Hey....
Min søster og jeg fik en pony i nytårsgave. Hun er 15-16 år. Men der er bare krudt i røven af den. vi er igang med at træne noget balance og galop med den. da den er så hidsig at den bare fare der ud af. Er for 2 dage siden. Havde den gået og hidsigt sig selv så megt op. at den sprang nogle af sine blodkar og fik næseblod. (ikke noget farlig for hende har fået, en kiggert undersøgelse i næsen : ).
Men det er lidt undeligt at en hest der er så gammel ikke n engang kan have fri i en weekend. Da den havde fået fri 1 weekend ugen før. I dag til undervisning slappede hun nogenlunde af.
Og min ridelære siger at hun inden sommerferien kommer til at gå lb1 lb2. Da hun går utrolig godt når hun ikke er hidsig. Men hun har altid været såda en hidsig hest,(kender hendes gammel ejer).
Er nogle af jeres heste også sådan...??
Får i dag besøg af min veninde, sammen med hendes hest der skal overnatte her hjemme.. Rigtig hyggeligt.
Så har lige været ovre og gøre en boks klar...
Hilsen rikke.. Og rigtig god påske... : )
Lige et billede af hende:
Rigtige rytter rider springDen rigtig springhest hedder DRITHOLMSGÅRDS GARIBALDITjek min præsentation med masser af billeder og skriv i min gæstebog