|
|
| Krigens ofre! |
| Forfatter:  |
-FlüggerFilan- |
| Dato:  |
12-04-2003 21:25 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flügger |
Blondie |
12-04-2003 21:30 |
|
>>Har i støttet dem? Hvis nej så gør det!<<
Bestemmer vi ikke selv om vil vil støtte dem 
< ~Hjælp til at finde din Islandske Hest's famile? Kontakt mig~ MSN :Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blondie..... |
-FlüggerFilan- |
12-04-2003 21:31 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ENIG!! |
HesteNuzz |
12-04-2003 22:22 |
|
Med Flügger, altså! Selvom dyrene har det slemt oss', så er det vel menneskene der kommer i 'første' række! Syntes sQ virkelig at det er synd for alle de mennesker, og ikke mindst børn som bare har det HT! Så, hjælp først lige menneskene, ved at ringe, sende sms'er, via nettet osv....Og så bagefter hjælper vi alle de dyr der lever i et rent helvede!! Deal???
~~~_HesteNuzz_~~ Min HP'er.... PrØv den Hva' skulle vi gøre uden heste?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Min mening... |
*Smile* |
13-04-2003 00:18 |
|
... Om krigen, har ikke været så meget fremme i rampelyset her på HN, måske fordi jeg et eller andet ikke har så meget imod den krig.
Synes dog ligesom jer, det er frygteligt med alle de civile, INGEN TVIVL!
Knuz *Smile* En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ... |
Fallo&Falima |
13-04-2003 00:22 |
|
..Er for krigen! Men det har jeg ikke lyst til at komme mere ind på, for min forklaring ville være på flere A4 sider
Men synes da, ligesom Smile, at det er forfærdeligt med alle de civile der dør...
Knus Trine og Falima SS *Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| .... |
Tine85 |
13-04-2003 00:41 |
|
Aaaarrrhhh
Kan kan side her med go samvititghed 
Mig og kærsten har også haft ringet ind selvom at min 6 sans fortalte at der var noget fusk ved de penge skulle gå igennem telefonen!!!
Ville hellere selv ha været der, så man ved at de er gået til et godt formål, men der er jo lidt langt, såå vi har måtte "nøjes" med at ringe M.V.H Tine
(")(") ( '.') (")(") **Vær dit eget ikon**
præsentation"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen penge herfra...! |
|
|
Vi støttede ikke noget, hvorfor gi' penge til noget som amerikanerne alligevel er igang med at planlægge at få "på benene" igen, så snart krigen slutter... tvivler på at ret mange af de penge går til ofrene.
Og nej jeg er ikke "kold i røven", mener bare ikke at vi "almidelige" borgere skal gøre det billigere for amerikanerne, eftersom det var dem der startede krigen... Jeg kender selv en der har mistet en søster i Irak, en jeg snakker meget med... Det var godt nok ikke i denne krig, men alligevel
-- Christina 8-) The Arab in his purity is a horse of the highest courage Citat: Davenport
Tjek lige MIN HP...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa..... |
SpookyLudvig |
13-04-2003 12:06 |
|
Støttede dem da.........
Vrinsk Ludvig Den skøre tøz, som hellere vil lege Hestehvisker, end at ride
Trofast medlem af TBHT JHN's hesteracekender nr. 1
Jeg får ikke hesten til at gøre hvad jeg beder den om. Jeg får den til at kunne tænke sig at gøre hvad jeg beder den om ! 
Man fødes som orginal, men ender som kopi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man kan støtte.. |
Ida(Halifax) |
13-04-2003 12:28 |
|
...100-vis af gode formål.
Fordi dette emne er meget opblæst af medierne, betyder det ikke at det er det eneste man kan støtte. Jeg har lige haft en kæmpe projektopgave om "u-landshjælp -gør det en forskel?" og jeg synes der er mange emner der er ligeså gode/bedre at støtte, end dette.
Jeg har ikke støttet det igår, nej. Og det har jeg ikke dårlig samvittighed over. Synes hellere de skulle have lavet et støtteshow til flere projekter end krigen i Irak.
/Ida ICQ:177703680 MSN: halifax_ida@yahoo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PS |
Ida(Halifax) |
13-04-2003 12:30 |
|
Folk lider i hele den fattige verden, ligesom i Irak.
Synes de andre bliver puttet helt i gemmerne, og det hele drejer sig om Irak. Det er selvfølgelig fordi der er krig, men jeg synes showet igår manglede at fortælle at Irak altså lagt fra var det eneste sted, hvor folk led sådan.
/Ida ICQ:177703680 MSN: halifax_ida@yahoo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krigen... |
|
|
Jeg har ikke støttet. Halvdelen af de penge man støtter med går til PR. Trist men sandt.
Det betyder ikke at jeg er for krigen. Jeg mener ikke der har været så mange andre måder at fjerne Saddam på, og væk det skulle han. Jeg synes bare ikke det skulle være Bush der tog beslutningen om en krig, det burde vær FN.
I den sidste krig dernede, slog 'blue forces' flere 'blue forces' ihjel, end 'red forces' gjorde.
I denne krig lagde amerikanerne ud med ikke at kunne læse et kort, derfor for de vild og blev taget til fange. Det er de samme mennesker, der styrer hvor der bombes. Kan vi have tillid til at de kan finde ud af at ramme rigtigt, når de ikke kan læse et kort?
Jeg kendte to, der tog afsted som fredsbevarende styrker sidste gang. Den ene kom hjem. Hans bedste ven blev dræbt ved en granat. Min ven render idag rundt med granatsplinter fra samme granat i knæet. På væggen hjemme har han en medalje hængende, der er uddelt 10 af dem. Det er en tapperhedsmedalje.
Det værste var ikke at han blev slået ihjel, det værste var at det var 'blue forces'.
Min støtte til civilbefolkningen, bliver et ophold i området, så snart det er muligt at komme afsted. For selvfølgelig er penge fint, men nogle af os, må sørge for at der sker noget aktivt, og at alle pengene og tøjet bliver givet til de civile, så en ny diktator ikke gør som sadam.
I yderområdet af Bagdad, lever folket som vi i DK gjorde i bronzealderen. De behøver hjælp.
Line og Tempo
-Subjektivitet er at aflæse et solur med en lommelygte -Jo flere tæsk man får, des mere elsker man smagen af blod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jep |
|
|
Hey....
Min fars arbejde har støttet med 10.000 kr.
Vi har selv støttet med 100 kr, selvom jeg er for krigen...
¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤
En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt, ubeboet ø, så længe der er fugleklatter på den ~ Lov fra USA
Søger part!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig... |
*Smile* |
14-04-2003 18:17 |
|
... Med Ida, egentlig vil jeg hellere give de penge til truet dyrarter, eller noget lignende.
Knuz *Smile* En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|