Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Jeg ER rasende !!
Forfatter: 
Dato:  12-04-2003 08:56
Hej !!

nu ved jeg godt jeg selv ligger op til alt muligt, men Karina/Frederikke - DU er afsløret, du skriver fra samme computer og har den samme kode oppe for oven! Jeg var inde og kigge på hendes præsentation, og man kan jo lige frem, se hvordan du lyver du har f.eks. bragt dette billede af Dorthe Johansen:

Hvor der står at det er hende som rider, og at du har fået undervisning af hende..
Ups ... Så kan jeg så fortælle dig at det tilfædigvis er MIN ridelærer og den person på billedet er IKKE Dorthe Johansen eller nogen som helst hest hun har redet på !
Jeg syntes det er utroeligt at DU kan være sådan, men nu er du afsløret og desværre for dig så syntes jeg du skal stoppe nu !
Jeg kan bringe et billede af den rigtige Dorthe Johansen :

Det er hende og Ralight Mosebo !

Jeg ved godt dette kan være lidt bagatel-agtigt men jeg syntes abslout ikke det er rimeligt at man skal gøre ligefrem GRIN med folk på den måde.
Måtte ud med min vrede, og hvis hende Frederikke/Karina dimsen ikke snart stoppe syntes jeg moderatorene skulle få hende udelukket fra HN/HNJ !

M.V.H
Julie

~Mange drømmer om et evigt liv, selv om de ikke ved hvad de skal foretage sig en regnfuld søndag efter middag ~
Citat: Susan ErtZ

0
0
Svar på denne tråd

Hey igen !
Forfatter: 
Dato:  12-04-2003 09:00
Forresten såå ..

Der var lige dette billede på Frederikkes præsentation som pludselig er Lone Jørgensen, dte kan jeg godt se, men er jeg den eneste som kan se at det som hun siger er Dorthe Johansen er samme ekvipage i samme ridehus ???

M.V.H
Julie

~Mange drømmer om et evigt liv, selv om de ikke ved hvad de skal foretage sig en regnfuld søndag efter middag ~
Citat: Susan ErtZ

0
0
Svar på denne tråd

jep helt sant
Forfatter: 
Dato:  12-04-2003 09:41
først lige!!
denne karina ....

igår var min veninde herinde og kigge sammen med mmig da jeg har fortalt hende meget om stedet!!!

jeg synes selv det er godt ogb kan lig at være her! det mener jeg altså!!

nå, men min veninde synes det ville være sjovt at prøve at "spille" en rigtig dum tøs.. så det gjorde hun.. jeg sagde det ville være dumt.
men hun ville gøre det, og da jeg var hjemme hos hende kunne jeg ikke gøre så meget..
så jeg skrev ligesom alle andre nået til hende!

håber i ikke er sure på mig. da det jo ikke er min skyld.

men hvis i vil sige nået til mig kan i bare skrive.

billederne er "ægte" dorte johansen rider på en hest der hedder Milan eller nået i den retning og lone jørgsen rider på Kasper..

håber virkelig ikke i er sure på mig... men kan godt forstå det hvis i er!! håber at i skriver til mig hvis der er nået i vil sige!

hilsen
frederikke,
0
0
Svar på denne tråd

Hm
Forfatter: 
Dato:  12-04-2003 13:17
Hej.

Ved ikke hvad jeg skal tro. Vil bare sige, at jeg synes det er fuldstændig åndsvagt at hidse sig op over dét med Frederikke/Karina eller hvad det nu er, der er sket. Det må være en pige, med et meget lavt selvværd. Det er ikke en undskyldning, men en forklaring. Lad os nu bare glemme det der er sket. Have lidt ro på, og smile vi har ferie:-D

VH
Christina med Major & Rocky

Det er underligt med heste og ridning; hvis det er gået godt 2 sekunder af en times ridning, kan man leve på det den næste uge!:D
Citat: MIG
MSN:
Marock_dyret@yahoo.com
0
0
Svar på denne tråd

*Julle&Josca*
Forfatter: 
Dato:  12-04-2003 14:35
Hvad nu hvis det er sandt alt det hun har skrevet? Ved personligt at hun har mødt hende der Dorthe Johansen og fået undervisning af hende! Andet er der ikke! Håber du forstår!

-HesteNuzz:)
Min HP'er.... PrØv den
Hva' skulle vi gøre uden heste?
0
0
Svar på denne tråd

stop..
Forfatter: 
Dato:  12-04-2003 14:46

Sys i begge skulle stoppe..

Vi andre ved jo ikke hvem af jer der taler sandt..

Ive got demons inside me
and sometimes they need to speak..

~Dead_Bjork
0
0
Svar på denne tråd

Hehehe
Forfatter: 
Dato:  12-04-2003 16:23
Hehe, kan altså ikke lade være med at grine lidt.
Jeg syntes det lyder lidt som Janteloven, når vi andre skriver til Karina, som fx.

Du skal ikke tro, du er bedre end os andre

Undskyld, men syntes bare dte er lidt morsom.

~Hjælp til at finde din Islandske Hest's famile? Kontakt mig~

MSN :
Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com
'

0
0
Svar på denne tråd

En enkelt kommentar
Forfatter: 
Dato:  12-04-2003 16:30
Tja..? Måske sådan et indlæg ville have bedre af at være sendt direkte som mail til Karina?

>>Måtte ud med min vrede, og hvis hende Frederikke/Karina dimsen ikke snart stoppe syntes jeg moderatorene skulle få hende udelukket fra HN/HNJ !<<
Jamen det skete allerede igår. Eller i nat ;) Læs Annette Skovbons svar i denne tråd: http://www.heste-nettet.dk/forum/18/125078/125078/

Hurra for påskeferien ;D

/Ida

MSN: halifax_ida@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider