eminem... |
|
|
Hvad jeg synes om Eminem... engang synes jeg alt ved ham var ret sejt..
Nu er det eneste jeg kan respektere ham for, hans talent ved sangskrivning, fordi hans stil rent musisk set, er ret fængende.
-+- Zip.
~ Behøver man da at have noget imod hinanden, blot fordi man i grunden ikke elsker hinanden? (Zarathustra)~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| KNA! |
|
|
Jamen det er jo KNA!! Hende har vi jo savnet
Hm, mht. Eminem. Altså jeg synes han er meget negativ. De budskab han kommer med, lyder som om verden er skide ond ved ham, hvilket jeg ikke er enig med ham i. Desuden virker han meget kold og ufølsom. Det kan godt være han ikke er det, men hvorfor virker han så sådan? Well, jeg er ikke Eminemfan, og bliver det heller aldrig. Desuden fanger hans musik mig overhovedet ikke.
VH Christina med Major & Rocky
Det er underligt med heste og ridning; hvis det er gået godt 2 sekunder af en times ridning, kan man leve på det den næste uge!:D Citat: MIG MSN: Marock_dyret@yahoo.com ICQ: 162345838
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan ikke lide ham |
Blondie |
15-04-2003 16:47 |
|
Jeg bryder mig ikke om ham!
Han kan ha' nogle ok sange, men elleres "hader" jeg har lidt.
Ikke på den måde hader, men bare ikke lige min smag. Alt for "kold". ~Hjælp til at finde din Islandske Hest's famile? Kontakt mig~ MSN :Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *year* |
|
|
*Year!* Eminem Ruel the World baby! 
Ja.. hvad kan jeg sige... jeg er MEGA, meget fan af ham!!!! hans film 8-mile er da oxo lidt for heftig..
lige et billede:
og et til  :
og i slipper ikke for et reklame billede for 8-mile:
~*MeFeNiRo*~  ¨Og de zøde ponzer,♥♥Nikki, Felix og Robin♥♥!¨~Man kan ikke prygle noget ind i ponier, men man kan klappe meget ud af dem~ Citat: Frit efter Astrid Lindgren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nice! |
*Joze* |
15-04-2003 21:17 |
|
Jeg kan kun være enig!
Den er den vilde fede kule læksede peron mumz! Elsker ham, hans musik, udseende, stil og alt!!
Eller ville jeg jo nok ikke tage ned og se ham i hamburg!
men sys han er blevet lidt for poppet her på det sidste...! 
Eminem skal være sur og vred.. ikke følsom i sine sange... Man skal høre hans gamle sange om Stan, My name is, Mushrooms, 97 Bonnie and Clyde ovs.
C ya!
-*Joze*
Every moment is another chance Popcorn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Han synger meget godt.. |
Anso&Prince!! |
16-04-2003 08:26 |
|
Jeg syntes at han synger meget godt, osv.
Men jeg forstår ikke alle dem der syntes han er vildt sej fordi han er følsom? Eller fordi han er en god far?
Vi behøver jo ikke at blande os i hans liv.
Jeg syntes han synger godt, og det er sejt at han skriver sine sange selv. Engang lavede han VIRKELIG dårligt musik (Undskyld) Men nu er det faktisk blevet rigtigt godt! Vrinsk & Knuz fra *Anso Prince*~¤~Man kan tvinge hesten til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke~¤~ Mail mig! 'Den sejeste pony er Prince!'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ... |
|
|
- En tilføjelse.
"EMINEM rocks that fucking world... *YeaRH*" Den fangede jeg lige. Hvad fucking er der i denne her verden.
VH Christina med Major & Rocky
Det er underligt med heste og ridning; hvis det er gået godt 2 sekunder af en times ridning, kan man leve på det den næste uge!:D Citat: MIG MSN: Marock_dyret@yahoo.com ICQ: 162345838
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Teenie: |
Anso&Prince!! |
17-04-2003 18:07 |
|
Teenie: Det var hellere ikke ment direkte til jer, jeg skrev "alle dem der.." Det betyder jo ikke at det er JER jeg snakker om, vel? Jeg skrev om dem der gjorde det, ikke lige dig. Vrinsk & Knuz fra *Anso Prince*~¤~Man kan tvinge hesten til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke~¤~ Mail mig! 'Den sejeste pony er Prince!'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|