Hej !!
nu ved jeg godt jeg selv ligger op til alt muligt, men Karina/Frederikke - DU er afsløret, du skriver fra samme computer og har den samme kode oppe for oven! Jeg var inde og kigge på hendes præsentation, og man kan jo lige frem, se hvordan du lyver du har f.eks. bragt dette billede af Dorthe Johansen:

Hvor der står at det er hende som rider, og at du har fået undervisning af hende..
Ups ... Så kan jeg så fortælle dig at det tilfædigvis er MIN ridelærer og den person på billedet er IKKE Dorthe Johansen eller nogen som helst hest hun har redet på !
Jeg syntes det er utroeligt at DU kan være sådan, men nu er du afsløret og desværre for dig så syntes jeg du skal stoppe nu !
Jeg kan bringe et billede af den rigtige Dorthe Johansen :

Det er hende og Ralight Mosebo !
Jeg ved godt dette kan være lidt bagatel-agtigt men jeg syntes abslout ikke det er rimeligt at man skal gøre ligefrem GRIN med folk på den måde.
Måtte ud med min vrede, og hvis hende Frederikke/Karina dimsen ikke snart stoppe syntes jeg moderatorene skulle få hende udelukket fra HN/HNJ !
M.V.H
Julie
~Mange drømmer om et evigt liv, selv om de ikke ved hvad de skal foretage sig en regnfuld søndag efter middag ~
Citat: Susan ErtZ